"לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים!

כל אדם סובל מידי פעם משלשולים, עצירות ונפיחות בטנית ויודע כמה זה לא נעים. אך אנשים רבים חיים עם הסימפטומים האלה יום יום, ומעבר לכך שזה לא נעים, זה גם פוגע רבות באיכות החיים שלהם. הרופאים בתחום לרוב יבדקו, ואם זה לא משהו 'חמור' הם יתנו איזה כדור וישלחו הביתה כי 'אין מה לעשות וצריך ללמוד לחיות עם זה'. מייסד מרכז גפן, חיים אומרי בשארי, מטפל מוסמך ברפואה הסינית שהתמחה ברפואה סינית בארץ ובבית חולים בסין, חושף שבאמצעות טיפול נכון, מדויק ומותאם אישית ניתן לטפל בבעיות במערכת העיכול ואפילו להיפטר מהן לתמיד בתהליך קצר וממוקד. האם זה באמת עובד? יצאנו לבדוק!

נטע-לי, 12.09.22 /// רפואה

איילת (47) סבלה במשך 6 שנים מבעיית אי שליטה בסוגרים. המצב פגע משמעותית באיכות החיים שלה, עד כדי חרדות לצאת מהבית למקרה שתתקע בלי שירותים, היא לא יצאה לעבודה, לא יצאה עם הבנות שלה לטיולים. הכאבים גרמו לה לנפיחות בבטן, הזעות ותחושה לא נעימה. "הייתי אצל הרבה רופאים, עשיתי קולונוסקופיה, גסטרוסקופיה וכל הבדיקות שאפשר. ניסיתי לא לאכול ירקות, לא לאכול פחמימות… אבל כלום לא עזר ולאף אחד לא הייתה תשובה לעזור לי", היא מספרת. "בהמשך עשיתי ניתוח של הוצאת כיס מרה וזה החמיר משמעותית את הבעיה. רופאים שפניתי אליהם אמרו שזו בעיה נפוצה בקרב אנשים שעוברים ניתוח כזה".

כשהגיעה למרכז גפן, איילת עברה אבחון מדויק עבורה והתחילה בטיפול. "הרגשתי בטיפול השלישי או הרביעי כבר שינוי. אני מרגישה בן אדם אחר כשאני יוצאת מהטיפולים. הנפיחות פחתה לי וכמעט נעלמה, יש לי שליטה, אין לי שלשולים."

 

איילת היא רק מקרה אחד. למעשה, בעיות במערכת העיכול הן מהנפוצות בעולם ויכולות להתבטא בכאבי בטן, נפיחות וכבדות אחרי האוכל, גזים, בחילות, צרבות, מעי רגיש, שלשולים, עצירויות וגם מחלות כרוניות כמו קרוהן וקוליטיס. "מערכת העיכול היא המרכז של הגוף שלנו. היא מושפעת בקלות מהרבה גורמים כמו תזונה, רגשות וגם גנטיקה", מסביר אומרי. "לפעמים הסימפטום הוא שלשולים, עצירות או נפיחות בטנית, אבל זו לא הבעיה האמיתית. במרכז גפן, אנחנו מקפידים על אבחון מדויק ומפורט כדי לגלות את שורש הבעיה ולטפל בו".

איך אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם לשורש הבעיה?

"אנחנו שואלים הרבה שאלות – על הבעיה, התדירות, מתי היא הופיעה, מה היה סביב הזמן שזה התחיל, מה זה גורם למטופל להרגיש, ממה הוא נמנע, מה הוא אוכל, כמה הוא שותה, איך הוא מתנהל, מה הדופק שלו, מה צבע הלשון ועוד… קודם כל אנחנו מקשיבים. בשונה מהרפואה הקונבנציונלית, אנחנו נותנים למטופל לשתף ועם הניסיון והידע שלנו, אנחנו מבינים מה רלוונטי למקרה ובמה צריך לטפל.", מסביר אומרי. 

 

"האבחון הוא אחד הצעדים הכי חשובים בתהליך שלנו. הרבה פעמים, מטופלים מגיעים ומבקשים להתחיל מיד את הטיפול. אצלנו לא פועלים בצורה כזאת – אנחנו עושים אבחון מפורט ומדויק ובהתאם אליו מתאימים את הטיפול הנכון. כבר בטיפול הראשון אנחנו יודעים. כשאני שם מחט, אני רוצה מיד לראות שינוי, אני רוצה שהמטופל ירגיש שינוי כלשהו. אני לא דוקר סתם."

זאת אומרת שיכולים להיות טיפולים שונים לאותה בעיה?

"בוודאי! תראי, הגיעו אלינו שני אחים בשנות ה-30, שניהם עם בעיית טחורים. הרופאים מיד החליטו שזה תורשתי. אצלנו באבחון, גילינו שאח אחד, הרזה מביניהם, סובל מעצירות, עיניים אדומות ובעיות בכבד והאח השני, יותר מלא, סובל משלשולים. כל אחד קיבל טיפול אחר לגמרי, התייחסות שונה, צמחים שונים – ושניהם הגיעו לשיפור משמעותי באיכות החיים והטחורים נעלמו."

וואוו, מדהים!

"במצב כזה נגיד, אם היינו נותנים לשניהם את אותו הטיפול, זה לא היה עוזר. מעבר לזה, יכול להיות שאפילו היה נגרם להם נזק"

האם יש אחריות שהטיפול יצליח?

"אין סיבה שלא! טיפלנו במאות מטופלים והחזרנו אותם לאיכות חיים תקינה. אם המטופל מבין שזה תהליך שהוא צריך להתחייב אליו, להתמיד להגיע לטיפולים שנקבעו לו ולשתף פעולה – אין סיבה שלא יראה תוצאות!"

איך זה שרופאים לא מצליחים לפתור את הבעיה והטיפול שלכם דווקא עובד?

"הבעיה במערכת העיכול זה שהיא מושפעת מהמון גורמים חיצוניים. אם יש לך שלשולים, עצירות או נפיחות בטנית חשוב קודם כל ללכת להיבדק, אבל לא בהכרח יש לך בעיה שהרופאים יוכלו לגלות בבדיקות דם או אפילו בבדיקות נוספות. הבעיה היא שהרבה פעמים, הסיבה לבעיה יכולה להיות דווקא סטרס, כעס, תזונה שלא מתאימה לך ועוד. רופאים לא בודקים את הדברים האלה, מבחינתם הם עושים את הבדיקות הרלוונטיות וברובן לא תמצא התשובה לבעיה שממנה את סובלת וההנחייה שתקבלי תהיה 'אין מה לעשות.. תלמדי לחיות עם זה'.", אומרי מסביר.

 

"אצלנו, במרכז גפן, השפה שלנו שונה מהרפואה המערבית. אנחנו מאבחנים אחרת, אנחנו רואים אחרת ומטפלים בשורש הבעיה ובסימפטומים יחד. כמובן נשמח לשמוע מה שהרופא אמר ומה הוא מצא או לא מצא, אבל זה לא הדבר היחיד שנבדוק. אנחנו נרצה לדעת הרבה דברים מעבר, נשאל הרבה שאלות על המצב הפיזי, הנפשי, על הבעיה עצמה, נבחן האם יש בעיות נוספות, נאבחן את הלשון, הדופק, רמת האנרגיה שלך ועוד הרבה גורמים שעשויים להשפיע על מערכת העיכול. רק אחרי אבחון של שעה וחצי, אנחנו נבנה לך טיפול מתאים ונכון עבורך".

ולכל בעיה יש פתרון?

"אם מגיעים לשורש הבעיה, אז כן. המטרה של האבחון שלנו היא באמת להגיע לשורש, כי לטפל בשלשולים, עצירות ונפיחות בטנית כל רופא יכול לתת לך תרופה. אבל מה יקרה עוד שבוע כשתפסיקי לקחת אותה? הם יחזרו! אבל, אם נמצא את שורש הבעיה ונטפל בו, השלשולים, העצירות והנפיחות הבטנית ייעלמו כי הם היו רק סימפטום של הבעיה האמיתית."

כמה זמן לוקח טיפול כזה?

"זה משתנה מאדם לאדם. המטרה שלנו היא להחזיר למטופל את איכות החיים בדרך המהירה ביותר, אז יש אנשים שהתהליך ייקח להם 10-12 טיפולים וכאלה שצריכים אפילו יותר טיפולים. בגלל שהטיפול כל כך מדויק לאדם ספציפי, כך גם אורך התהליך משתנה. מה שאני כן יכול לומר, 90% מהמטופלים מרגישים שינוי משמעותי כבר בטיפול ה-3-5, וחלק גדול מהם ירגישו שינוי כלשהו כבר אחרי הטיפול הראשון."

 

"היה לי מטופל בן 60 שלא שלט על הסוגרים. הוא הגיע אליי לטיפולים ולא היה שינוי, הוא לא הרגיש שמשתפר משהו. אחרי הטיפול ה-10 ישבנו לשיחה לבדוק איך ממשיכים ואם בכלל, החלטנו לשנות אסטרטגיה טיפולית ולהמשיך את הטיפולים. פתאום, בטיפול ה-12 השלשולים נעלמו כמו קסם! עד הטיפול ה-12, היה נראה שאין כל שיפור ואז בבת אחת היה שיפור משמעותי!", משתף אומרי.

אז לא להרים ידיים?

"אני לעולם לא מרים ידיים! אני נלחם על כל מטופל – ההצלחה שלו זו ההצלחה שלי. כל טלפון שאני מקבל ממטופל או מטופלת שאומרים לי 'אומרי, אני מרגישה מעולה! נעלמו לי השלשולים", "אין לי עצירות", "כבר אין לי נפיחות בטנית", "השתנו לי החיים מהקצה לקצה!" גורם לי להתרגשות כל פעם מחדש. ככה אני יודע שבחרתי במקצוע הנכון, זו השליחות שלי – להחזיר לאנשים את השמחה לחיים!"

353456436

מדהים! אז ככה לסיום, מה יש לך להמליץ לאנשים שסובלים מבעיות בעיכול?

"לטפל, קודם כל לטפל. חשוב מאוד לא להזניח בעיות בעיכול. תביני, בעיות עיכול משפיעות על הכל – על השינה שלנו, על האנרגיה שלנו, על המחשבות שלנו ועל כל איכות החיים שלנו. אם יש לך שלשולים – את צריכה שירותים קרובים וזה מונע ממך ללכת למקומות ולהנות. אם יש לך עצירות – את סובלת מכאבים ונפיחות. בהרבה מקרים בעיות במערכת העיכול גם מלוות בריח רע מהפה והרגשה כללית רעה… לא צריך לסבול מזה!"

 

"בשלב הראשון, כדאי לגשת לרופא. אני לא מנסה להחליף רופאים. הרפואה המערבית חשובה בהרבה מקרים אך לצערי לא נותנת מענה בחלק גדול מהמקרים של בעיות במערכת העיכול. הרופאים ישלחו אתכם להרבה בדיקות וברוב המקרים לא ימצא כלום ולכן לא יהיה להם פתרון למצב ממנו אתם סובלים ותקבלו אבחנה כמו כולם של מעי רגיז. בשלב הזה – בואו למרכז גפן! תנו לזה עוד צ'אנס ואל תגזרו על עצמכם לחיות עם תחושות לא נעימות כאלה. ביחד נאבחן את הבעיה, נמצא את שורש הבעיה ונבנה תהליך טיפולי מתאים ומדויק עבורכם." 

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות