בס"ד

מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה!

אדם ישן בממוצע 8 שעות ביממה, וב-16 שעות האחרות הוא "ער". האמנם? עילאי מיכאלי, מטפל הצללים של המפורסמים, חושף שרוב האנשים כלל לא מתנהלים במצב של "ערות". הם פועלים בהתאם לאוטומטים שנבנו אצלהם בעבר ומאפשרים לרגשות ולמחשבות לנהל אותם. "ערות זה לא רק כאשר העיניים פתוחות ואנחנו לא ישנים. ערות היא מצב מודעות כוללת שמאפשרת לך להבין בהווה את הסיטואציות שאתה חווה ולשלוט באוטומטים שנבנו אצלך בעבר ושתת המודע מכתיב לך עד היום", הוא מסביר. באמצעות שיטה חדשנית שפיתח במשך 13 שנים, הוא מעניק את הכלים המדויקים שאי פעם תצטרך כדי להגיע לתוצאות הרצויות לך, ואפילו מבטיח 100% אחריות לתוצאות. יצאנו לבדוק איך זה עובד, וכדאי לקרוא עד הסוף כי תופתעו ממה שייחשף כאן.

נטע-לי, 20.12.21 /// חדשנות

דוד היה על סף גירושים, עם עסק בקריסה, עצוב, כועס, חסר ביטחון וחבוט מהחיים. הוא סחב מטענים רגשיים מהעבר ולא ראה שום תקווה לעתיד, גם לאחר 10 שנים של טיפול פסיכולוגי פרטני ובקבוצות ועוד כל מיני סדנאות למיניהן. כשהגיע לעילאי, היו לו ספקות, כי אחרי הכל – מה הסיכוי שהפעם זה יעבוד?

 

"הצטרפתי לקבוצה של עילאי רק למען הסר ספק. בעזרתו של עילאי, תוך מספר שבועות בודדים עם כמה כלים פשוטים, הקשר שלי עם אשתי חזר לימים הראשונים בהם התאהבנו והחלטנו להתחתן, הבית פורח והילדים שמחים! ההשפעה על הילדים עצומה. הספיקו 2 טכניקות כדי לשנות אצלם התנהגות של שנים שלא הצלחנו להבין. במקום לצמצם את מספר העובדים בעסק, בפחות מחודשיים עם מה שלמדתי, שילשתי את מספר העובדים ומילאתי את היומן לעוד חצי שנה קדימה – מה שלא הצלחתי לעשות במשך 7 השנים האחרונות! מאדם שמצהיר בכל הזדמנות שאין לו חברים כלל, אני מוקף היום באנשים שרוצים בחברתי בקשר יותר אינטימי, מחייב ואמיץ מאי פעם. סף הרגישות שלי התחדד והיכולת שלי לראות ולאהוב אנשים התעצמה עשרות מונים", משתף דוד.

עילאי מיכאלי, שזכה לכינוי "מטפל הצללים של המפורסמים"

עדויות כאלה אפשר למצוא בשפע אצל עילאי מיכאלי, בעברו המאמן המנטלי של שחקני מכבי ת"א ושל משתתפות תכנית הטלוויזיה "המראה", ומחבר הספר "סוד המכניזם האנושי", שזכה לכינוי "מטפל הצללים של המפורסמים" ומפתח שיטת "3 מפתחות הסנכרון להצלחה". יחד עם זאת, הצלחה של אחרים לא מבטיחה לך הצלחה בתוצאה הרצויה לך והדבר היחיד שחשוב זה לוודא שהשיטה באמת עובדת עבורך. 

"אני יודע שקיימות הרבה שיטות, סדנאות וטיפולים בשוק שמבטיחים לפתור לך את הבעיה ולשנות לך את החיים", מסביר עילאי. "אבל מה זה לשנות את החיים? זו אמירה כוללת שכל אחד נותן לה את המשמעות שלו…
ואת רוצה תוצאה ספציפית, מדידה שאפשר לבדוק אם הפתרון הניתן עזר לך להגיע אליה, נכון?
ובכלל את צריכה לשאול את עצמך, האם את באמת רוצה שיטה שנוגעת רק בחלקים של הבעיה, מעין 'פלסטר' שעוקף את הבעיה ועושה מניפולציה על המציאות עם כלים של דמיון מודרך, מדיטציות והצהרות חיוביות שנותנים הקלה חלקית או זמנית.. או שאת רוצה פתרון שלם שמטפל בשורש הבעיה ופותר אותה אחת ולתמיד?"

הפתרון השלם לטיפול בשורש הבעיה

ברור שאני רוצה לפתור את הבעיה אחת ולתמיד! אבל האם באמת יש דרך לעשות את זה?

"בוודאי!

אך לפני זה צריך להבין ש99% ממה שאנחנו רואים מוקרן מהזיכרון שלנו. רק 1% מתווסף על ידי חמשת החושים הפיזיים שלנו"
כפי שחשף פרופסור Gerhard Roth, חוקר מוח ידוע יש 2 קבוצות אנשים… 99% שהמציאות שולטת בהם ו- 1% ששולטים במציאות !

לאיזו קבוצה ברצונך להשתייך ?

הבעיה היא שרגשות והתנהגויות שליליות כמו פחדים, כעסים, ביטחון עצמי נמוך, דחיינות ואוטומטים הרסניים
תוקעים אותנו בתוצאה כואבת ב זוגיות, קריירה, מערכות יחסים, כסף ועוד ומונעים מאיתנו לממש את עצמנו ולחוות שמחה וסיפוק.

ולמרות שאנשים מנסים סדנאות, מאמנים ומטפלים בשיטות שונות כמו טיפול בתת-מודע, NLP, CBT, דמיון מודרך, מדיטציות, הצהרות חיוביות ואחרים
הבעיה לא נפתרת. ולאי-פתרון הבעיה יש השלכות קשות. זה מתפשט כגרורות ופוגע בתחומי חיים נוספים שלנו כמו זוגיות, יחסים עם ילדים ומשפחה, קריירה, בריאות ועוד! ומה הבעיה האמיתית ?הבעיה לא נפתרת כי לא טיפלנו בשורש מערכת ההפעלה שלנו שקובעת את התוצאה שלנו, ולכן יש חוסר סנכרון בין המודע לתת-מודע.

מה שאני מציע זה פתרון שלם שמטפל בשורש הבעיה ופותר אותה באמצעות מיומנות חשובה אחת: סנכרון בין המודע לתת מודע. תראי, הקלה חלקית או זמנית היא מבורכת, לדוגמא כאשר יש לך מיגרנה וכואב לך הראש, את לוקחת אקמול כדי לטפל בכאב הראש שהוא הסימפטום של המיגרנה. אבל, מה תעשי מחר כששוב יכאב הראש? צריך לזכור שחובה לטפל בשורש המיגרנה  שהוא שורש הבעיה, אחרת זה רק יחריף ויעמיק. השיטה שפיתחתי למעשה מטפלת באופן מקיף במודע ובתת המודע כי הם 2 החלקים של שורש התוצאה [מערכת ההפעלה שלנו] שצריכים לעבוד ביחד, ולשם כך הם צריכים להיות בסנכרון". 

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים:

איך גורמים להם לעבוד ביחד בסנכרון?

שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ היא פתרון שלם מבוסס מדע ורוחניות עם כלים שברובם לא זמינים בשום מקום אחר, שנותן לך שליטה בשורש מערכת ההפעלה שלך ויוצר סנכרון בין המודע לתת-מודע וכתוצאה מכך שליטה ברגשות בהתנהגות ובתוצאה שלך
עם אחריות בלעדית בישראל ל 100% הצלחה לתוצאה הרצויה לך!

"בעזרת טכניקות ממוקדות שמבטיחות לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות, בהתנהגות ובתוצאות בתחומים שונים בחיים שלך, וכל זה באחריות כתובה!

האמת היא פשוטה. כדי לשלוט בתוצאה ובהצלחה שלנו, אנחנו חייבים לשלוט במערכת ההפעלה שלנו, במה שמנהל אותנו בהווה בזמן אמת. צריך לפעול הפוך ממה שהורגלנו להאמין, המיקוד הראשי הוא לא בתת מודע אלא בסנכרון המודע להצלחה בהווה.

המכניזם הייחודי שפיתחתי כולל 3 תהליכים בלעדיים מדויקים שיוצרים סנכרון בין המודע לתת מודע. במפתח הראשון, נבצע סנכרון של המודע עם המציאות על ידי מיקוד בשורש המודע כדי ליצור הצלחה בהווה. במפתח השני, נבצע סנכרון של תת המודע עם המציאות על ידי מיקוד בשורש תת המודע כדי להפוך את השפעת תכנות תת המודע ממזיקה למועילה. ובמפתח השלישי נבצע סנכרון סופי וממוקד בין המודע לתת מודע כדי לעצור את מנגנון ההישרדות השלילי וליצור הצלחה בעקביות, תוך כדי לימוד שיעורי החיים שלנו.
שלושת התהליכים הללו משלבים טכניקות בלעדיות [שאת רובן לא ניתן ללמוד במקומות אחרים], גם מנטליות, גם רגשיות וגם אנרגטיות שמובילות לחיבור החלקים לשלם ואותך לקבל תוצאות שיא בעקביות".

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים:

תוצאות כבר בשבוע הראשון! 100% אחריות

תוך כמה זמן בעצם אראה שינוי בשימוש בכלים המדויקים שלך?

"מיידית. כבר בשבוע הראשון, כבר בפעם הראשונה שתעשי שימוש בטכניקות שאלמד אותך תוכלי לראות שינוי של התוצאה אליה את מכוונת.

אנשים מספרים לי 'עילאי, אני כבר שנה בקורס כזה או משתמש בשיטה X ולא מרגיש שמשהו משתנה מהותית'. אם שום דבר לא משתנה, למה שנה למשוך קורס?! אני מאמין שצריך לראות התקדמות מיידית, תוצאות מיידית – אם לא, למה להמשיך? ולבזבז זמן וכסף רב! 

הבעיה היא שרוב הקורסים והסדנאות נותנים אחריות רק על שביעות רצון בשבוע הראשון או אחרי ככה וככה שיעורים. הם נותנים אחריות על שביעות רצון בגלל שהם מלמדים רק תובנות ולא טכניקות. הם לא נותנים לך כלים שתוכלי לראות תוצאות מיידיות ולאחר מכן להמשיך להשתמש בהם בהמשך החיים בלי תלות בשיטות נוספות, כדי שתהיה לך שליטה בתוצאות ובגורל שלך.

בשיטה שלי, אני נותן אחריות בכתב לתוצאות. אם אין תוצאות מיידיות, אין שום סיבה לבזבז זמן וכסף".

3 מפתחות הסנכרון להצלחה™

איך אפשר לתת אחריות על תוצאות?

השבוע הראשון בתוכנית נועד בדיוק בשביל זה. את תלמדי טכניקות חשובות שתוכלי כבר לנסות ולהתנסות בהן ולראות מייד תוצאות בשטח. עבד בשבילך – מעולה! בואי נמשיך לתוכנית המלאה ותקבלי את כל הטכניקות המדויקות שאי פעם תצטרכי כדי שאת תשתלטי  בתוצאות ובגורל שלך. לא עבד עבורך? תקבלי את כל כספך בחזרה."

כלומר, יש אנשים שהטכניקות שלך לא יעבדו עבורם?

"לא. אם תעשי נכון את הטכניקות זה יעבוד לך 100% מהזמן, בכל המצבים. השיטה עובדת תמיד, השאלה היא אם את בוחרת להשקיע בעצמך ולהשתמש בטכניקות שאני מלמד.

גלית הגיעה אליי כשהיא חיה על אוטומט.. הכל התנהל 'סביר' בחייה. ברגע שהתחילה להשתמש בטכניקות שלימדתי, דברים טובים התפתחו בחייה בכל התחומים!


'ביקשתי 'לעשות' יותר כסף בחיי – ואני בשלב של הקמת עסק עצמאי לצד העיסוק שלי כשכירה, ואני מאושרת. ביקשתי להפחית ממשקלי, ואני כבר פחות 6 ק"ג מאז שהתחלתי. ביקשתי שקט, הרמוניה, שלמות, רוגע ושליטה בסיטואציות שונות בחיי… ואני בעיצומו של מהפך – והמדד לכך הוא בהרגשה הפנימית שלי – אני מאושרת, שמחה, שלמה ומלאת סיפוק, שקטה ובטוחה. ביקשתי כשכירה לשפר את תנאי ההעסקה שלי ואושר לי קידום משמעותי בתפקיד תוך שיפור משמעותי בשכר. בזוגיות שלי הרווחתי קשר עמוק, רגיש, קרוב והרמוני והשגנו את היכולת לדבר על הכל מבלי להיפגע. בעצם, אפשר לומר שכאן הנבטתי את הזרע הראשון להצלחה באמצעות ההכוונה והכלים שרכשתי מעילאי בשקיקה', מספרת גלית.


ברגע שמשתמשים בשיטה שלי, מיידית מרגישים אחרת – כלומר, הרגשות, המחשבות והתוצאות משתנות בזמן אמת. השיטה עובדת על השורש ולא על הסימפטומים, כמו בשיטות רבות אחרות נפוצות".

שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ החדשנית מכילה את כל הטכניקות שצריך לדעת כדי להצליח בחיים. בכל התחומים

אז זו בעצם שיטה חדשנית שלא קיימת במקום אחר?

"בדיוק. את השיטה הזו אני פיתחתי לאחר שבע שנים ומאות אלפי שקלים בהן ניסיתי הרבה שיטות וסדנאות. הכל התחיל עם נפילה עסקית ואישית שלי. כמובן שכמו כולם, גם אני פניתי לשיטות הנפוצות שקיימות, וכשהללו לא עזרו חקרתי גם את הפחות ידועות. 

בתהליך שעברתי הבנתי שהשיטות הללו מתחלקות לשתי קבוצות: אלו שנותנות תובנות ללא כלים יישומיים ואלו שנותנות כלים יישומיים שמטפלים בחלקים של הבעיה ונותנים הקלה חלקית וזמנית, אבל לא פותרים את הבעיה.

כתוצאה מכך, התחלתי לפתח טכניקות ותהליכים שמשלבים מספר טכניקות כדי ליצור פתרון שלם. במשך 13 שנים שכללתי ומיקסמתי את התהליכים בהתאם לתוצאות שקיבלתי במציאות, אני והתלמידים שלי, עד כדי פתרון שלם בלעדי לשליטה במחשבות, ברגשות, בהתנהגות ובתוצאה".

עילאי מיכאלי, מפתח השיטה החדשנית שנותנת 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות

וואוו.. מה התוצאות שאני יכולה לצפות להן בעבודה עם השיטה שלך? ​

"התוצאות ישפיעו על כל ספקטרום בחייך. זה ישנה בשבילך הכל – אישית ומקצועית!

תהיה לך ערות ושליטה בתוצאה ובהצלחה שלך בהווה. הצלחה בכל תחום תזרום בעקביות ותהיה לך תחושה מדהימה שהגורל בידיים שלך. תשלטי בתוצאות שלך בזמן אמת ולמרות שהתכנותים האוטומטים שלך מופעלים, תוכלי לצאת מהאוטומט ולהבין בדיוק מה גרם לך להתנהג בצורה כלשהי, מה מנהל אותך ולהחזיר לעצמך את הכוח ואת השליטה בחיים שלך."

אפרופו... תוצאות!

חשוב לשים לב, כולם מראים לך הרבה עדויות הצלחה.

אחת יותר מרשימה מהשנייה

אבל…

ראשית, מי אומר שהעדויות האלה אכן נכונות?

שנית, מי אומר שזה שאחרים הצליחו גם את תצליחי?

זהו שזה לא אומר את זה.

מה שצריך לעניין אותך זה סיכויי ההצלחה שלך. שאת תשיגי את התוצאה שאת רוצה.

אני שואל אותך, אם מישהו היה מבטיח לך את התוצאה שאת רוצה

ונותן לך אחריות כתובה להשגתה, ואם לא, תקבלי את הכסף חזרה,

האם היה מעניין אותך עדויות של מישהו אחר?

ודאי שלא… כי אותך לא מעניין מישהו אחר. אותך מעניין מה קורה אצלך.

הבעיה היא שעד היום אף אחד לא נתן לך את זה…

ועכשיו וזו הבשורה הגדולה:

אנחנו עושים פיצוח מדויק של התוצאה הרצויה לך, ואני נותן לך אחריות כתובה להשגת התוצאה הזו, אחרת תקבלי החזר כספי.

לסיכום – לפני שאת בוחרת פתרון כלשהו, תוודאי שמתקיימים 2 תנאים

1. נותנים לך את התוצאה שאת רוצה, ברורה מדויקת [לא "החיים שלך ישתנו"]
2. נותנים לך אחריות כתובה לתוצאה, ואם לא מגיעים לתוצאה, כספך מוחזר.

Depositphotos_100635008_L (2)
אחריות ל-100% הצלחה לתוצאה הרצויה

וואו! אז ישר ולעניין, איך מתחילים?

"התהליך מתחיל בשיחת פיצוח כדי שנבין בדיוק מה את רוצה לפתור, מה שורש הבעיה והאם אני יכול לתת לך אחריות ל 100% הצלחה בתוצאה הרצויה. בשלב הבא נתחיל את התהליך, תלמדי את הטכניקות המדויקות הבלעדיות ותוכלי לראות תוצאות כבר בשבוע הראשון. אם לא תראי תוצאות – כמובטח, תקבלי את כל כספך בחזרה. אני עד כדי כך בטוח שזה עובד. 100% הצלחה."

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים: