הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם!

כל אחד חולם על האופציה לעבוד מכל מקום שיבחר בעולם, "לעשות כסף" מהנוחות של הספה שלו, לקום בבוקר בכיף ולעבוד במה שהוא באמת אוהב… המציאות, לעומת זאת, היא שמיליוני ישראלים רק חולמים על זה, אבל קומץ קטן דווקא זוכה להגשים את החלום יום יום. אנטולי "טוליק" אידלמן, המייסד של קבוצת יזמי הדיגיטל הגדולה בישראל המונה מעל 20 אלף חברים ובעלים של מספר חברות דיגיטל מצליחות כגון "Trust the brokers" ו"החשדניסטים", ושחר אשכנזי, יזם איקומרס בתחום של שופיפיי, מומחה למשפכי שיווק ובעלים של מספר תוכניות הכשרה וותיקות בתחומי הדיגיטל השונים, עושים מהפכה ומחלקים כרטיס כניסה לעולם הדיגיטל לכל החיים ולכל מי שמעוניין, בעלות של ארוחה במסעדה. "זה הכרטיס היחיד שצריך כדי לשנות את המיינדסט, ללמוד מהמומחים המובילים בישראל, להפסיק לבזבז זמן על טרנדים חולפים ולהיות חלק מקהילה של אנשים שרוצים להצליח וליזום בדיוק כמוכם", הם מספרים. איך זה באמת עובד? יצאנו לבדוק, ועל הדרך הצלחנו להוציא מהם טיפ זהב שישנה לכם את החשיבה מקצה לקצה!

נטע-לי, 17.01.22 /// יזמות

במיוחד בתקופה הנוכחית, עבודה מהבית הפכה להיות דבר די שגרתי. מיליוני אנשים ברחבי העולם עברו למצב של עבודה מהנוחות של הבית שלהם – חלקם מטעם העבודה שלהם כשכירים, בעוד אחרים נאלצו לנווט את דרכם בעולם העסקים הדיגיטלי בגלל שאיבדו את עבודתם או כי המצב חייב אותם לפתח את האפיק הדיגיטלי בעסק שלהם. 

כשחושבים על עסק דיגיטלי, כל אחד מסתכל על זה בצורה שונה. יש כאלה שישר חושבים על נוודות דיגיטלית "וואלה איזה כיף! אני אשב במלון על חוף הים עם הלפטופ ואכניס כסף", אחרים דווקא מחפשים הכנסה צדדית נוספת במקביל לעבודה שלהם כשכירים ויש כאלה שפשוט מתאהבים בעולם הדיגיטל ורוצים סוף סוף להשקיע בעצמם ולהפיץ את הבשורה שלהם לכמה שיותר אנשים.

 

מחזור 2 של 'כרטיס כניסה לדגיטל' מתחיל ב 10.03.2022!

עד כאן, הכל טוב ויפה. הבעיה מתחילה כאשר נכנסים לעולם הדיגיטל ולא יודעים מאיפה להתחיל. פותחים עמוד פייסבוק או אינסטגרם, מתחילים להעלות תכנים ואז – שום דבר לא קורה. אוקיי, ננסה כיוון אחר: מקימים אתר, מכינים קורס דיגיטלי, פותחים חנות, ואז… שום דבר לא קורה. מה הלאה? מרימים ידיים?

 

"כשמדברים על עסק דיגיטלי, יש המון בלבול", מספרים טוליק ושחר. "יש חנויות אינטרנטיות ואיקומרס, יש אפשרות למכור קורסים דיגיטליים, להקים אתרים ונכסים דיגיטליים, שיווק שותפים, ניהול קמפיינים, קהילות, דפי נחיתה, ועוד ועוד ועוד… זה עולם עם המון בלבול וכדי להתנהל בו נכון, חייבים להבין את הבסיס, חייבים לדעת מה המטרות שלך, מה העסק שלך צריך, מי הקהל שלך, לאיזה אנשי מקצוע כדאי לפנות, איך לשווק, איך להתנהל פיננסית. הבעיה היא שאנשים מתחילים איפה שנראה להם לנכון ובגלל זה הרבה פעמים הם נכשלים והדרך להרים ידיים מתקצרת."

אז מה הפתרון?

"קודם כל לעשות סדר בבלאגן. צריך להבין שלכל אחד יש את הדרך שלו ואת המקום שבו הוא יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. אין תחום טוב יותר, יש תחום מתאים יותר. ברגע שתלמדי מה ה'למה' שלך – למה את עושה את זה? מה המטרות שלך? מה את באמת אוהבת? – תוכלי לפתח מיינדסט נכון שייקח אותך להצלחה, יעזור לך להתמודד עם כשלונות ולכוון להשגת המטרות שלך"

"עכשיו תראי, חשוב לזכור שיש המון קורסים בשוק. חלק מהם טרנדים חולפים שעוסקים בתחום דיגיטל ספציפי שאי אפשר לדעת כמה זמן הוא באמת יתפוס, אחרים מוכרים לך חלומות בלי בסיס ורובם הגדול – נותן לך ידע נקי בלי תוכנית פעולה, בלי תובנות אמיתיות שיוכלו לעזור לך לפעול."

 

יוצרי סדנת 'כרטיס כניסה לדיגיטל' שיעבירו לכם את כל התכנים

אנטולי "טוליק" אידלמן

המייסד של קבוצת יזמי הדיגיטל הגדולה בישראל המונה מעל 20 אלף חברים ובעלים של מספר חברות דיגיטל מצליחות כגון "Trust the brokers" ו"החשדניסטים"

שחר אשכנזי

יזם איקומרס בתחום של שופיפיי, מומחה למשפכי שיווק ובעלים של מספר תוכניות הכשרה וותיקות בתחומי הדיגיטל השונים

"זה בעיקר מה שמפריע לנו בקורסים אונליין. ואנחנו לא אומרים את זה ממקום מתנשא, זה נכון גם על הרבה קורסים שאנחנו מוכרים. אין דבר רע בלצרוך ידע, זה דווקא נחוץ, אבל כשאת נמצאת בתחילת הדרך ורוצה להיכנס לעולם הדיגיטל, את צריכה תוכנית פעולה. את חייבת לרכוש כלים שיאפשרו לך לנווט את עצמך בעולם הזה, להתמודד נכון עם התחרות – הצלחות וכשלונות, להתנהל נכון פיננסית, לשווק ולמכור את עצמך נכון ואפילו לעשות נטוורקינג עם האנשים הנכונים שדומים לך ורוצים להצליח בדיגיטל לא פחות ממך!"

את כל הכלים הללו אני אקבל בסדנה שלכם?

"בהחלט! זו הרבה מעבר לסדנה. מה שבעצם אנחנו מחלקים זה כרטיס כניסה 'לייפטיים' לעולם הדיגיטל. "

מה זה אומר?

"קודם כל, כשאת קונה כרטיס כניסה לעולם הדיגיטל, את הולכת להיות חלק מקהילה סגורה של יזמי דיגיטל שרוצים להצליח בדיוק כמוך, גישה להרצאות של מומחים מובילים שבנו אימפריות בדיגיטל, כמו גם למשימות והדרכות שלנו. הגישה הזאת היא לכל החיים! עכשיו אנחנו במחזור השני של הסדנה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ולא עוצרים כאן. הסדנה הזאת תתקיים כל מספר חודשים, כנראה עם מומחים שונים בכל פעם. זה אומר שברגע שאת קונה כרטיס במחיר השקה מיוחד ובעלות של ארוחה במסעדה – את מקבלת גישה לכל המחזורים העתידיים, לכל ההרצאות עם המומחים הגדולים ביותר בדיגיטל, לכל הידע הזה, לתובנות, למשימות… אין כאן אפשרות להיכשל! מבחינתנו זה: את חלק מהקהילה, הכל פתוח בפנייך עד שתצליחי וגם אחרי!"

 

"תראי, התהליך של הסדנה נועד לקחת מישהו מאפס וללמד אותו בסדנה מאד אינטנסיבית כיצד להניע את העסק הדיגיטלי הראשון שלו בצורה הטובה ביותר. לאחר שהמטרה הזו מושגת, אז אפשר להתפנות ללמידה מעמיקה עוד יותר והפיכה למאסטר בתחום המתאים ביותר על פי האופי והיכולות של היזם החדש. בגלל זה חשוב לחזור על החומר כל הזמן, לשמוע עוד תובנות, להתייעץ עם חברי הקהילה וללמוד מחוכמת ההמונים. זה תהליך שלא נגמר לעולם ואנחנו מעניקים כאן מערכת תמיכה לכל החיים, או לפחות לכל תקופת הזמן שתבחרי שאת רוצה להיות יזמת בדיגיטל."

 

"זה לא חדש שמי שרוצה להיות יזם בדיגיטל, נתקל הרבה פעמים בסביבה שלא בדיוק תומכת. אנשים מסביב חושבים שכל מה שקשור לדיגיטל זה הונאה! מכירה את זה?"

כן, ברור..

"אז כאן, מעבר לסדנה ולתהליך האישי שכל משתתף עובר, אנחנו זוכים לבנות קהילה דיגיטל חזקה ועוצמתית של אנשים שרוצים להיות יזמים בדיגיטל. אנשים שדומים לך. שאת יכולה לעשות איתם נטוורקינג ושיתופי פעולה. שתומכים ומבינים את המטרות שלך ומחזקים אותך בדרך לשם. עצם הכניסה לקהילה כזאת זה בוסט מטורף. רק להיות חלק מהקהילה הזאת זה 'פרייסלס'!"

 

"ועוד דבר שחשוב להבין זה שאנחנו לא מדברים על סתם עוד קורס או סדנה. זו סדנה שהמטרה שלה זה להפוך אותך ליזם דיגיטלי. להיות יזם בדיגיטל זה לא סתם שתהיה לך חנות או שאתה עובד כפרילנסר באינטרנט. כדי להיות יזם, אתה צריך לסגל תכונות מסויימות לאופי שלך, לפתח מיינדסט נכון, להבין את ה'למה' שלך, לדעת איך להתנהל מהרמה הכי בסיסית ועד לדברים מורכבים יותר. ואנחנו מלמדים את כל זה ועוד."

 

"זיו, לדוגמא, עבד בתור שכיר בחברה, התפטר ותכנן ללמוד. לאחר הסדנה, הוא ויתר על לימודים כי הבין שזה לא יקדם אותו לשום מקום שהוא באמת רוצה והפך לברוקר דיגיטלי כי הוא הבין שזה הכיוון שלו בחיים, שזה באמת מה שהוא אוהב. משכיר הוא הפך ליזם וזה הכוח הענק של הסדנה הזאת."

וואוו! נשמע מדהים! תוך כמה זמן אני אראה שינוי ואצליח להקים את העסק שלי בדיגיטל?

"אנחנו לא יכולים להתחייב לזמן. יש כאלה שכבר תוך שבוע רואים שינוי מטורף. יש כאלה שייקח להם חודשים. הכל תלוי בך – באיזה שלב הגעת לסדנה? אם את עושה את כל המשימות? אם את יוזמת ועובדת על העסק הדיגיטלי שלך? אם הגעת לסדנה מוכנה ואת בכלל יודעת את הכיוון שלך או שאת עדיין מחפשת את ה'למה' שלך? יש כל כך הרבה מרכיבים שזה תלוי בהם."

Previous
Next

מה שהיה למשתתפי המחזור הראשון לספר…

"מה שאנחנו כן יכולים לומר זה שכל משימה שתבצעי תקרב אותך עוד צעד. המחזור הראשון היה ממש עוצמתי. חלק מהמשתתפים במחזור הראשון הבינו מה הם רוצים לעשות בחיים והתמקדו בזה, אחרים חשפו עצמם בדיגיטל בפעם הראשונה בחייהם, ויש את אלה שממש עזבו את מקום עבודתם כשכירים והפכו ליזמים בדיגיטל! תכל'ס, אנשים סוף סוף התחילו לפעול. תביני, זה משהו שבדרך כלל מוכרים רק בליווי אחד על אחד שעולה אלפי ועשרות אלפי שקלים, אף קורס לא מוכר לך תוכנית פעולה, אף קורס לא גורם לך ממש לפעול, בטח שלא במחיר כזה"

 

"קחי לדוגמא את שי, מתכנת במקצועו, שהגיע לסדנה במצב שהוא פחד לשים תמונת פרופיל בפייסבוק ולכתוב פוסט. הסדנה גרמה לו להיפתח לעולם הדיגיטל ולהסתכל עליו בצורה שונה לחלוטין, והיום לא רק שהוא שם תמונת פרופיל ומפרסם סרטונים שלו ברשתות החברתיות, הוא ממש הפך למוביל דעה, הוא פונה ללקוחות באופן עצמאי ולא מפחד מתחרות."

שינוי כזה זה משהו שבאמת מספיק בסדנה קצרה כזאת?

"תראי, יש בסדנה 9 מפגשים לאורך 21 ימים וביניהם יש משימות. המשימות הן לא רק משימות של שיעורי בית. יש משימה של מקלחת קרה, משימה של לפגוש אדם ברחוב ולנהל איתו שיחה של 5 דקות, משימה של לארגן מאסטרמיינד, משימה של לדרג את החברים שלך ממספר 1 עד 10 ואז ממש להוציא מהחיים שלך את החברים שמעכבים אותך… כל המשימות האלה הכרחיות כי המטרה שלנו היא להוציא אותך מאיזור הנוחות. זה לא עוד חומר שמספיק לפתוח יוטיוב וללמוד. אנחנו רוצים לבנות את האישיות שלך בתור יזמית דיגיטל ולפתח כישורים ואיכויות מסויימות. "

 

"אם את רוצה ללמוד לעשות כסף בדיגיטל. כנסי ליוטיוב ותכתבי 'how to make money online', ותקבלי אלפי שיעורים. אבל מה תעשי עם זה? האינטרנט מוצף במידע כמעט על כל תחום, הבעיה היא לעשות, להשיג לקוחות, לשווק את עצמך, למכור, להתנהל נכון פיננסית, לנהל את הזמן שלך נכון עם משפחה וילדים, לדעת להתמודד עם כשלונות, לא להרים ידיים אם אף אחד לא מגיב לפוסט שלך…"

 

"מה שאנחנו מנסים להסביר זה שקחי לדוגמא את רונאלדו ומייקל ג'ורדן, הם קיבלו כישרון אדיר, אבל בלי הדרך שהם מתנהלים מחוץ למגרש – הם לא היו מגיעים לתוצאות שהם מגיעים אליהן על המגרש. מה שעושה אותם מדהימים זה לא רק הכישרון שלהם אלא היכולות שיש להם עם עצמם כדי להתמודד עם כל הסביבה. זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות עם אנשים – לפתח מיינדסט ולהניע אותם ליצור מפת דרכים שנכונה עבורם בעזרתה הסיכוי שלהם להצליח יהיה הרבה יותר גבוה!"

מה זאת בעצם מפת הדרכים הזאת?

"את צריכה לצאת מהסדנה עם תוכנית עבודה ברורה: קודם כל עם ידיעה באיזה תחום את רוצה לעסוק, איך לפנות לאנשים ולקדם את עצמך, איך להעביר את המסר האותנטי שלך לקהל, איך ליצור דף נחיתה שיציג אותך בצורה הטובה ביותר, איך להשיג את הלקוחות הראשונים, איך לקבל עזרה אם נתקעים… אנחנו מלמדים לקחת אחריות, להבין שאם משהו לא עבד או משהו לא זז בחיים שלך, אז האחריות היא שלך ולא של גורם חיצוני ולכן את זו שצריכה לראות איך להשתפר ולהמשיך קדימה, כי רק ככה תצליחי. אם אפשר לסכם את זה, בסוף הסדנה יוצאים עם כלים יזמיים שיעזרו לך תכל'ס לפעול ולעשות כסף".

נשמע באמת מפתה, אבל איך אני יכולה לדעת שגם לי מתאים להיות יזמית בדיגיטל?

"אנחנו מאמינים שאם את רוצה את זה מספיק, את יכולה להצליח בדיגיטל. גם אם אין לך רקע טכנולוגי, זה לא משנה. יש הרבה דרכים להתפתח בדיגיטל, את פשוט צריכה לבנות אמונה עצמית שאת יכולה לעשות ולפתח את הדרייב לפעול וליישם".

"יפעת היא ממש סיפור הצלחה מהסדנה! האמת, עד שהיא לא כתבה פוסט בקבוצה בכלל לא הכרנו אותה… היא עשתה את כל התהליך בשקט ובפרטיות עד שהרגישה שזה נכון לה לשתף.
יפעת סיפרה שכבר הרבה זמן הרגישה שדברים לא זורמים לה, היא חיפשה משהו שתוכל לעשות בדיגיטל כשכירה כדי שתוכל ליסוע לבקר את הבת שלה בקוסטה ריקה. את הסדנה היא גילתה לגמרי במקרה, אבל היא מספרת שזה עשה לה לגמרי סוויץ' במחשבה! במהלך הסדנה, היא לא תמיד הצליחה להיות נוכחת בשיעור בשידור חי, אבל לא וויתרה והקשיבה לכל ההרצאות בדרך לעבודה ובחזרה. יפעת חזרה ואמרה שהסדנה דיברה בדיוק לערכים שלה וזה מה שגרם לה לפעול ולהבין שזה הזמן שלה. בעקבות הסדנה, יפעת קיבלה את האומץ לפתוח עסק משלה של שירותי משרד בדיגיטל וכבר השיגה לקוח ראשון"

 

80858276_10158133437794728_4667934885820760064_n
טוליק "עובד" מקוסטה ריקה

"זה הכוח של הסדנה, המוטיבציה, האמונה העצמית והכישורים שאנחנו מלמדים בה יעזרו למשתתפים בכל תחום בחיים. אנחנו נותנים כלים ומפתחים כישורי חיים וכישורי דיגיטל. אלה דברים חסרי זמן, גם עוד 100 שנה זה יהיה רלוונטי!" 

וואוו! ככה לסיום, בתור מומחים מאד מצליחים בתחומכם, יש לכם טיפ זהב לתת לאנשים?

"לעשות משהו שהיית עושה גם בחינם. זה לא חייב לקרות כבר מההתחלה, אבל חשוב לבחור במשהו שאוהבים לעשות. כשעושים משהו רק בגלל הכסף אז קל לפרוש, אבל אם עושים משהו שאוהבים – אין סיכוי להרים ידיים! בגלל זה, מתחילת הסדנה אנחנו מדברים על ה'למה' של המשתתפים ואנחנו מסבירים שזה בשום אופן לא יכול להיות כסף, כי כסף זה לא מניע מספיק חזק. כסף מרגש כשאין לך אותו, אבל ככל שיש לך אותו יותר כך הוא פחות מרגש.