איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים

"דיייייי, תסגרו כבר את הרשת!!!", זה משפט שאלפי משפחות בישראל שומעות מידי יום, במיוחד בתקופת הקיץ, כשרשת ההזזה של החצר או המרפסת נשארת פתוחה והופכת למוקד "עלייה לרגל" עבור ג'וקים, יתושים, עכברים ומזיקים כאלה ואחרים. זוג הנדסאי מכונות מצאו פתרון לבעיה ופיתחו את Closee, המכשיר המתקדם בעולם להחזרת רשת הזזה באופן אוטומטי, בצורה בטיחותית ובאמצעות הרכבה פשוטה וקלה. איך זה עובד? יצאנו לבדוק!

נטע-לי, 24.08.22 /// פטנטים

הקיץ הגיע ואיתו מתקפת יתושים בלתי נגמרת, ג'וקים ובחלק מהמקומות גם עכברים ונחשים. בזמנים כאלה, אנחנו מנסים לשמור על הרשתות והחלונות בבית סגורים ולא לאפשר לחיות, מזיקים וזוחלים להיכנס. אחת הבעיות העיקריות היא רשת ההזזה של החצר והמרפסת שנפתחת לעיתים קרובות ובהרבה מקרים נשארת פתוחה עד שמישהו צועק "תסגרו כבר את הרשת!!!". 

לידור אלחרר ואלי וולקון, זוג הנדסאי מכונות, זיהו את הבעיה ופיתחו מוצר מתקדם שמאפשר סגירה אוטומטית של רשת ההזזה בצורה איטית ובטיחותית שמתאימה גם לשומרי שבת.

 

AA(79)
Closee המכשיר המתקדם ביותר בעולם להחזרת רשת הזזה באופן אוטומטי בגינה או במרפסת

המתקן עבר המון שינויים ובדיקות עד שווידאנו שהוא מתאים לצאת לשוק ולתת פתרון שאין שני לו. בחצי שנה האחרונה הוא נמכר בשוק החופשי ובקרוב יהיה ניתן לרכישה גם בחנויות גדולות ובאתרי קניות מובילים. רגע לפני שכל זה קורה, ישבנו עם לידור ואלי כדי להבין איך זה בדיוק עובד!

בואו נתחיל מהתחלה… איך בכלל חשבתם על הרעיון?

"הכל התחיל כשהייתי במפגש משפחתי אצל סבתא שלי", מספר לידור. "כל הזמן יצאו עם הסירים והבישולים החוצה, עם ידיים מלאות, ואף אחד לא סגר את הרשת, עד שמישהו נזכר לצעוק שחרקים יכנסו. חשבתי שצריך לייצר משהו שיסגור את רשת ההזזה בצורה אוטומטית ויפתור את הבעיה".

"בשלב הבא, פניתי לאלי עם הרעיון כי ידעתי שהוא הבן אדם הנכון להוציא את זה לפועל!"

מפה איך ממשיכים?

"עשינו מחקר וגילינו שאין מוצר איכותי בשוק שבאמת פותר את הבעיה, שהוא גם בטיחותי לילדים וגם קל להתקנה.  
ייצרנו את האב טיפוס ועשינו בדיקות עד שמצאנו את מה שעובד! התקנו את המוצר אצלנו בבית
כדי לבחון איך הוא ביום יום והאם הוא כבר מוכן לצאת לשוק
ומשם הכל היסטוריה – כבר מכרנו כמה אלפים של יחידות. אנשים פשוט אהבו את הרעיון וקלטו כמה שהוא נדרש בכל בית שיש שבו רשת הזזה.

וזה באמת בטיחותי לילדים?

"בטח! בטיחותי לילדים ואפילו לחתולים וכלבים. היופי במנגנון שלנו זה שאת יכולה לשלוט על מהירות הסגירה של רשת ההזזה. בצורה כזאת, אם יש ילדים בבית, תוכלי באמצעות סיבוב הבורג במתקן לכוון סגירה איטית כך שאין כל חשש שהרשת תיסגר בעוצמה על ילד, או אפילו על כלב."

ואפילו מתאים לשומרי שבת?

"כן. המנגנון לא חשמלי אז זה מתאים לשומרי שבת ואין כל בעיה עם זה"

אז אני חייבת לשאול, הרי רשתות הזזה זה משהו שקיים כבר שנים… איך זה שעדיין אין מוצר שעושה את זה?

"שאלה טובה.. יש בשוק חיקויים ומוצרים אחרים שמנסים לענות על הצורך הזה, אבל בפועל אין מוצר שמאפשר לשלוט על מהירות הסגירה ובגלל זה רוב המוצרים לא בטיחותיים לילדים, חלקם אפילו יוצרים סגירה חזקה מדי של רשת ההזזה ולאורך זמן פוגעים במסגרת של רשת ההזזה. בנוסף, המוצרים שקיימים מתאימים רק לחלק מרשתות ההזזה." המוצר שלנו מתאים ל99% מהרשתות [יש מקרים מיוחדים של רשתות מורכבות יותר, ניתן לבדוק איתנו טלפונית].

והמוצר שלכם מתאים לכל רשתות ההזזה?

"כן, המוצר שלנו מתאים ל99% מהרשתות. יש מקרים מיוחדים של רשתות מורכבות יותר, ניתן לבדוק איתנו טלפונית.

מעולה! איך עובד תהליך ההתקנה?

"מאד פשוט. המוצר מגיע עם עלון הרכבה והתקנה באופן עצמאי ופשוט בעזרת דבק (שמגיע בערכה)  אם מסתבכים או משהו לא מתחבר טוב, יש לנו שירות לקוחות מעולה שמלווה את הלקוחות בשיחה טלפונית או בשיחת ווידאו במידת הצורך כדי לוודא שההתקנה מבוצעת כמו שצריך".

ואם למרות הכל המוצר לא מתאים לרשת ההזזה שלי?

"אז אין בעיה, ניתן לפנות לשירות לקוחות וננסה לתת לך תמיכה ולוודא שאכן ההתקנה בוצעה כמו שצריך, ואם לא – תקבל את כספך בחזרה בניכוי עלות משלוח של 40 ₪ [יש צורך בהחזרת המנגנון הישן]

בוא נדבר תכל'ס… כמה המוצר הזה עולה לי?

"המתקן עולה 250 ₪ כולל מע"מ ומשלוח, וקיימת אופציה לרכוש 2 מתקנים בעלות של 400 ₪. וזהו, קיבלת פתרון בטיחותי, פשוט וזול שפותר לך בעיה ואפילו חוסך לך הדברה חצי שנתית בבית. אבל מעבר לזה, המוצר הזה מגיע עם אחריות לחצי שנה ועם שירות לקוחות מעולה בטלפון ובווטסאפ. תביני, הלקוחות שרכשו את המוצר היו מופתעים שעם מוצר כזה זול יש שירות לקוחות מקצועי כזה." 

מדהים! אז איפה אני יכולה לרכוש את המוצר?

"כמובן באתר שלנו. בקרוב, ניתן יהיה למצוא בחנויות גדולות ובאתרי קניות מובילים. חשוב מאד לא להתפתות לחיקויים זולים שעשויים לעשות יותר נזק לרשת שלכם מאשר להביא תועלת וגם יכולים להיות ממש סכנה לילדים. חפשו את שם המותג שלנו Closee ותוודאו שאתם קונים את המוצר המקורי והחדיש ביותר בתחום!"