[תוכן פרסומי]

כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים!

בעשורים האחרונים, טיפולים אלטרנטיביים הפכו לפופולריים מאד בישראל, כאשר אנשים רבים לא בהכרח מצאו פתרונות ברפואה הקונבנציונאליות וחיפשו מענה אחר. בהתאם, גם מספר המטפלים והיועצים גדל, שיטות הטיפול התרחבו והחיפוש אחר "השיטה המנצחת" לא נפסק לרגע. בתוך כל התחרות הזו, התפתחה בסוף שנות ה-90 שיטת תרפיית מימדים, שיטת טיפול חדשנית המספקת מענה רחב למגוון בעיות ואשר שינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים. איך הופכים למטפלים בשיטה? יצאנו לגלות כל מה שצריך לדעת. 

נטע-לי, 11.10.22 /// רפואה אלטרנטיבית, קריירה

"שיטת תרפיית מימדים שידרגה משמעותית את הקליניקה שלי כי זה הוציא לי שם של 'קוסמת'!", מספרת מיטל אברהמי (מטפלת בשיטת תרפיית מימדים ממזכרת בתיה). "השיטה מאפשרת לי לעזור להרבה אנשים ובזמן קצר מאד. אנשים רוצים להירפא אתמול, אין להם זמן וכוח לתהליכים ארוכים. הם רוצים לראות תוצאות, ושיטת תרפיית מימדים נותנת אותן".

כמו מיטל, אפשר לדבר עם מטפלים רבים שנתקלו בשיטה במקרה והיא עשתה עבורם את השינוי הגדול ביותר, בקליניקה וגם בחיים. ישבנו עם רוני הלן יהלי, מנהלת מכללת תרפיית מימדים ועם כמה מבוגרי מכללת "תרפיית מימדים" שמטפלים בשיטה, כדי להבין איך השיטה עובדת ולמה עד עכשיו לא שמענו עליה.

נתחיל מהתחלה… איך התפתחה שיטת תרפיית מימדים?

rkvboP11Mo_0_0_640_360_0_large
יובל לוי ז"ל, מפתח השיטה

"שיטת תרפיית מימדים התפתחה בסוף שנות ה-90 על ידי יובל לוי ז"ל, פסיכותרפיסט. יובל גדל בנתניה לאבא שהיה רופא עיניים. כבר בגיל צעיר, יובל לא הצליח לקרוא יותר מכמה שורות. אבא שלו, עשה לו בדיקת עיניים וקבע שאין לו בעיה בראיה ולכן הסיבה שהוא לא מצליח לקרוא, זה כי הוא עצלן. זה לא היה קל לילד הקטן במשפחה עם שני אחים מוצלחים ופגע מאוד בדימוי העצמי שלו. כשגדל יובל הלך ללמוד פסיכותרפיה והתחיל לטפל באנשים. במשך כל אותו זמן, חיפש יובל פתרונות לבעיה שבאותם ימים ידע שקיימת אצלו, דיסלקציה. הוא התחיל לטפל בעצמו ובמקביל בילדים עם לקויות למידה. 

במהלך הטיפולים יובל מצא שהכלים האקדמיים לא מספיקים. הוא התחיל ללמוד טאואיזם ואת הרעיונות המופשטים, משם לגבש לטכניקות יישומיות על עצמו ועל מטופליו. מה שעבד – עבד. מה שלא עבד, הוא סינן. התהליך ארך 14 שנה שבהם יישם את הכלים שפיתח וחווה הצלחות רבות הן בלקויות למידה והן בבעיות רגשיות אבל להפתעתו גם בריפוי מחלות. בשלב מסויים יובל הבין שהוא חייב להפיץ את הכלי הזה ולהכשיר עוד מטפלים בשיטה שבזמנו קרא לה שלושת המימדים. יובל התחיל ללמד ובמקביל המשיך בתהליך המחקר ופיתח עומקים וכלים נוספים. היום השיטה קרויה, תרפיית מימדים." , משתפת רוני.

ובאיזה סוגי בעיות ניתן לטפל באמצעות השיטה?

"תרפיית מימדים מטפלת בכל סוגי הבעיות – רגשיות, מנטליות ופיזיות. בעיות כמו תקיעות, חוסר מימוש, מציאת כיוון, זוגיות, ובמחלות פיזיות, כולל מחלות אוטואימוניות, לקויות למידה, פריון ועוד. הסיבה שתרפיית מימדים יודעת לטפל גם במחלות, היא כי מחלה נוצרת כתוצאה מאותם משקעים וזכרונות תאיים שמשפיעים על רבדים אחרים. כשעומס המשקעים גדול הוא מייצר חסימה שבאה לידי ביטוי כמחלה.", מסבירה רוני.

"הייתה לי הבוקר מטופלת שהגיעה עם כאב גרון, למרות שאנחנו מטפלות בנושא אחר לגמרי", מספרת תניה שור ארבל (מטפלת בשיטת תרפיית מימדים מהרצליה).  "בתחילת הטיפול, אמרתי לה 'בואי קודם נשחרר לך את הכאב גרון', וקיבלתי שצריך לשחרר לה חוויה של מוגבלות ולהטעין אותה במתן חופש. אמרתי לה שהיא לוקחת יותר מדי משימות ודברים ולא עומדת בהם. המטופלת אמרה לי שמשגע אותה שהיא תקועה תקופה בלי רכב. שחררנו את המוגבלות הזאת תוך שהיא מדמיינת את החופש שהיא נמצאת בו ובסוף הטיפול היא אמרה לי שכבר לא כואב לה את הגרון. היא סיימה את הטיפול, כעבור שעה, בלי כאב גרון".

גם מיטל אברהמי משתפת, "הייתה לי מטופלת, רופאה גניקולוגית, עם בעיות פריון. היא ניסתה להיכנס להריון שלישי במשך 3 שנים, אחרי שני הריונות שהגיעו בקלות. כרופאה, היא תמיד לעגה לתחום הטיפול הזה ולא האמינה ברפואה משלימה. התחלנו טיפול וגילינו אמונה מגבילה מאד חזקה שאחרי גיל 40 אי אפשר להיכנס להריון. וזה היה מדהים! אחרי הטיפול הראשון שהתחלנו לפרוק דברים לעומק הגיעו לה 3 מטופלות באותו שבוע, כולן אחרי גיל 40 שהשתמשו באמצעי מניעה ונכנסו להריון. כשהיא חזרה אליי לטיפול השני, היא מיד הכריזה שאני מכשפה! נברנו עמוק יותר וגילינו שיש לה פחד עמוק מדברים שלא הולכים לה כמו שצריך. תביני, היא אחת כזאת שהכל בא לה בקלות – לימודי רפואה היו קלים עבורה, היא צ'יק צ'ק מצאה את בעלה, נכנסה ל-2 הריונות הראשונים בלי בעיה ואז נתקעה. מצד אחד, היה לה דד ליין כי לפי האמונה שלה אי אפשר להיכנס להריון אחרי גיל 40, מצד שני הייתה לה אכזבה של איך יכול להיות שהיא לא מצליחה להיכנס להריון כבר 3 שנים. ברגע שפתרנו את הקונפליקטים האלה, בטיפול השלישי היא כבר עדכנה אותי שהצליחה להיכנס להריון!"

ואפשר גם לטפל בבעיות רגשיות ונפשיות?

"כן! זה היופי בטיפול הזה, שאנחנו רואים את הגוף והתודעה מקושרים ובעצם מטפלים בשיטה יכולים לטפל בנפש בלי ללמוד פסיכולוגיה ויכולים לטפל בבעיות פיזיות גם בלי להבין אנטומיה ופיזיולוגיה בצורה מעמיקה", מספר משה טלר (מטפל בשיטת תרפיית מימדים ומרצה במכללה). "היה לי מטופל שלא הרגיש רגשות. חוץ מכעס, הוא לא הכיר רגשות אחרים. הוא היה נשוי ואב לילדה וכל הפעילות שלו הייתה מתבצעת בצורה אוטומטית. לדוגמא, אמרו לו שכדי שאשתו תהיה מרוצה, הוא צריך להחמיא לה. אז אחת לכמה זמן הוא החמיא לה. התחלנו את תהליך הטיפול וגילינו טראומות ילדות שחסמו אותו. עשינו עבודה ובאחד המפגשים הוא סיפר לי שהילדה חזרה מהגן ונתנה לו חיבוק והוא הרגיש משהו. שאלתי אותו מה הוא הרגיש, והוא לא ידע להגיד בוודאות אבל אמר לי 'אני חושב שזו אהבה'. פעם ראשונה שהוא גילה מה זה הרגש הזה. מאז דברים התקדמו איתו יפה".

גם תניה משתפת, "הייתה לי מטופלת שסבלה מאלימות בילדות שלה וזה יצר אצלה ערך עצמי מאד נמוך וגרם לה למצב שנקרא בשיטה שלנו 'פקודה תת הכרתית' של מחיקה עצמית. תוך כדי הטיפול אנחנו עושים פריקות וטעינות. אצלה, עשינו טעינה של 'עצמיות' והפריקה הייתה 'הכחשה עצמית'. כחלק מזה, ביקשתי ממנה לדמיין את עצמה על שלט חוצות ענק באיילון. ומה שקרה היה לא יאומן! כעבור כחודש, החברה בה היא עובדת פנתה אליה ושאלה אם היא תוכל לבוא ליום צילום כי הם רוצים להפוך אותה לשלט פרסום לחברה באיילון. תביני, הבחורה בעלת מראה רגיל, לא דוגמנית בשום צורה… והיא באמת הייתה בשלט חוצות באיילון. המטופלת הזו עברה שינוי דרמטי. הביטחון העצמי שלה חזר לתפקוד שיא, היא קודמה בעבודה וכל התהליך שהיא עברה היה מטורף!"

מדהים! אז תוך כמה זמן אפשר להביא אנשים לריפוי בעזרת השיטה?

"בטיפול בתרפיית מימדים התוצאות יכולות להגיע מהר מאוד. הכל לגופו של מקרה. ממש מהימים האחרונים, טיפול בסרטן שד – אחרי חמישה טיפולים, הגידול נעלם. טיפול בשיטה יכול לקחת מספר טיפולים מועט ויכול להמשך זמן ארוך יותר.", מספרת רוני.

לפרטים נוספים על שיטת הטיפול החדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים >>

וואוו. אבל, בואי נודה, יש כל כך הרבה שיטות טיפול אלטרנטיביות ללמוד… מה הייחודיות של שיטת תרפיית מימדים על פני אחרות?

Depositphotos_9669220_xl-2015-1

"הייחודיות של תרפיית מימדים שניתן להגיע במהירות לאירוע שבו נוצרה החסימה, לאתר את הזיכרונות התאיים, את הרגשות, התחושות והאמונות השליליים, לפרוק אותם ולהטעין במקומן חיוביים. בדרך זו אנו מאפשרים לאנרגיה לחזור לזרום בצורה הטבעית שלה ולגוף לשוב לאיזון. 

להבדיל משיטות שמטפלות באנרגיה, תרפיית מימדים משפיעה על זרימת האנרגיה דרך שחרור מהשורש, רמת תת המודע. ניתן לטפל מרחוק, ניתן לטפל בילדים, וניתן לטפל בזום או טלפונית כך שתקופת הקורונה לא עצרה את הטיפולים אלא להיפך."

מעולה! אז יש עבודה בתחום…

"בהחלט! תביני ברגע שבן אדם מגיע ועזרת לו לפתור את הבעיה, הוא יעביר את זה הלאה! יש לי משפחות מורחבות שלמות שמטופלות אצלי שנים. זה עובר מפה לאוזן", מספר משה.

"היופי בתרפיית מימדים זה שברגע שהמטפל מתחיל לעבוד עם השיטה, התוצאות מדברות והמטופלים מגיעים מפה לאוזן. כל מטפל מטרתו בסופו של דבר זה להגיע להצלחה עם המטופלים שלו. חבר מביא חבר זו שיטת השיווק הטובה ביותר.", מוסיפה רוני.

ועדיין, כדי לבנות לי שם, האם כדאי לשלב את שיטת תרפיית מימדים עם שיטות טיפול נוספות?

"ניתן לשלב את תרפיית מימדים עם שיטות טיפול נוספות. מצד שני הרבה מטפלים בשיטה עובדים בעיקר עם תרפיית מימדים למרות שלמדו עוד כלים", מסבירה רוני.

מיטל מוסיפה, "אני נטורופתית, אני מדקרת, אני מתעסקת ברפלקסולוגיה ועיסוי ועוד מגוון של שיטות טיפול. אבל אני יכולה להגיד לך שבחלק גדול מהטיפולים אני מטפלת בתרפיית מימדים כי הטיפול הזה שינה לי מאד את הקליניקה. לאנשים אין סבלנות, ותרפיית מימדים עוזרת לרפא בצורה מהירה מהשורש, ברמת התא".

איך מגיעים לפריקה ברמת התא? מה שלבי התהליך הטיפולי?

"בטיפול בתרפיית מימדים, המטפל קובע עם המטופל את המטרה אליה הוא רוצה להגיע. משם, המטפל בודק מתי נוצרה החסימה, מה היה האירוע, מהם המשקעים שנותרו ויודע לפרוק את אותם מטענים בדרך ייחודית של תרפיית מימדים ולהטעין בחיובי.", מספרת רוני.

לסיכום, תני לי הצצה לתהליך הכשרת המטפלים שלכם

"בתהליך ההכשרה שלנו יש  שני מסלולים, האחד פרונטלי, נפתח פעמיים בשנה. השני הוא מסלול דיגיטלי משולב. במסלול הפרונטלי לומדים פעם בשבוע במשך 27 שבועות. בסיום הלימודים יש מבחן ועבודת סטאז' הכוללת טיפול מלא במטופל."

"במסלול הדיגיטלי, התלמיד מקבל שיעורים מצולמים עם יובל לוי, בנוסף, בכל יום א' מתקיים שיעור זום עם מורה מלווה, בנוסף יש קבוצת וואטסאפ לשאלות והבהרות."

"התלמידים מקבלים תירגולים פרונטליים ובזום בחלוקה לחדרים עם צוות מתרגלים. כל זה על מנת שיוכלו למקסם את היכולות שלהם לטפל בשיטה. 

הקורס מלווה בחוברת מסודרת עם סיכום השיעורים וספר מטפלים שאיתו הם עובדים בסיום ההכשרה."

"בנוסף, בוגרי הקורסים יכולים אחרי תקופת עבודה להצטרף לאתר המכללה ושם להציג את עצמם לקהל הרחב. המכללה כן נותנת הכוונה כיצד להגיע לקליניקה פעילה בהצלחה."

לפרטים נוספים על מסלול הכשרת המטפלים של שיטת תרפיית מימדים שכובשת את ישראל >>

או התקשרו ל – 0774121443

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות