הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר!

ללא חומרים כימיים, בלי פעולות חודרניות: השיטה הבטוחה שתעניק לכן שיער מלא נפח בריא, שופע וזוהר! ​

כ-30% מהאוכלוסייה סובלים משיער דליל – גברים, ובעיקר נשים. יש בשוק מגוון רחב של פתרונות אבל מה באמת עובד והאם הנזק שנגרם לשיער האמיתי שלך תוך כדי הוא משהו שצריך לקחת בחשבון? ישבנו לשיחה עם מומחי השיער מצוות NA Hair מומחים בשיקום שיער, תוספות, מילוי ועיבוי שיער דליל ופתרונות שיער מתקדמים וגילינו מה לא ממהרים לספר לנו ומהי השיטה שכבשה את הוליווד. שווה קריאה!

נטע-לי, 22.2.22 /// בריאות, טיפוח ויופי

"לאחר הטיפול שעברתי אני מרגישה צעירה ב-20 שנים!", סיפרה מורן, "הביטחון העצמי חזר אליי והתוצאה מדהימה.
השיער מלא נפח והמראה טבעי ביותר. אין מאושרת ממני!".

האמת היא שאנשים רבים בישראל סובלים מתופעה של דלילות שיער.
אצל גברים, לרוב זה מוביל להתקרחות בעוד שאצל נשים זה מתבטא באזורים מסוימים בקרקפת ובמראה כללי של שיער דליל. 

חלק מהגורמים לדלילות שיער יכולים להיות פנימיים כגון גנטיקה, מתח נפשי, הרגלי תזונה, שינויים הורמונליים או גורמים חיצוניים כמו טיפול לקוי בשיער. הבעיה היא ששיער דליל משפיע הרבה מעבר לאיבוד השיער עצמו. שיער דליל משפיע על המראה החיצוני, על הביטחון העצמי ועל הנשיות.

"הגעתי ל NA Hair Clinic לאחר שחוויתי טיפול גרוע במקום אחר אצל מישהו מפורסם שהופיע בטלוויזיה בתחום תוספות השיער. לא הותאמה לי התוספת הנכונה, איכות השיער הייתה גרועה והמראה שהתקבל היה ממש לא טבעי ואפילו מגוחך.  נגרם לי ממש תסכול, מבוכה וחוסר נוחות. לאחר מכן שמעתי המלצה מחברה על מרכז NA Hair clinic. הגעתי אליהם עם הרבה חששות אך להפתעתי קיבלתי מענה על כל השאלות וכמובן טיפול בתוספת איכותית שהותאמה במיוחד למידותיי. ההרגשה והמראה טבעיים לחלוטין, אין מאושרת ממני. בנוסף, הצוות נתן שירות אישי ומקצועי וחשוב לי לציין שמדובר במקום מקצועי בתחום מילוי ועיבוי שיער ובתחום טיפולי השיער, ומהחוויה האישית שלי ממליצה לכם לא להתפשר על מקומות שעסוקים בפרסום אינטנסיבי אך חסרי מקצועיות", מספרת רינה.

 

"הבעיה בתחום שזה תחום פרוץ", מסבירים נאור וקארין מ NA Hair. "כיום כל אחד יכול לפתוח מקום ולומר שהוא עושה תוספות שיער אבל כשמדובר בשיער שלך, חשוב לדעת מה את עושה – באיזה חומרים את משתמשת, איזה תוספות שמים לך על הראש, איך מתקינים אותן והאם יש סיכון כלשהו בתהליך. לכן ממש כדאי להיזהר כי הדרך חזרה תהיה לא פשוטה וקרוב לוודאי תעלה לך ביוקר. ממש כמו רינה, הרבה אנשים מגיעים אלינו מתוסכלים אחרי שניסו מלא שיטות אחרות ואז פתאום כשהם נחשפים לשיטה הייחודית הזו – החיים שלהם משתנים!"

 

"לצערי 50% מהלקוחות שלנו נפגעו מטיפול שנעשה במקומות אחרים. הרבה פעמים לתקן נזק שנעשה ללקוחה במקום אחר זה הרבה יותר קשה מאשר לטפל בה במצב ההתחלתי שהיה לה" מוסיפה קארין. 

רגע לפני שנצלול לעומק השיטה המסתורית הזו שכבשה את הכוכבות הגדולות בהוליווד, חשוב להכיר מה קיים היום בשוק בתחום מילוי ועיבוי שיער דליל על מנת להבין מה מתאים לך:

השתלת שיער סינטטי: השתלת שיער סינטטי היא השתלה שאינה מבוססת על השיער הטבעי של המטופלת אלא על שיער סינטטי המיוצר מתרכובת כימית ייחודית, ממנה יוצרים שיערות היפר אלרגיות ו- Bio Compatible, כלומר שערות המיועדות להשתלה בעור הקרקפת. הבעיה היא שמדובר בשיער מלאכותי שלא גדל, מכיוון שמדובר בגוף זר ולא טבעי לקרקפת עשויות להיגרם בעיות כגון נזקים, זיהומים ודלקות הנגרמים מדחיית השיער, אין צפיפות שיער ולרוב הוא נושר כעבור כשנה.

 

השתלת שיער כירורגית: השתלת שיער בפעולה כירורגית, כלומר ניתוח בהרדמה מקומית, בה מעבירים שיער בעל תכונות חזקות יותר הנמצא בדרך כלל בחלק האחורי של הראש, למקום בו השיער דליל יותר. הבעיה בשיטה הזו היא שלעיתים נותרות צלקות, אין צפיפות שיער ולרוב השיער נושר עם הזמן. בנוסף, חשוב לדעת שמדובר בהליך ניתוחי הכולל סיכונים וסיבוכים ויכול לגרום לזיהומים.

 

 

הדבקת שיער: שיטה שמאפשרת לקחת תוספות שיער חיצוניות ולהדביק אותן על השיער/ על הקרקפת. בצורה כזו, מאריכים את השיער וכל עוד האשה לא מסירה את הדבק זה יחזיק מעמד. הבעיה בשיטה הזו היא שמעורבים דבקים, חומרים כימיים, קשירות ותפירות לשיער המקורי אשר גורמים לנזק קשה לשיער הקיים, לפצעים, גירודים, ואדמומיות בקרקפת, וכן ריח לא נעים בגלל שחסימת עור הקרקפת מונעת מהזיעה להתנדף. 

 

פאה: על פניו, פאה היא הפתרון הקלאסי, הפשוט והזמין ביותר. אבל בפועל, פאה מעניקה מראה והרגשה לא טבעית. הפאה מסורבלת, מציקה, חם מאד להסתובב איתה (במיוחד בקיץ), והיא חוסמת את הקרקפת מה שיכול לגרום לנשירה מוגברת, הזעה וריח לא נעים. בנוסף, הפאה עלולה ליפול בכל משב רוח ולפגוע עוד יותר בביטחון העצמי.

 

השיטה שכבשה את הוליווד – תוספות מילוי ועיבוי שיער דליל: פתרון מהפכני ומתקדם בשיטה ייחודית תוך התאמה מושלמת לסוג וגוון השיער של הלקוחה. מדובר ביחידות שיער מאווררות המותאמות בצורה מושלמת אלייך, משתלבות בצורה מלאה עם שיערך ולא גורמות לחסימה של עור הקרקפת. התהליך נעשה בצורה של שזירה ברשת מיוחדת המאפשרת לקרקפת לנשום ולשיער להשתלב בשיער הטבעי של הלקוחה וכל זה ללא דבקים, ללא חומרים כימיים, ללא קשירות, ללא תפירות וללא פגיעה כלל בשיער הקיים. מדובר בתוספות שיער מתקדמות שמעניקות מראה שיער טבעי, שופע ומלא. 

"אבל, חשוב לזכור שגם כאן יש מלא חיקויים בשוק!", מזהירים מומחי השיער מצוות NA,  "כיום קיימים הרבה מקומות חובבנים, מכונים ומספרות, שעובדים עם שיער לא איכותי, אנשים לא מקצועיים ושימוש בחומרים שעשויים להזיק לשיער הטבעי ולקרקפת. אצלנו ב- NA Hair Clinic עובדים עם שיער איכותי ברמת

 A5 PREMIUM ומתאימים בצורה מושלמת את היחידות לשיער של הלקוחה. ההתקנה מתבצעת בידי צוות מקצועי דור שני בתחום השיער בעלי ידע וניסיון עשיר של למעלה מ 25 שנים אשר מומחים בכל החידושים בתחום השיער

אנחנו עובדים בקליניקה בטיפול אחד על אחד עם מרווחים גדולים בין מטופל למטופל, סטריליות מוקפדות ובפרטיות מקסימלית. 

חיבורי השיער עשויים מחומר חדשני מתקדם ובטוח. באמצעות שיטת החיבור הייחודית הזו, אנחנו מאפשרים ללקוחות ליהנות ממראה שיער מלא נפח, טבעי ובעל מראה בריא."

איך אני יודעת אם השיטה מתאימה לי?

"השיטה מתאימה לכל אחת בעלת שיער דליל שחולמת על מראה שיער בריא ושופע וכמעט אין החרגות מכיוון שהתהליך בטוח לחלוטין ומותאם באופן מלא לשיערך הקיים."

וזה לא כואב?

"ממש לא! אבל גם כאן חשוב שהתהליך יבוצע על ידי מישהו מקצועי שמכיר את השיטה ומנוסה בה. התהליך לא אמור לכלול כאב כלל, אבל בידי איש מקצוע לא מנוסה, השזירה אכן יכולה להיות מלווה בכאבים ובמראה מגוחך ולא טבעי ואינה תשתלב עם השיער הקיים. 

השיטה הייחודית הזו היא ממש לא מוצר שתמצאי בכל מספרה… ב-NA Hair Clinic, עובדים בשיטת 0% סיכון עם 3 שלבים שמבטיחים לך תוצאה מיטבית וטבעית .

אבחון וייעוץ מדויק – אנחנו מכירים מספיק לקוחות שהבטיחו להן שיער מלא ובריא ויצאו עם רעמה שממש לא קשורה אליהן. לכן, אנחנו מעניקים אבחון וייעוץ מדויק אצלנו בקליניקה כדי לבחון את השיער הקיים ולהעניק לך את הפתרון הטוב ביותר

 

מקצועיות והתאמה מושלמת של יחידות השיעריחידות השיער מותאמות בצורה מושלמת לשיערך – מבחינת גוון וסוג השיער. בשונה ממקומות אחרים אשר עובדים עם דבקים בקרקפת, תפירות, או חומרים כימיים הפוגעים בשיער הקיים של הלקוחה ועשויים לגרום לבעיות בעור הקרקפת, אצלנו עובדים עם תוספות שיער איכותיות PREMIUM  ברמת A5 אשר מיוצרות בעבודת יד מיוחדת ומאווררת המאפשרת לקרקפת לנשום ולשיער הטבעי של הלקוחה להשתלב בצורה מושלמת וטבעית.

 

מעקב ותחזוקה – ממש כפי שצריך לחדש צבע בשיער, גם כאן חשוב לבצע תחזוקה מידי כמה חודשים, לחזק את השזירה ולוודא שהכל מסודר בצורה מושלמת וטבעית .

 

לסיכום, אם גם את חולמת על מראה שיער שופע, בריא וטבעי, רגע לפני שאת הולכת ומנסה שיטות (מוכרות יותר או פחות), כדאי לך להגיע לשיחת אבחון וייעוץ מדויקת עבורך ב NA Hair Clinic ולא להתפשר על פחות.