חדשות SLAP – תוכן לפנים https://slapnews.co.il/ תוכן מפתיע וחדשני בישראל Wed, 31 Jan 2024 10:20:52 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.6.1 בשורה משמחת לסוכרתיים:הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2! https://slapnews.co.il/?p=1053 https://slapnews.co.il/?p=1053#respond Wed, 31 Jan 2024 10:09:24 +0000 https://slapnews.co.il/?p=1053 בשורה משמחת לסוכרתיים: הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2! בישראל 2024, כחצי מיליון איש חולים בסוכרת וכחצי מיליון נוספים נמצאים במצב סוכרת סמויה, כך על פי נתוני המועצה הלאומית לסוכרת. בכל שנה, מתגלים בישראל כ-30 אלף חולי סוכרת חדשים וכ-2,500 אנשים מתים מהמחלה.מחקרים בעולם מצביעים על… קראו עוד בשורה משמחת לסוכרתיים:הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2!

הפוסט בשורה משמחת לסוכרתיים:הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

בשורה משמחת לסוכרתיים: הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2!

בישראל 2024, כחצי מיליון איש חולים בסוכרת וכחצי מיליון נוספים נמצאים במצב סוכרת סמויה, כך על פי נתוני המועצה הלאומית לסוכרת. בכל שנה, מתגלים בישראל כ-30 אלף חולי סוכרת חדשים וכ-2,500 אנשים מתים מהמחלה.מחקרים בעולם מצביעים על נתונים דומים בהתאמה לגודל האוכלוסייה, כאשר שכיחות הסוכרת באוכלוסייה קרובה ל-10%. הנתונים מדאיגים. לכאורה, נראה שיש המון פתרונות בשוק, אך רובם חלקיים או זמניים בלבד. אז איך בכל זאת אפשר לעבור מאורח חיים סוכרתי לאורח חיים בריא מסוכרת, אחת ולתמיד? ישבנו לשיחה עם יחיאל גריידי, מייסד, בעלים-שותף, ומנכ״ל חברת LifeTec שיצרה פתרון טכנולוגי חדשני ופורץ דרך בעולם הסוכרת (סוג 2), המציג תוצאות מעודדות ומשמעותיות, מה שגורם לאנשי מקצוע ומומחים בתחום, להבעת עניין והערכה רבה. איך זה עובד? יצאנו לבדוק.

נטע-לי, 31.01.24 /// רפואה, חדשנות

"הרופא אמר לי 'אני לא יודע מה עשית, אבל כנראה שזה טוב אז תמשיכי'. תוך 4-5 חודשים, ירדתי במשקל 12 קילו. לא כאב לי לעשות את זה", מספרת ליאת. "לפני התוכנית, הייתי ב A1C ברמות של 12-15% במשך למעלה מעשור. הייתה לי עייפות בלתי פוסקת. אחרי זה התחילו לי כל מיני נימולים ברגליים. עברתי 2 ניתוחים ברגליים בגלל זה. הפחד שלי היה גם כל הזמן להגיע לפגיעה בכליות. חוץ מזה, גם הייתה לי פגיעה בעיניים, קיבלתי הזרקות, והיה לי קושי ללכת… ניסיתי סוגים שונים של כדורים והזרקת אינסולין. בכל פעם כזאת, הייתי משמינה מזה המון. ניסיתי המון דיאטות, גם זה לא עזר. המצב הנפשי שלי לא היה טוב", היא משתפת. בעזרת התוכנית ליאת הגיעה תוך 4-5 חודשים ל-A1C של 6.3% ויצרה היפוך מגמה ברמות הסוכר בדם ונסיגה בפגיעה שהייתה לה בכליות ובראייה.

לירון היא לא היחידה. תוכנית LifeTec מגובה במגוון עדויות רחב של בוגרי התוכנית, בגילאים שונים, במצבי טרום סוכרת ועד מצבי סוכרת חמורה מאד. חלק ממגוון זה, הינן עדויות של אנשים ונשים אשר היו עם פגיעות ממשיות באיברים, אשר משתפים בהצלחות שלהם בתוכנית. הגעה, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ותהליך ייחודי לשינוי התנהגות, לאורח החיים הבריא מסוכרת.

 

יחיאל, בוא נצלול ישר למים… יש כל כך הרבה תוכניות בשוק להתמודדות עם סוכרת, מה שונה בתוכנית שלכם?

smoothies-3809508_1280

נכון, לכאורה, יש בשוק מגוון רחב של "פתרונות" לסוכרת. החל מתזונה, כדורים, זריקות, טיפולים אלטרנטיביים וכלה במיני תוכניות כאלה ואחרות. הבעיה היא שלרוב מדובר בפתרון חלקי או זמני לבעיה. עושים דיאטה ואז הסוכר יורד? מעולה! אפשר לחזור לשגרה, אך לאט לאט, כמעט ב"התגנבות חרישית", המצב חוזר לקדמותו. לוקחים כדורים או זריקות, הסוכר יורד, עם הזמן הוא עולה שוב, מעלים מינון, ואז מתמודדים גם עם תופעות לוואי ונזקים כאלה ואחרים. וכן הלאה… מעגל קסמים שכזה.

בסופו של דבר, אנשים המתמודדים עם סוכרת סוג 2, חושבים שזו גזירת גורל ואין מה לעשות, למרות שכבר די הרבה שנים, מסקנות מחקרים מכל העולם, מראים די בברור שזה לא נכון!

כיום, ניתן לומר, שסוכרת סוג 2 היא מצב הפיך. כך שלכל אחד או אחת כמעט, ניתן להגיע לאורח חיים בריא מסוכרת. כדי להגיע לאורח חיים בריא מסוכרת, יש צורך בבקרה, משוב ואיזון של מספר מנגנונים ביחד. נדרשת פעולה מערכתית מקיפה, שעובדת על הכל בו זמנית: תזונתית, הורמונלית, מטבולית, פיזיולוגית, נפשית והתנהגותית.

אז איך משיגים את האיזון הזה?

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בשירות האדם.

כדי להגיע לאיזון ולשמור עליו, הבנו שיש צורך בטכנולוגיה משוכללת, שיכולה בכל רגע נתון לזהות ולאתר בדיוק רב, מה קורה במנגנונים הפיזיולוגיים ולנווט כל אדם ואדם, להתנהג בצורה שתביא אותו במדויק למדדים הרצויים, מכל נקודת פתיחה, בכל מצב נתון ובכל רגע שנבחר.

 

גייסנו משקיעים במיליוני דולרים, גייסנו צוות מייעץ מקצועי ממיטב המוחות בתחום הסוכרת ובתחומי מדעי ההתנהגות, ביניהם: פרופ' חוליו ויינשטיין מנהל היחידה לסוכרת במרכז הרפואי וולפסון ונשיא האגודה הישראלית לסוכרת לשעבר, פרופ' אהוד זיו פרופ' אמריטוס בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, דוקטור ורדית קלמרו רוקחת קלינית, ד"ר לתרופות, פרופ' יוסי יסעור בעל תואר דוקטור בתורת ההחלטות של ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד וד"ר (PhD) דלית וייסמן תזונאית קלינית ופסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית. גייסנו אנשי טכנולוגיה מעולים, מתכנתים, מומחי חוויית משתמש ומומחי בינה מלאכותית. זה לקח לנו מעל 4 שנים כדי לייצר את ה- WAZE לאורח חיים בריא מסוכרת.

וזה באמת עובד לכל אחד, לא משנה באיזה מצב?

כן! ממש כמו ש-WAZE יכול להוביל כל אדם מכל נקודה שהוא נמצא בה ליעד שהוא מגדיר, כך המערכת החכמה שפיתחנו מסוגלת להוביל כל אדם מכל נקודה בה הוא נמצא עד ליעד מוגדר מראש, שהוא 100% מדיד ומדויק, בהתאם לפרוטוקולים הבריאותיים המקובלים בישראל ובעולם – הגעה למדד  HbA1C של 6.4 ומטה.

גם משתתפים ממהרים לספר,

"הסוכרת שלי מגיל 20 כשהשיא היה A1C 15.5", מספרת ליאת. "היום ה-A1C שלי הוא 6.3 וגם חוץ מזה הורדתי את האינסולין הקצר. אחר 3 שבועות בתוכנית, לא הבנתי איך אפשר לחיות אחרת. הייתי ממש בהיי".

 

רמי שמח לשתף: "לפני התוכנית ה- A1C שלי היה 8.5, ואחרי הגעתי ל-A1C של 5.1 בלבד, ו-20 ק"ג פחות. הרגשתי שמישהו תופר חליפה לפי המידה שלי. עבור בן אדם שהוא סוכרתי, התוכנית היא מצילת חיים. אחרי 3 חודשים ירדתי ל-5.1. לא האמנתי ולא חשבתי שזה אפשרי. פתאום אתה רואה טוב יותר, הבעיות בכפות הרגליים נעלמו…".

אני שומעת שוב ושוב על A1C, למה כל כך חשוב לדעת את המדד הזה?

diabetes-2583569_1280

A1C זו בדיקת שמשקפת את רמות הסוכר הממוצעות בדם ב-3 החודשים האחרונים. למעשה מדובר בתגלית מדעית. זו בדיקה שלא חוסכת את בדיקת הגלוקומטר היומית, אבל היא נותנת לנו תוצאה שיכולה להגיד לנו איפה אנחנו מבחינת ההתנהגות באופן כללי. הבדיקה למעשה יודעת לקבל את נתון ערכי רמות הסוכר בדם שנשמר באופן מצטבר על פני 3 חודשים בכדוריות האדומות שלנו. 

המדד הזה נותן תמונה ארוכת טווח. הוא זה שמאפשר מידע שבעזרתו ניתן להכווין את האדם המתמודד עם סוכרת סוג 2.

בתוכנית LifeTec, חשוב לבצע את הבדיקה הזו אחת לכמה חודשים, מכיוון שניטור זה אחד הגורמים שמאפשרים לבצע שינוי התנהגות לאורך זמן. עצם כך שהמשתתפים רואים את הירידה של המדד ומבינים שהמצב משתפר, זה מעורר אצלם מוטיבציה להמשיך בתהליך.

התוצאות מדהימות! אבל הרבה אנשים שמתמודדים עם סוכרת, חווים הצלחות וכישלונות בהתמודדות, הרבה עליות וירידות במשך שנים… בוא נודה, הרבה פעמים קשה למצוא את המוטיבציה בכלל להתחיל תהליך נוסף, כי מה מבטיח שהפעם הם יתמידו?

מה האלטרנטיבה? לחיות עם הסוכרת?! על פי ממצאי מחקרים של למעלה משני עשורים, אנחנו יודעים שסוכרת היא מצב הפיך ואפילו כפי שפורסם גם בכתבות מגזינים בעלי תפוצה רחבה ובאתרי המרשתת, ניתן לרפא סוכרת סוג 2. מהניסיון שלנו, אנחנו יודעים שיש גורמים שמביאים ל"שיבוש מטבולי" ולהופעת הסימפטומים של סוכרת סוג 2. מסתבר, שבאמצעות שינוי בגורמים הללו, רמות הסוכר עשויות להשתנות מהקצה לקצה. במונחים של שינוי התנהגות, מדובר על מעבר ממצב של אורח חיים סוכרתי, למצב של אורח חיים בריא מסוכרת. כדי שלא יהא מדובר בדיבורים ותיאורים הנשמעים מוגזמים, אנחנו מתקפים את התוצאות באמצעות בדיקת ה-A1C. כך יוצא, שהמשתתפים רואים את השינוי בעצמם, שחור על גבי לבן. במקרה הזה של סוכרת סוג 2, הם גם ירגישו את השינוי! המשקל יורד, פחות עייפות, יותר אנרגיות, הרגשה כללית טובה יותר, שיפור בראייה, כאבים שנעלמים ועוד…

 

הרעיון של LifeTec התחיל מהשאלה מדוע אנשים שיודעים שסוכרת היא דבר כל כך חמור וכל כך מסוכן לא מצליחים לעשות שום דבר עם זה, לאורך שנים. נראה שיש כאן סיבה מהותית שגורמת לאנשים לרצות אבל לא להצליח!

אז איך כן אפשר להצליח?!

LifeTec זו תוכנית לשינוי התנהגות שיודעת לקחת אנשים מהנקודה שאנחנו קוראים לה אורח חיים סוכרתי, עד ליעד שנקרא אורח חיים בריא מסוכרת.
זה תהליך שינוי התנהגות מאד עמוק שמתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. המערכת שבנינו לומדת להכיר את האדם, ובמקביל על סמך מחקרים וניסיון מצטבר היא מתאימה את הדרך למצב הספציפי שלו כדי שיגיע בוודאות אל היעד.

ראינו שזה עובד לאנשים גם מנקודות פתיחה קשות כמו במצבים מורכבים ובגילאים מתקדמים, ראינו שזה עובד גם לאנשים שניסו כבר בעבר דברים רבים ושונים והתייאשו. זה פשוט עובד.

בוא נדבר רגע על הצד הטכני, איך זה עובד?

המערכת מקבלת נתונים על רמות הסוכר, מזון, שינה, תרופות, התנהגות, רמת גלוקוז בבוקר ולאורך היום, ארוחות לפי תמונה וטקסט, כל מה שנכנס לפה, התנהלות נפשית, מצבי דחק וסטרס, פעילות גופנית, מצב שינה וזמני יקיצה, מעקב משקל גופני לפי תוכנית אישית, לחץ דם לפי תוכנית אישית, דופק בפעילות גופנית לפי תוכנית אישית, מעקב תרופות לפי דיווח אישי, מעקב תוספי תזונה (אם נצרכים) לפי תוכנית אישית, רמת HbA1C תקופתי על פי בדיקות רפואיות.

את כל הנתונים האלה ביחד, המערכת יודעת לעבד ובזמן אמת לתת הנחייה נכונה ומדויקת בהתאם אליהם, כלומר, ביצוע בקרה, הכוונה ומשוב באמצעות ניטור טכנולוגי.

וכמה זמן זה לוקח עד להגעה ליעד?

זה נתון משתנה מאדם לאדם. מבחינתנו הגורם המכריע הוא ליווי ותמיכה (בקרה ומשוב) ללא הגבלה וללא פשרות עד להגעה ליעד, כלומר, כל עוד האדם לא מרים ידיים – התוכנית לא מוותרת עליו!

תוכנית הבסיס להגעה ליעד בנויה מ-4 שלבים.
השלבים הראשון והשני שאורכים עד 30 יום הם הכנה והתאמה. בשלבים הללו, מזינים למערכת נתונים דרך האפליקציה, כולל דיווחים נוספים יומיומיים המאפשרים למערכת החכמה ל"הבין" מה בדיוק נקודת הפתיחה ומהם ה"שיבושים" הספציפיים, כלומר, הגורמים המשפיעים, שיש לתקן ולאזן. בקיצור, ממשיכים אורח חיים שגרתי ומאפשרים למערכת ללמוד, כדי להרכיב פרופיל מתאים המאפשר להתחיל להוביל אל היעד.

השלב השלישי הוא שלב הכוונון שאורך עד 30 ימים. בשלב הזה, המערכת המשוכללת כבר למדה להכיר את המשתמש והבינה מה משפיע על מצב נתוני הסוכרת סוג 2 שלו. המערכת גם ריכזה מידע מצטבר, מליווי ותמיכה של כמות אדירה, ההולכת וגדלה, של מתמודדי סוכרת סוג 2 עד עתה. מכאן ואילך, ניתן להתחיל לקבל הנחיות פשוטות וקלות ליישום, אשר משתכללות בהמשך ומותאמות למשתמש. עם התחלת יישום ההנחיות, ניתן להתחיל להבחין די מהר יחסית, בשינויים ושיפורים על פי מדידה יומיומית.

השלב הרביעי הוא שלב האיזון אשר אורך עד 60 ימים. בשלב הזה, ניתן כבר לראות את התוצאות מידי יום. המערכת למדה טוב יותר את אופן תפקוד הגוף של המשתתף בתוכנית, וזאת על ידי בקרה של התנהגותו ומשוב ביחס לשינויים הקטנים הנובעים מההנחיות שהמערכת הנחתה אותו. המערכת יודעת לכוונן את ההנחיות הניתנות על מנת להמשיך וליצור את הפעולות הקטנות הגורמותו לשיפור. בשלב הזה, אנשים מדווחים על תחושת חיוניות ואנרגיה, ירידה במשקל, סימפטומים קודמים אשר הולכים ונעלמים. פתאום קל יותר ללכת, כאבים במקומות שונים בגוף נעלמים, הראייה משתפרת, מצב הרוח עולה ועוד. זה גם השלב בו המערכת תמליץ לגשת לבדיקות ולבחון מול גורמים רפואיים המוסמכים לכך, עדכון והתאמה של מינון התרופות, במידה ולוקחים. המערכת ממשיכה ללוות ולתמוך, כדי לשמר את מצב האיזון שהושג, גם לאחר עדכון המינון התרופתי או הפסקת נטילת התרופות בהמלצת הרופאים.

ומה הלאה? הגעתי ליעד אחרי 4 חודשים, מה יכול למנוע ממני את "אפקט המטוטלת" (חזרה למצב קודם)

הו! בדיוק בשביל זה אנחנו מקיימים בתוכניתנו הייחודית, את שלבי 5 ו-6, שלבי תחזוקת השינוי והשימור.

המטרה שלנו היא להפוך שינוי התנהגות לאורח חיים. למדנו והבנו שככל שהשינויים הדרגתיים ונמשכים לאורך זמן במהלך התוכנית, נוצרים הרגלי התנהגות חדשים, כך שיהיה קל ופשוט להמשיך ולשמר את ההרגלים החדשים הללו, ללא צורך במאמץ מוגבר מחודש. התוכנית עוברת ממצב שינוי התנהגות למצב תחזוקת השינוי ושימור באמצעות התאמת ההמשכיות של הליווי והתמיכה.

שלב 5, הוא שלב תחזוקת השינוי והמשכיות ההצלחה. בשלב הזה, המערכת ממשיכה ללוות את המשתמש למשך 6 חודשים נוספים, עם בקרה ומעקב, כדי לעזור לו להמשיך את התוצאות ולהפוך את ההתנהגות החדשה לסדרת הרגלים אוטומטיים.

השלב ה-6 הוא שלב השימור, והוא מבוסס על מחקרי שינוי התנהגות והבנת תפקוד הגוף במצב של סוכרת סוג 2. כאן, הקשר דרך האפליקציה ממשיך לשנה נוספת (12 חודשים), בנוהל המותאם למצב החדש כדי  לוודא לאורך זמן שמה שהושג נשמר.

מדובר בתהליך מקצועי מובנה, של שינוי התנהגות מובחן ומדיד, וזו הסיבה שבוגרי התוכנית מדווחים על יציבות בתוצאות גם לאורך שנים רבות קדימה.

וואוו. יחיאל, תודה רבה על השיחה. אני מקווה שאכן המערכת הטכנולוגית החכמה הזו אכן תסייע לחולל את השינוי המיוחל בתחום הסוכרת ותסייע לכמה שיותר אנשים.

אמן. גם אנחנו מקווים. תודה.

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות

הפוסט בשורה משמחת לסוכרתיים:הכירו את המערכת הטכנולוגית החכמה המאפשרת שינוי התנהגות המוביל לאורח חיים בריא מסוכרת סוג 2! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=1053 0
כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים! https://slapnews.co.il/?p=908 https://slapnews.co.il/?p=908#respond Tue, 11 Oct 2022 08:05:58 +0000 https://slapnews.co.il/?p=908 [תוכן פרסומי] כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים! בעשורים האחרונים, טיפולים אלטרנטיביים הפכו לפופולריים מאד בישראל, כאשר אנשים רבים לא בהכרח מצאו פתרונות ברפואה הקונבנציונאליות וחיפשו מענה אחר. בהתאם, גם מספר המטפלים והיועצים גדל, שיטות הטיפול התרחבו והחיפוש אחר "השיטה המנצחת" לא נפסק לרגע. בתוך… קראו עוד כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים!

הפוסט כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>


[תוכן פרסומי]

כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים!

בעשורים האחרונים, טיפולים אלטרנטיביים הפכו לפופולריים מאד בישראל, כאשר אנשים רבים לא בהכרח מצאו פתרונות ברפואה הקונבנציונאליות וחיפשו מענה אחר. בהתאם, גם מספר המטפלים והיועצים גדל, שיטות הטיפול התרחבו והחיפוש אחר "השיטה המנצחת" לא נפסק לרגע. בתוך כל התחרות הזו, התפתחה בסוף שנות ה-90 שיטת תרפיית מימדים, שיטת טיפול חדשנית המספקת מענה רחב למגוון בעיות ואשר שינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים. איך הופכים למטפלים בשיטה? יצאנו לגלות כל מה שצריך לדעת. 

נטע-לי, 11.10.22 /// רפואה אלטרנטיבית, קריירה

"שיטת תרפיית מימדים שידרגה משמעותית את הקליניקה שלי כי זה הוציא לי שם של 'קוסמת'!", מספרת מיטל אברהמי (מטפלת בשיטת תרפיית מימדים ממזכרת בתיה). "השיטה מאפשרת לי לעזור להרבה אנשים ובזמן קצר מאד. אנשים רוצים להירפא אתמול, אין להם זמן וכוח לתהליכים ארוכים. הם רוצים לראות תוצאות, ושיטת תרפיית מימדים נותנת אותן".

כמו מיטל, אפשר לדבר עם מטפלים רבים שנתקלו בשיטה במקרה והיא עשתה עבורם את השינוי הגדול ביותר, בקליניקה וגם בחיים. ישבנו עם רוני הלן יהלי, מנהלת מכללת תרפיית מימדים ועם כמה מבוגרי מכללת "תרפיית מימדים" שמטפלים בשיטה, כדי להבין איך השיטה עובדת ולמה עד עכשיו לא שמענו עליה.

נתחיל מהתחלה… איך התפתחה שיטת תרפיית מימדים?

rkvboP11Mo_0_0_640_360_0_large
יובל לוי ז"ל, מפתח השיטה

"שיטת תרפיית מימדים התפתחה בסוף שנות ה-90 על ידי יובל לוי ז"ל, פסיכותרפיסט. יובל גדל בנתניה לאבא שהיה רופא עיניים. כבר בגיל צעיר, יובל לא הצליח לקרוא יותר מכמה שורות. אבא שלו, עשה לו בדיקת עיניים וקבע שאין לו בעיה בראיה ולכן הסיבה שהוא לא מצליח לקרוא, זה כי הוא עצלן. זה לא היה קל לילד הקטן במשפחה עם שני אחים מוצלחים ופגע מאוד בדימוי העצמי שלו. כשגדל יובל הלך ללמוד פסיכותרפיה והתחיל לטפל באנשים. במשך כל אותו זמן, חיפש יובל פתרונות לבעיה שבאותם ימים ידע שקיימת אצלו, דיסלקציה. הוא התחיל לטפל בעצמו ובמקביל בילדים עם לקויות למידה. 

במהלך הטיפולים יובל מצא שהכלים האקדמיים לא מספיקים. הוא התחיל ללמוד טאואיזם ואת הרעיונות המופשטים, משם לגבש לטכניקות יישומיות על עצמו ועל מטופליו. מה שעבד – עבד. מה שלא עבד, הוא סינן. התהליך ארך 14 שנה שבהם יישם את הכלים שפיתח וחווה הצלחות רבות הן בלקויות למידה והן בבעיות רגשיות אבל להפתעתו גם בריפוי מחלות. בשלב מסויים יובל הבין שהוא חייב להפיץ את הכלי הזה ולהכשיר עוד מטפלים בשיטה שבזמנו קרא לה שלושת המימדים. יובל התחיל ללמד ובמקביל המשיך בתהליך המחקר ופיתח עומקים וכלים נוספים. היום השיטה קרויה, תרפיית מימדים." , משתפת רוני.

ובאיזה סוגי בעיות ניתן לטפל באמצעות השיטה?

"תרפיית מימדים מטפלת בכל סוגי הבעיות – רגשיות, מנטליות ופיזיות. בעיות כמו תקיעות, חוסר מימוש, מציאת כיוון, זוגיות, ובמחלות פיזיות, כולל מחלות אוטואימוניות, לקויות למידה, פריון ועוד. הסיבה שתרפיית מימדים יודעת לטפל גם במחלות, היא כי מחלה נוצרת כתוצאה מאותם משקעים וזכרונות תאיים שמשפיעים על רבדים אחרים. כשעומס המשקעים גדול הוא מייצר חסימה שבאה לידי ביטוי כמחלה.", מסבירה רוני.

"הייתה לי הבוקר מטופלת שהגיעה עם כאב גרון, למרות שאנחנו מטפלות בנושא אחר לגמרי", מספרת תניה שור ארבל (מטפלת בשיטת תרפיית מימדים מהרצליה).  "בתחילת הטיפול, אמרתי לה 'בואי קודם נשחרר לך את הכאב גרון', וקיבלתי שצריך לשחרר לה חוויה של מוגבלות ולהטעין אותה במתן חופש. אמרתי לה שהיא לוקחת יותר מדי משימות ודברים ולא עומדת בהם. המטופלת אמרה לי שמשגע אותה שהיא תקועה תקופה בלי רכב. שחררנו את המוגבלות הזאת תוך שהיא מדמיינת את החופש שהיא נמצאת בו ובסוף הטיפול היא אמרה לי שכבר לא כואב לה את הגרון. היא סיימה את הטיפול, כעבור שעה, בלי כאב גרון".

גם מיטל אברהמי משתפת, "הייתה לי מטופלת, רופאה גניקולוגית, עם בעיות פריון. היא ניסתה להיכנס להריון שלישי במשך 3 שנים, אחרי שני הריונות שהגיעו בקלות. כרופאה, היא תמיד לעגה לתחום הטיפול הזה ולא האמינה ברפואה משלימה. התחלנו טיפול וגילינו אמונה מגבילה מאד חזקה שאחרי גיל 40 אי אפשר להיכנס להריון. וזה היה מדהים! אחרי הטיפול הראשון שהתחלנו לפרוק דברים לעומק הגיעו לה 3 מטופלות באותו שבוע, כולן אחרי גיל 40 שהשתמשו באמצעי מניעה ונכנסו להריון. כשהיא חזרה אליי לטיפול השני, היא מיד הכריזה שאני מכשפה! נברנו עמוק יותר וגילינו שיש לה פחד עמוק מדברים שלא הולכים לה כמו שצריך. תביני, היא אחת כזאת שהכל בא לה בקלות – לימודי רפואה היו קלים עבורה, היא צ'יק צ'ק מצאה את בעלה, נכנסה ל-2 הריונות הראשונים בלי בעיה ואז נתקעה. מצד אחד, היה לה דד ליין כי לפי האמונה שלה אי אפשר להיכנס להריון אחרי גיל 40, מצד שני הייתה לה אכזבה של איך יכול להיות שהיא לא מצליחה להיכנס להריון כבר 3 שנים. ברגע שפתרנו את הקונפליקטים האלה, בטיפול השלישי היא כבר עדכנה אותי שהצליחה להיכנס להריון!"

ואפשר גם לטפל בבעיות רגשיות ונפשיות?

"כן! זה היופי בטיפול הזה, שאנחנו רואים את הגוף והתודעה מקושרים ובעצם מטפלים בשיטה יכולים לטפל בנפש בלי ללמוד פסיכולוגיה ויכולים לטפל בבעיות פיזיות גם בלי להבין אנטומיה ופיזיולוגיה בצורה מעמיקה", מספר משה טלר (מטפל בשיטת תרפיית מימדים ומרצה במכללה). "היה לי מטופל שלא הרגיש רגשות. חוץ מכעס, הוא לא הכיר רגשות אחרים. הוא היה נשוי ואב לילדה וכל הפעילות שלו הייתה מתבצעת בצורה אוטומטית. לדוגמא, אמרו לו שכדי שאשתו תהיה מרוצה, הוא צריך להחמיא לה. אז אחת לכמה זמן הוא החמיא לה. התחלנו את תהליך הטיפול וגילינו טראומות ילדות שחסמו אותו. עשינו עבודה ובאחד המפגשים הוא סיפר לי שהילדה חזרה מהגן ונתנה לו חיבוק והוא הרגיש משהו. שאלתי אותו מה הוא הרגיש, והוא לא ידע להגיד בוודאות אבל אמר לי 'אני חושב שזו אהבה'. פעם ראשונה שהוא גילה מה זה הרגש הזה. מאז דברים התקדמו איתו יפה".

גם תניה משתפת, "הייתה לי מטופלת שסבלה מאלימות בילדות שלה וזה יצר אצלה ערך עצמי מאד נמוך וגרם לה למצב שנקרא בשיטה שלנו 'פקודה תת הכרתית' של מחיקה עצמית. תוך כדי הטיפול אנחנו עושים פריקות וטעינות. אצלה, עשינו טעינה של 'עצמיות' והפריקה הייתה 'הכחשה עצמית'. כחלק מזה, ביקשתי ממנה לדמיין את עצמה על שלט חוצות ענק באיילון. ומה שקרה היה לא יאומן! כעבור כחודש, החברה בה היא עובדת פנתה אליה ושאלה אם היא תוכל לבוא ליום צילום כי הם רוצים להפוך אותה לשלט פרסום לחברה באיילון. תביני, הבחורה בעלת מראה רגיל, לא דוגמנית בשום צורה… והיא באמת הייתה בשלט חוצות באיילון. המטופלת הזו עברה שינוי דרמטי. הביטחון העצמי שלה חזר לתפקוד שיא, היא קודמה בעבודה וכל התהליך שהיא עברה היה מטורף!"

מדהים! אז תוך כמה זמן אפשר להביא אנשים לריפוי בעזרת השיטה?

"בטיפול בתרפיית מימדים התוצאות יכולות להגיע מהר מאוד. הכל לגופו של מקרה. ממש מהימים האחרונים, טיפול בסרטן שד – אחרי חמישה טיפולים, הגידול נעלם. טיפול בשיטה יכול לקחת מספר טיפולים מועט ויכול להמשך זמן ארוך יותר.", מספרת רוני.

לפרטים נוספים על שיטת הטיפול החדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים >>

וואוו. אבל, בואי נודה, יש כל כך הרבה שיטות טיפול אלטרנטיביות ללמוד… מה הייחודיות של שיטת תרפיית מימדים על פני אחרות?

Depositphotos_9669220_xl-2015-1

"הייחודיות של תרפיית מימדים שניתן להגיע במהירות לאירוע שבו נוצרה החסימה, לאתר את הזיכרונות התאיים, את הרגשות, התחושות והאמונות השליליים, לפרוק אותם ולהטעין במקומן חיוביים. בדרך זו אנו מאפשרים לאנרגיה לחזור לזרום בצורה הטבעית שלה ולגוף לשוב לאיזון. 

להבדיל משיטות שמטפלות באנרגיה, תרפיית מימדים משפיעה על זרימת האנרגיה דרך שחרור מהשורש, רמת תת המודע. ניתן לטפל מרחוק, ניתן לטפל בילדים, וניתן לטפל בזום או טלפונית כך שתקופת הקורונה לא עצרה את הטיפולים אלא להיפך."

מעולה! אז יש עבודה בתחום…

"בהחלט! תביני ברגע שבן אדם מגיע ועזרת לו לפתור את הבעיה, הוא יעביר את זה הלאה! יש לי משפחות מורחבות שלמות שמטופלות אצלי שנים. זה עובר מפה לאוזן", מספר משה.

"היופי בתרפיית מימדים זה שברגע שהמטפל מתחיל לעבוד עם השיטה, התוצאות מדברות והמטופלים מגיעים מפה לאוזן. כל מטפל מטרתו בסופו של דבר זה להגיע להצלחה עם המטופלים שלו. חבר מביא חבר זו שיטת השיווק הטובה ביותר.", מוסיפה רוני.

ועדיין, כדי לבנות לי שם, האם כדאי לשלב את שיטת תרפיית מימדים עם שיטות טיפול נוספות?

"ניתן לשלב את תרפיית מימדים עם שיטות טיפול נוספות. מצד שני הרבה מטפלים בשיטה עובדים בעיקר עם תרפיית מימדים למרות שלמדו עוד כלים", מסבירה רוני.

מיטל מוסיפה, "אני נטורופתית, אני מדקרת, אני מתעסקת ברפלקסולוגיה ועיסוי ועוד מגוון של שיטות טיפול. אבל אני יכולה להגיד לך שבחלק גדול מהטיפולים אני מטפלת בתרפיית מימדים כי הטיפול הזה שינה לי מאד את הקליניקה. לאנשים אין סבלנות, ותרפיית מימדים עוזרת לרפא בצורה מהירה מהשורש, ברמת התא".

איך מגיעים לפריקה ברמת התא? מה שלבי התהליך הטיפולי?

"בטיפול בתרפיית מימדים, המטפל קובע עם המטופל את המטרה אליה הוא רוצה להגיע. משם, המטפל בודק מתי נוצרה החסימה, מה היה האירוע, מהם המשקעים שנותרו ויודע לפרוק את אותם מטענים בדרך ייחודית של תרפיית מימדים ולהטעין בחיובי.", מספרת רוני.

לסיכום, תני לי הצצה לתהליך הכשרת המטפלים שלכם

"בתהליך ההכשרה שלנו יש  שני מסלולים, האחד פרונטלי, נפתח פעמיים בשנה. השני הוא מסלול דיגיטלי משולב. במסלול הפרונטלי לומדים פעם בשבוע במשך 27 שבועות. בסיום הלימודים יש מבחן ועבודת סטאז' הכוללת טיפול מלא במטופל."

"במסלול הדיגיטלי, התלמיד מקבל שיעורים מצולמים עם יובל לוי, בנוסף, בכל יום א' מתקיים שיעור זום עם מורה מלווה, בנוסף יש קבוצת וואטסאפ לשאלות והבהרות."

"התלמידים מקבלים תירגולים פרונטליים ובזום בחלוקה לחדרים עם צוות מתרגלים. כל זה על מנת שיוכלו למקסם את היכולות שלהם לטפל בשיטה. 

הקורס מלווה בחוברת מסודרת עם סיכום השיעורים וספר מטפלים שאיתו הם עובדים בסיום ההכשרה."

"בנוסף, בוגרי הקורסים יכולים אחרי תקופת עבודה להצטרף לאתר המכללה ושם להציג את עצמם לקהל הרחב. המכללה כן נותנת הכוונה כיצד להגיע לקליניקה פעילה בהצלחה."

לפרטים נוספים על מסלול הכשרת המטפלים של שיטת תרפיית מימדים שכובשת את ישראל >>

או התקשרו ל – 0774121443

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות

הפוסט כך תהפכו למטפלים מצליחים בשיטת טיפול חדשנית ששינתה את חייהם של אלפי מטפלים ועשרות אלפי מטופלים! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=908 0
"לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים! https://slapnews.co.il/?p=859 https://slapnews.co.il/?p=859#respond Mon, 12 Sep 2022 08:59:20 +0000 https://slapnews.co.il/?p=859 "לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים! כל אדם סובל מידי פעם משלשולים, עצירות ונפיחות בטנית ויודע כמה זה לא נעים. אך אנשים רבים חיים עם הסימפטומים האלה יום יום, ומעבר לכך שזה לא נעים, זה גם פוגע רבות… קראו עוד "לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים!

הפוסט "לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

"לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים!

כל אדם סובל מידי פעם משלשולים, עצירות ונפיחות בטנית ויודע כמה זה לא נעים. אך אנשים רבים חיים עם הסימפטומים האלה יום יום, ומעבר לכך שזה לא נעים, זה גם פוגע רבות באיכות החיים שלהם. הרופאים בתחום לרוב יבדקו, ואם זה לא משהו 'חמור' הם יתנו איזה כדור וישלחו הביתה כי 'אין מה לעשות וצריך ללמוד לחיות עם זה'. מייסד מרכז גפן, חיים אומרי בשארי, מטפל מוסמך ברפואה הסינית שהתמחה ברפואה סינית בארץ ובבית חולים בסין, חושף שבאמצעות טיפול נכון, מדויק ומותאם אישית ניתן לטפל בבעיות במערכת העיכול ואפילו להיפטר מהן לתמיד בתהליך קצר וממוקד. האם זה באמת עובד? יצאנו לבדוק!

נטע-לי, 12.09.22 /// רפואה

איילת (47) סבלה במשך 6 שנים מבעיית אי שליטה בסוגרים. המצב פגע משמעותית באיכות החיים שלה, עד כדי חרדות לצאת מהבית למקרה שתתקע בלי שירותים, היא לא יצאה לעבודה, לא יצאה עם הבנות שלה לטיולים. הכאבים גרמו לה לנפיחות בבטן, הזעות ותחושה לא נעימה. "הייתי אצל הרבה רופאים, עשיתי קולונוסקופיה, גסטרוסקופיה וכל הבדיקות שאפשר. ניסיתי לא לאכול ירקות, לא לאכול פחמימות… אבל כלום לא עזר ולאף אחד לא הייתה תשובה לעזור לי", היא מספרת. "בהמשך עשיתי ניתוח של הוצאת כיס מרה וזה החמיר משמעותית את הבעיה. רופאים שפניתי אליהם אמרו שזו בעיה נפוצה בקרב אנשים שעוברים ניתוח כזה".

כשהגיעה למרכז גפן, איילת עברה אבחון מדויק עבורה והתחילה בטיפול. "הרגשתי בטיפול השלישי או הרביעי כבר שינוי. אני מרגישה בן אדם אחר כשאני יוצאת מהטיפולים. הנפיחות פחתה לי וכמעט נעלמה, יש לי שליטה, אין לי שלשולים."

 

איילת היא רק מקרה אחד. למעשה, בעיות במערכת העיכול הן מהנפוצות בעולם ויכולות להתבטא בכאבי בטן, נפיחות וכבדות אחרי האוכל, גזים, בחילות, צרבות, מעי רגיש, שלשולים, עצירויות וגם מחלות כרוניות כמו קרוהן וקוליטיס. "מערכת העיכול היא המרכז של הגוף שלנו. היא מושפעת בקלות מהרבה גורמים כמו תזונה, רגשות וגם גנטיקה", מסביר אומרי. "לפעמים הסימפטום הוא שלשולים, עצירות או נפיחות בטנית, אבל זו לא הבעיה האמיתית. במרכז גפן, אנחנו מקפידים על אבחון מדויק ומפורט כדי לגלות את שורש הבעיה ולטפל בו".

איך אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם לשורש הבעיה?

"אנחנו שואלים הרבה שאלות – על הבעיה, התדירות, מתי היא הופיעה, מה היה סביב הזמן שזה התחיל, מה זה גורם למטופל להרגיש, ממה הוא נמנע, מה הוא אוכל, כמה הוא שותה, איך הוא מתנהל, מה הדופק שלו, מה צבע הלשון ועוד… קודם כל אנחנו מקשיבים. בשונה מהרפואה הקונבנציונלית, אנחנו נותנים למטופל לשתף ועם הניסיון והידע שלנו, אנחנו מבינים מה רלוונטי למקרה ובמה צריך לטפל.", מסביר אומרי. 

 

"האבחון הוא אחד הצעדים הכי חשובים בתהליך שלנו. הרבה פעמים, מטופלים מגיעים ומבקשים להתחיל מיד את הטיפול. אצלנו לא פועלים בצורה כזאת – אנחנו עושים אבחון מפורט ומדויק ובהתאם אליו מתאימים את הטיפול הנכון. כבר בטיפול הראשון אנחנו יודעים. כשאני שם מחט, אני רוצה מיד לראות שינוי, אני רוצה שהמטופל ירגיש שינוי כלשהו. אני לא דוקר סתם."

זאת אומרת שיכולים להיות טיפולים שונים לאותה בעיה?

"בוודאי! תראי, הגיעו אלינו שני אחים בשנות ה-30, שניהם עם בעיית טחורים. הרופאים מיד החליטו שזה תורשתי. אצלנו באבחון, גילינו שאח אחד, הרזה מביניהם, סובל מעצירות, עיניים אדומות ובעיות בכבד והאח השני, יותר מלא, סובל משלשולים. כל אחד קיבל טיפול אחר לגמרי, התייחסות שונה, צמחים שונים – ושניהם הגיעו לשיפור משמעותי באיכות החיים והטחורים נעלמו."

וואוו, מדהים!

"במצב כזה נגיד, אם היינו נותנים לשניהם את אותו הטיפול, זה לא היה עוזר. מעבר לזה, יכול להיות שאפילו היה נגרם להם נזק"

האם יש אחריות שהטיפול יצליח?

"אין סיבה שלא! טיפלנו במאות מטופלים והחזרנו אותם לאיכות חיים תקינה. אם המטופל מבין שזה תהליך שהוא צריך להתחייב אליו, להתמיד להגיע לטיפולים שנקבעו לו ולשתף פעולה – אין סיבה שלא יראה תוצאות!"

איך זה שרופאים לא מצליחים לפתור את הבעיה והטיפול שלכם דווקא עובד?

"הבעיה במערכת העיכול זה שהיא מושפעת מהמון גורמים חיצוניים. אם יש לך שלשולים, עצירות או נפיחות בטנית חשוב קודם כל ללכת להיבדק, אבל לא בהכרח יש לך בעיה שהרופאים יוכלו לגלות בבדיקות דם או אפילו בבדיקות נוספות. הבעיה היא שהרבה פעמים, הסיבה לבעיה יכולה להיות דווקא סטרס, כעס, תזונה שלא מתאימה לך ועוד. רופאים לא בודקים את הדברים האלה, מבחינתם הם עושים את הבדיקות הרלוונטיות וברובן לא תמצא התשובה לבעיה שממנה את סובלת וההנחייה שתקבלי תהיה 'אין מה לעשות.. תלמדי לחיות עם זה'.", אומרי מסביר.

 

"אצלנו, במרכז גפן, השפה שלנו שונה מהרפואה המערבית. אנחנו מאבחנים אחרת, אנחנו רואים אחרת ומטפלים בשורש הבעיה ובסימפטומים יחד. כמובן נשמח לשמוע מה שהרופא אמר ומה הוא מצא או לא מצא, אבל זה לא הדבר היחיד שנבדוק. אנחנו נרצה לדעת הרבה דברים מעבר, נשאל הרבה שאלות על המצב הפיזי, הנפשי, על הבעיה עצמה, נבחן האם יש בעיות נוספות, נאבחן את הלשון, הדופק, רמת האנרגיה שלך ועוד הרבה גורמים שעשויים להשפיע על מערכת העיכול. רק אחרי אבחון של שעה וחצי, אנחנו נבנה לך טיפול מתאים ונכון עבורך".

ולכל בעיה יש פתרון?

"אם מגיעים לשורש הבעיה, אז כן. המטרה של האבחון שלנו היא באמת להגיע לשורש, כי לטפל בשלשולים, עצירות ונפיחות בטנית כל רופא יכול לתת לך תרופה. אבל מה יקרה עוד שבוע כשתפסיקי לקחת אותה? הם יחזרו! אבל, אם נמצא את שורש הבעיה ונטפל בו, השלשולים, העצירות והנפיחות הבטנית ייעלמו כי הם היו רק סימפטום של הבעיה האמיתית."

כמה זמן לוקח טיפול כזה?

"זה משתנה מאדם לאדם. המטרה שלנו היא להחזיר למטופל את איכות החיים בדרך המהירה ביותר, אז יש אנשים שהתהליך ייקח להם 10-12 טיפולים וכאלה שצריכים אפילו יותר טיפולים. בגלל שהטיפול כל כך מדויק לאדם ספציפי, כך גם אורך התהליך משתנה. מה שאני כן יכול לומר, 90% מהמטופלים מרגישים שינוי משמעותי כבר בטיפול ה-3-5, וחלק גדול מהם ירגישו שינוי כלשהו כבר אחרי הטיפול הראשון."

 

"היה לי מטופל בן 60 שלא שלט על הסוגרים. הוא הגיע אליי לטיפולים ולא היה שינוי, הוא לא הרגיש שמשתפר משהו. אחרי הטיפול ה-10 ישבנו לשיחה לבדוק איך ממשיכים ואם בכלל, החלטנו לשנות אסטרטגיה טיפולית ולהמשיך את הטיפולים. פתאום, בטיפול ה-12 השלשולים נעלמו כמו קסם! עד הטיפול ה-12, היה נראה שאין כל שיפור ואז בבת אחת היה שיפור משמעותי!", משתף אומרי.

אז לא להרים ידיים?

"אני לעולם לא מרים ידיים! אני נלחם על כל מטופל – ההצלחה שלו זו ההצלחה שלי. כל טלפון שאני מקבל ממטופל או מטופלת שאומרים לי 'אומרי, אני מרגישה מעולה! נעלמו לי השלשולים", "אין לי עצירות", "כבר אין לי נפיחות בטנית", "השתנו לי החיים מהקצה לקצה!" גורם לי להתרגשות כל פעם מחדש. ככה אני יודע שבחרתי במקצוע הנכון, זו השליחות שלי – להחזיר לאנשים את השמחה לחיים!"

353456436

מדהים! אז ככה לסיום, מה יש לך להמליץ לאנשים שסובלים מבעיות בעיכול?

"לטפל, קודם כל לטפל. חשוב מאוד לא להזניח בעיות בעיכול. תביני, בעיות עיכול משפיעות על הכל – על השינה שלנו, על האנרגיה שלנו, על המחשבות שלנו ועל כל איכות החיים שלנו. אם יש לך שלשולים – את צריכה שירותים קרובים וזה מונע ממך ללכת למקומות ולהנות. אם יש לך עצירות – את סובלת מכאבים ונפיחות. בהרבה מקרים בעיות במערכת העיכול גם מלוות בריח רע מהפה והרגשה כללית רעה… לא צריך לסבול מזה!"

 

"בשלב הראשון, כדאי לגשת לרופא. אני לא מנסה להחליף רופאים. הרפואה המערבית חשובה בהרבה מקרים אך לצערי לא נותנת מענה בחלק גדול מהמקרים של בעיות במערכת העיכול. הרופאים ישלחו אתכם להרבה בדיקות וברוב המקרים לא ימצא כלום ולכן לא יהיה להם פתרון למצב ממנו אתם סובלים ותקבלו אבחנה כמו כולם של מעי רגיז. בשלב הזה – בואו למרכז גפן! תנו לזה עוד צ'אנס ואל תגזרו על עצמכם לחיות עם תחושות לא נעימות כאלה. ביחד נאבחן את הבעיה, נמצא את שורש הבעיה ונבנה תהליך טיפולי מתאים ומדויק עבורכם." 

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות

הפוסט "לא חייבים לחיות עם בעיות במערכת העיכול!" הכירו את מרכז גפן, המרכז שמטפל בבעיות במערכת העיכול ומצליח לעזור לכל מי שכבר הרים ידיים! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=859 0
איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים https://slapnews.co.il/?p=761 https://slapnews.co.il/?p=761#respond Wed, 24 Aug 2022 12:41:17 +0000 https://slapnews.co.il/?p=761 איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים "דיייייי, תסגרו כבר את הרשת!!!", זה משפט שאלפי משפחות בישראל שומעות מידי יום, במיוחד בתקופת הקיץ, כשרשת ההזזה של החצר או המרפסת נשארת פתוחה והופכת למוקד "עלייה לרגל" עבור ג'וקים, יתושים, עכברים ומזיקים כאלה ואחרים. זוג הנדסאי… קראו עוד איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים

הפוסט איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים

"דיייייי, תסגרו כבר את הרשת!!!", זה משפט שאלפי משפחות בישראל שומעות מידי יום, במיוחד בתקופת הקיץ, כשרשת ההזזה של החצר או המרפסת נשארת פתוחה והופכת למוקד "עלייה לרגל" עבור ג'וקים, יתושים, עכברים ומזיקים כאלה ואחרים. זוג הנדסאי מכונות מצאו פתרון לבעיה ופיתחו את Closee, המכשיר המתקדם בעולם להחזרת רשת הזזה באופן אוטומטי, בצורה בטיחותית ובאמצעות הרכבה פשוטה וקלה. איך זה עובד? יצאנו לבדוק!

נטע-לי, 24.08.22 /// פטנטים

הקיץ הגיע ואיתו מתקפת יתושים בלתי נגמרת, ג'וקים ובחלק מהמקומות גם עכברים ונחשים. בזמנים כאלה, אנחנו מנסים לשמור על הרשתות והחלונות בבית סגורים ולא לאפשר לחיות, מזיקים וזוחלים להיכנס. אחת הבעיות העיקריות היא רשת ההזזה של החצר והמרפסת שנפתחת לעיתים קרובות ובהרבה מקרים נשארת פתוחה עד שמישהו צועק "תסגרו כבר את הרשת!!!". 

לידור אלחרר ואלי וולקון, זוג הנדסאי מכונות, זיהו את הבעיה ופיתחו מוצר מתקדם שמאפשר סגירה אוטומטית של רשת ההזזה בצורה איטית ובטיחותית שמתאימה גם לשומרי שבת.

 

AA(79)
Closee המכשיר המתקדם ביותר בעולם להחזרת רשת הזזה באופן אוטומטי בגינה או במרפסת

המתקן עבר המון שינויים ובדיקות עד שווידאנו שהוא מתאים לצאת לשוק ולתת פתרון שאין שני לו. בחצי שנה האחרונה הוא נמכר בשוק החופשי ובקרוב יהיה ניתן לרכישה גם בחנויות גדולות ובאתרי קניות מובילים. רגע לפני שכל זה קורה, ישבנו עם לידור ואלי כדי להבין איך זה בדיוק עובד!

בואו נתחיל מהתחלה… איך בכלל חשבתם על הרעיון?

"הכל התחיל כשהייתי במפגש משפחתי אצל סבתא שלי", מספר לידור. "כל הזמן יצאו עם הסירים והבישולים החוצה, עם ידיים מלאות, ואף אחד לא סגר את הרשת, עד שמישהו נזכר לצעוק שחרקים יכנסו. חשבתי שצריך לייצר משהו שיסגור את רשת ההזזה בצורה אוטומטית ויפתור את הבעיה".

"בשלב הבא, פניתי לאלי עם הרעיון כי ידעתי שהוא הבן אדם הנכון להוציא את זה לפועל!"

מפה איך ממשיכים?

"עשינו מחקר וגילינו שאין מוצר איכותי בשוק שבאמת פותר את הבעיה, שהוא גם בטיחותי לילדים וגם קל להתקנה.  
ייצרנו את האב טיפוס ועשינו בדיקות עד שמצאנו את מה שעובד! התקנו את המוצר אצלנו בבית
כדי לבחון איך הוא ביום יום והאם הוא כבר מוכן לצאת לשוק
ומשם הכל היסטוריה – כבר מכרנו כמה אלפים של יחידות. אנשים פשוט אהבו את הרעיון וקלטו כמה שהוא נדרש בכל בית שיש שבו רשת הזזה.

וזה באמת בטיחותי לילדים?

"בטח! בטיחותי לילדים ואפילו לחתולים וכלבים. היופי במנגנון שלנו זה שאת יכולה לשלוט על מהירות הסגירה של רשת ההזזה. בצורה כזאת, אם יש ילדים בבית, תוכלי באמצעות סיבוב הבורג במתקן לכוון סגירה איטית כך שאין כל חשש שהרשת תיסגר בעוצמה על ילד, או אפילו על כלב."

ואפילו מתאים לשומרי שבת?

"כן. המנגנון לא חשמלי אז זה מתאים לשומרי שבת ואין כל בעיה עם זה"

אז אני חייבת לשאול, הרי רשתות הזזה זה משהו שקיים כבר שנים… איך זה שעדיין אין מוצר שעושה את זה?

"שאלה טובה.. יש בשוק חיקויים ומוצרים אחרים שמנסים לענות על הצורך הזה, אבל בפועל אין מוצר שמאפשר לשלוט על מהירות הסגירה ובגלל זה רוב המוצרים לא בטיחותיים לילדים, חלקם אפילו יוצרים סגירה חזקה מדי של רשת ההזזה ולאורך זמן פוגעים במסגרת של רשת ההזזה. בנוסף, המוצרים שקיימים מתאימים רק לחלק מרשתות ההזזה." המוצר שלנו מתאים ל99% מהרשתות [יש מקרים מיוחדים של רשתות מורכבות יותר, ניתן לבדוק איתנו טלפונית].

והמוצר שלכם מתאים לכל רשתות ההזזה?

"כן, המוצר שלנו מתאים ל99% מהרשתות. יש מקרים מיוחדים של רשתות מורכבות יותר, ניתן לבדוק איתנו טלפונית.

מעולה! איך עובד תהליך ההתקנה?

"מאד פשוט. המוצר מגיע עם עלון הרכבה והתקנה באופן עצמאי ופשוט בעזרת דבק (שמגיע בערכה)  אם מסתבכים או משהו לא מתחבר טוב, יש לנו שירות לקוחות מעולה שמלווה את הלקוחות בשיחה טלפונית או בשיחת ווידאו במידת הצורך כדי לוודא שההתקנה מבוצעת כמו שצריך".

ואם למרות הכל המוצר לא מתאים לרשת ההזזה שלי?

"אז אין בעיה, ניתן לפנות לשירות לקוחות וננסה לתת לך תמיכה ולוודא שאכן ההתקנה בוצעה כמו שצריך, ואם לא – תקבל את כספך בחזרה בניכוי עלות משלוח של 40 ₪ [יש צורך בהחזרת המנגנון הישן]

בוא נדבר תכל'ס… כמה המוצר הזה עולה לי?

"המתקן עולה 250 ₪ כולל מע"מ ומשלוח, וקיימת אופציה לרכוש 2 מתקנים בעלות של 400 ₪. וזהו, קיבלת פתרון בטיחותי, פשוט וזול שפותר לך בעיה ואפילו חוסך לך הדברה חצי שנתית בבית. אבל מעבר לזה, המוצר הזה מגיע עם אחריות לחצי שנה ועם שירות לקוחות מעולה בטלפון ובווטסאפ. תביני, הלקוחות שרכשו את המוצר היו מופתעים שעם מוצר כזה זול יש שירות לקוחות מקצועי כזה." 

מדהים! אז איפה אני יכולה לרכוש את המוצר?

"כמובן באתר שלנו. בקרוב, ניתן יהיה למצוא בחנויות גדולות ובאתרי קניות מובילים. חשוב מאד לא להתפתות לחיקויים זולים שעשויים לעשות יותר נזק לרשת שלכם מאשר להביא תועלת וגם יכולים להיות ממש סכנה לילדים. חפשו את שם המותג שלנו Closee ותוודאו שאתם קונים את המוצר המקורי והחדיש ביותר בתחום!"

הפוסט איך לא חשבו על זה קודם? הפיתוח הישראלי שסוגר לכם את רשתות ההזזה בבית ומונע כניסת חרקים ומזיקים הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=761 0
ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה https://slapnews.co.il/?p=677 https://slapnews.co.il/?p=677#respond Wed, 11 May 2022 11:11:36 +0000 https://slapnews.co.il/?p=677 ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה בין אם אתם בתחילת דרכם המקצועית או שאתם חושבים על שינוי ויציאה לדרך חדשה, יש כמה פרמטרים שכנראה משותפים לרובנו: הרצון במקצוע יוקרתי, משכורת גבוהה, ותחושת הגשמה ונתינה ביום יום שלנו. אחד המקצועות שעונים יפה על כל הפרמטרים וסוחפים מתעניינים רבים הוא "מאמן פיננסים וקריירה". מה צריך… קראו עוד ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה

הפוסט ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה

בין אם אתם בתחילת דרכם המקצועית או שאתם חושבים על שינוי ויציאה לדרך חדשה, יש כמה פרמטרים שכנראה משותפים לרובנו: הרצון במקצוע יוקרתי, משכורת גבוהה, ותחושת הגשמה ונתינה ביום יום שלנו. אחד המקצועות שעונים יפה על כל הפרמטרים וסוחפים מתעניינים רבים הוא "מאמן פיננסים וקריירה". מה צריך כדי להיות מאמן? כמה זמן לומדים והיכן? הכל בכתבה שלפניכם. 

דניאל חן /// 06/05/2022

נדמה שלכל תחום היום יש מאמן משלו. כשאנחנו רוצים לרזות אנחנו פונים למאמן כושר אישי וכשאנחנו רוצים להתפתח בעסק אנחנו פונים למאמן עסקי, אבל מה קורה כאשר אנחנו רוצים לעלות על המסלול להצלחה כלכלית? כשאנחנו נמצאים במינוס כרוני, או להיפך, כשיש לנו מספיק כסף, ועדיין אנחנו לא בטוחים איך נגשים יעדים חשובים בחיים? 

לטענת אופיר זילביגר (35), אחד מהמאמנים הפיננסים המוכרים בישראל שעבד עם למעלה מ 2,000 משפחות ב-5 השנים האחרונות, יש תחום אימון שנותן מענה לשתי "המגפות" של העידן הכלכלי החדש, כאשר מי שיודע לפעול בו הופך במהרה להיות מאמן מבוקש ללא "תקרת זכוכית" מעל הראש.

"מספיק לך 5 לקוחות ויש לך הכנסה של 20,000 ש"ח בחודש. בהתחשב בעובדה שיש מעל 2.1 מיליון בתי אב בישראל שצריכים הכוונה פיננסית ותעסוקתית, זה ממש לא תלוש מהמציאות, ולא צריך להיות גאון במתמטיקה כדי לעשות את זה."

אופיר בהרצאה לתלמידיו

אופיר, זה נשמע כמו מקצוע שמטפל במסכנים, לא ככה?

"אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את השאלה הזו… זה מיתוס ממש לא נכון. האנשים שפונים אלינו היום הם לא אנשים עניים, אלא אנשים, חרוצים, אינטליגנטיים שעובדים לפעמים גם בשתי עבודות. יש להם ילדים, מקצוע, בית, הם למדו שנים, ועדיין הם חסרי שקט בנוגע לכסף או לקריירה שלהם".

אוקיי ולמה הם בכלל צריכים אותך? שיעשו את זה לבד…

"עוד לפני משבר הקורונה, משפחות רבות בישראל חיו ללא כיוון כלכלי ברור. זה נכון לכולם, גם לאלה שמרוויחים טוב ובוודאי לאנשי המינוס (יותר מ 50% מהאוכלוסייה). הם לא רואים איך הם הולכים "לחיות טוב" או להגשים את החלומות שלהם, כמו עזרה לילדים, חופשה, דירה או פרישה מספקת. אז הם מוותרים ומתנהלים במדיניות של כיבוי שריפות, מחפשים "גלולות קסם" או חיים בהדחקה.

לצד זה, אנו רואים איך עולם התעסוקה משתנה ואיך לאנשים קשה לפתח היום קריירה יציבה ולשלוט בהכנסות ובמימוש העצמי  שלהם, מבלי לרכוש מיומנויות חדשות. לדוגמא, אנו רואים מגמה אדירה של עובדים "היברידיים". ב"כלכלה הישנה" היית צריך לבחור- או שכיר או עצמאי ואילו כיום, אנו רואים צורות עבודה מגוונות המשלבות קריירות שכירות/עצמאיות/יזמיות במקביל. אנו רואים משרות שכירות שנעלמות מהעולם, מבנים ארגוניים שמשתנים ומסלולי הכשרה וקריירה ותיקים שמקבלים תפנית. אלה הם רק חלק מאתגרי עולם התעסוקה החדש. הצורך לתכנון וניהול קריירה, אשר מגיע הן מצד המימוש המקצועי והביטחון התעסוקתי והן מצד הצורך בשמירה על ההכנסה והגדלתן הוא עצום ואין לו מענה.

ליותר מ 90% מהאוכלוסייה פשוט אין את הכוח, הזמן והידע להתעסק עם ריביות, הלוואות, תקציב ביטוחים (והרשימה עוד ארוכה) והם רק מחכים שמישהו יוריד להם את זה מהראש"

כלכליסט, עלות ליווי שנתי רק לייעוץ הפיננסי יעלה בין 6,000-8,000 שקלים".

אופיר עצמו החל את דרכו כמאמן פיננסי דווקא מנקודות השפל הכלכליות. 

"לעולם לא אשכח שהגעתי לתחנת הדלק, כשאני נוסע כבר על האדים, הכנסתי את כרטיס האשראי והוא לא עבר לי. לא אשכח את המועקה בגרון, חוסר האונים, כשאני תקוע בתוך הרכב והחיים שלי תקועים בתוך הבוץ" הוא מספר. 

בדיוק באותה הנקודה הוא הבין שהוא חייב לבצע שינוי. קודם כל עבורו ועבור אשתו וילדיו (שישה במספר) ולאחר מכן עבור אחרים, כשהפך להיות הבעלים של חברת אימון פיננסי מהמצליחות בארץ עם עשרות יועצים כלכליים למשפחות. הסיפור של אופיר יכול להיות הסיפור של כל אחד שיחליט לבחור לעשות שינוי. החלטה קטנה אחת יכולה לעשות מהפך גדול בחיים שלכם ושל אחרים. 

מהו בעצם מאמן פיננסים וקריירה?

"מאמן פיננסים וקריירה עוזר למשפחות להגשים יעדים כלכליים מרגשים ומלאי משמעות באמצעות שינוי במספרים ובהתנהגות. זה מקצוע שיש בו ביקושי שיא, אחרי הכל כמעט כל משפחה בישראל זקוקה להכוונה פיננסית אל מול היעדים אותה היא רוצה לממש בחים" מספר אופיר זילביגר, שבימים אלו משיק מחזור של ההכשרה המשולבת היחידה בישראל למאמני פיננסים וקריירה.

וכל אחד יכול להיות מאמן פיננסים וקריירה?

"התשובה לכך היא כן (כמעט). ראשית רק מי שמוכן להשקיע את הזמן המתאים ללמידה ולהתפתחות. אנשים חושבים בטעות שכדי להיות מאמן פיננסי צריכים תואר בכלכלה או להיות לפני כן רואה חשבון, מנהל כספים, או כל מקצוע כלכלי כזה או אחר, זו טעות. למעשה אם יש לך יכולת ורצון להקשיב ולעזור לאנשים, רצון במקצוע שיש בו סיפוק אדיר, הכנסה גבוהה, ונתינה אין סופית אתה יכול להתאים לזה.

בסופו של דבר מאמן פיננסים וקריירה צריך לשים את הפוקוס על "ההתנהגות המשפחתית" כי שם טמונה הבעיה האמיתית. מאמן טוב לא צריך להיות מתמטיקאי אלא להיות קשוב, מכיל, רגיש, כזה שיודע לשקף היטב את התמונה הכלכלית ללקוח שמולו. אחרי הכל, הזוג או המשפחה שלוקחים מאמן הם אלו שצריכים בסוף לפעול, לא המאמן. מאמן פיננסי הוא הדרך שלהם להגיע מנקודה A לנקודה B.

טעות נוספת היא במחשבה שאם אתם במינוס בעצמכם אז אתם לא יכולים לייעץ לאחרים. זוהי טעות נפוצה ושכיחה שגורמת לאנשים להישאר במקום ולא להתפתח. דווקא המאמנים הטובים ביותר בתחום כלכלת המשפחה הם אלו שהתחילו עם מינוס בחשבון הבנק שלהם ותוך כדי תנועה למדו, התפתחו, הפכו את המינוס לפלוס, ולא רק אצלם בבית, אלא גם אצל הלקוחות שלהם. היתרון אצלם היה שהם הכירו את "הכאבים" של הלקוחות מקרוב, מהסיפור האישי שלהם. "

מהו הערך המוסף בלהיות מאמן פיננסים וקריירה?

"אנשים שבוחרים לעסוק בתחום הזה נהנים ומרוויחים מכמה עולמות. ראשית הם מנהלים עסק עצמאי כמעט ללא הוצאות. תחשבו על זה רגע: אין כאן סחורה או מלאי שצריך לחדש כל הזמן. בנוסף,  מדובר בעסק רווחי ללא בוס על הראש, ישיבות או פקקים. זה בעיקר מתאים לאנשים שאוהבים את החופש שלהם – לעבוד מתי שהם רוצים וכמה שהם רוצים. דבר נוסף זו האפשרות לעסוק במשהו שנותן ערך רב לאחרים. כשאתם קמים בבוקר ויודעים שאתם עושים טוב לאחרים אתם פשוט לא רוצים להפסיק עם זה. "

"לפי CNBC, מקצוע האימון הפיננסי דורג במקום ה-9 במקצועות העתיד."

נשמע מבטיח, אבל אתה בטוח שיש מספיק לקוחות בתחום…?

"אנחנו עדיין לא קרובים למיצוי הפוטנציאל. רק בישראל יש יותר מ 2 מיליון בתי אב (והמספר עוד גדל) שמתים שמישהו יריץ אותם קדימה בפיננסים ובקריירה. שורה תחתונה? אין מספיק כוח אדם כדי לעזור לכל אותם האנשים שבחוץ, ולכן הביקוש עם השנים אך ורק יגדל.  לא סתם בספטמבר 2017, מגזין CNBC שהוא מגזין מאוד נחשב בעולם הפיננסי, פרסם מחקר בנושא 10 המקצועות הטובים ביותר בעתיד וכבר אז, מקצוע האימון הפיננסי דורג במקום ה-9!

ושאלת המיליון: כמה כסף ניתן להרוויח מהמקצוע הזה?

"אז מעבר ליתרונות הרבים של להיות מאמן משפיע והעובדה שאתם לומדים בעצמכם איך להתנהג נכון פיננסית במשק הבית שלכם (שזה לבד שווה כל סכום שבעולם!), אפשרויות ההכנסה מהמקצוע הזה יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש כעצמאי. שכיר מתחיל בתחום יכול להרוויח בין 10,000-15,000 ש"ח בחודש. כשאתם משנים את החיים של אחרים לטובה, גם החיים שלכם משתנים מקצה לקצה" חותם אופיר זילביגר. 

בשביל הסקפטיים: אופיר שילם 28,080 שקלים בחודש אחד כהכנסה צדדית לאחד היועצים שהוא מנהל.

אוקיי… ומי שרוצה להתחיל וללמוד ממך, מה הצעד הבא בשבילו?

"יצאנו עכשיו בתוכנית הכשרה המשלבת את מקצועות האימון הפיננסי והקריירה, לצד ידע עסקי ושיווקי מתקדם. זאת תוכנית שלוקחת אנשים ממש מאפס, עד למצב שיש להם עסק שעובד. רק צריך את הרצון לעשות שינוי והמוכנות לעבוד קשה. כבר הכשרנו מורים, הייטקיסטים, סוכני ביטוח ואפילו אנשי הייטק והם כבר רואים תוצאות בשטח (ככה שכל אחד יכול)."

נשמע חלום. אז מאיפה מתחילים?

"לפני שיוצאים למסע הזה, כדאי לבדוק טוב טוב שאתם מתאימים. בשביל זה אנחנו עושים בדיקות התאמה מקיפות, ככה שמי שעובר אותן סיכויי ההצלחה שלו הם גבוהים (מאוד). הכי טוב להתחיל משם."

אופיר תודה לך.

"תודה, נהניתי מאוד. ובהצלחה לכל המאמנים החדשים."

השאירו פרטים ועברו לשאלון הגשת מועמדות לתכנית ההכשרה ולשיחת התאמה [חינם] עם סגל ההכשרה

© כל הזכויות שמורות לאתר SLAPNEWS.CO.IL
מדיניות פרטיות

הפוסט ככה נכנסים למקצוע החדש שמאפשר כסף לצד הגשמה הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=677 0
הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר! https://slapnews.co.il/?p=571 https://slapnews.co.il/?p=571#respond Wed, 23 Feb 2022 16:41:38 +0000 https://slapnews.co.il/?p=571 הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר! ללא חומרים כימיים, בלי פעולות חודרניות: השיטה הבטוחה שתעניק לכן שיער מלא נפח בריא, שופע וזוהר! ​ כ-30% מהאוכלוסייה סובלים משיער דליל – גברים, ובעיקר נשים. יש בשוק מגוון רחב של פתרונות אבל מה באמת עובד והאם הנזק שנגרם… קראו עוד הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר!

הפוסט הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר!

ללא חומרים כימיים, בלי פעולות חודרניות: השיטה הבטוחה שתעניק לכן שיער מלא נפח בריא, שופע וזוהר! ​

כ-30% מהאוכלוסייה סובלים משיער דליל – גברים, ובעיקר נשים. יש בשוק מגוון רחב של פתרונות אבל מה באמת עובד והאם הנזק שנגרם לשיער האמיתי שלך תוך כדי הוא משהו שצריך לקחת בחשבון? ישבנו לשיחה עם מומחי השיער מצוות NA Hair מומחים בשיקום שיער, תוספות, מילוי ועיבוי שיער דליל ופתרונות שיער מתקדמים וגילינו מה לא ממהרים לספר לנו ומהי השיטה שכבשה את הוליווד. שווה קריאה!

נטע-לי, 22.2.22 /// בריאות, טיפוח ויופי

"לאחר הטיפול שעברתי אני מרגישה צעירה ב-20 שנים!", סיפרה מורן, "הביטחון העצמי חזר אליי והתוצאה מדהימה.
השיער מלא נפח והמראה טבעי ביותר. אין מאושרת ממני!".

האמת היא שאנשים רבים בישראל סובלים מתופעה של דלילות שיער.
אצל גברים, לרוב זה מוביל להתקרחות בעוד שאצל נשים זה מתבטא באזורים מסוימים בקרקפת ובמראה כללי של שיער דליל. 

חלק מהגורמים לדלילות שיער יכולים להיות פנימיים כגון גנטיקה, מתח נפשי, הרגלי תזונה, שינויים הורמונליים או גורמים חיצוניים כמו טיפול לקוי בשיער. הבעיה היא ששיער דליל משפיע הרבה מעבר לאיבוד השיער עצמו. שיער דליל משפיע על המראה החיצוני, על הביטחון העצמי ועל הנשיות.

"הגעתי ל NA Hair Clinic לאחר שחוויתי טיפול גרוע במקום אחר אצל מישהו מפורסם שהופיע בטלוויזיה בתחום תוספות השיער. לא הותאמה לי התוספת הנכונה, איכות השיער הייתה גרועה והמראה שהתקבל היה ממש לא טבעי ואפילו מגוחך.  נגרם לי ממש תסכול, מבוכה וחוסר נוחות. לאחר מכן שמעתי המלצה מחברה על מרכז NA Hair clinic. הגעתי אליהם עם הרבה חששות אך להפתעתי קיבלתי מענה על כל השאלות וכמובן טיפול בתוספת איכותית שהותאמה במיוחד למידותיי. ההרגשה והמראה טבעיים לחלוטין, אין מאושרת ממני. בנוסף, הצוות נתן שירות אישי ומקצועי וחשוב לי לציין שמדובר במקום מקצועי בתחום מילוי ועיבוי שיער ובתחום טיפולי השיער, ומהחוויה האישית שלי ממליצה לכם לא להתפשר על מקומות שעסוקים בפרסום אינטנסיבי אך חסרי מקצועיות", מספרת רינה.

 

"הבעיה בתחום שזה תחום פרוץ", מסבירים נאור וקארין מ NA Hair. "כיום כל אחד יכול לפתוח מקום ולומר שהוא עושה תוספות שיער אבל כשמדובר בשיער שלך, חשוב לדעת מה את עושה – באיזה חומרים את משתמשת, איזה תוספות שמים לך על הראש, איך מתקינים אותן והאם יש סיכון כלשהו בתהליך. לכן ממש כדאי להיזהר כי הדרך חזרה תהיה לא פשוטה וקרוב לוודאי תעלה לך ביוקר. ממש כמו רינה, הרבה אנשים מגיעים אלינו מתוסכלים אחרי שניסו מלא שיטות אחרות ואז פתאום כשהם נחשפים לשיטה הייחודית הזו – החיים שלהם משתנים!"

 

"לצערי 50% מהלקוחות שלנו נפגעו מטיפול שנעשה במקומות אחרים. הרבה פעמים לתקן נזק שנעשה ללקוחה במקום אחר זה הרבה יותר קשה מאשר לטפל בה במצב ההתחלתי שהיה לה" מוסיפה קארין. 

רגע לפני שנצלול לעומק השיטה המסתורית הזו שכבשה את הכוכבות הגדולות בהוליווד, חשוב להכיר מה קיים היום בשוק בתחום מילוי ועיבוי שיער דליל על מנת להבין מה מתאים לך:

השתלת שיער סינטטי: השתלת שיער סינטטי היא השתלה שאינה מבוססת על השיער הטבעי של המטופלת אלא על שיער סינטטי המיוצר מתרכובת כימית ייחודית, ממנה יוצרים שיערות היפר אלרגיות ו- Bio Compatible, כלומר שערות המיועדות להשתלה בעור הקרקפת. הבעיה היא שמדובר בשיער מלאכותי שלא גדל, מכיוון שמדובר בגוף זר ולא טבעי לקרקפת עשויות להיגרם בעיות כגון נזקים, זיהומים ודלקות הנגרמים מדחיית השיער, אין צפיפות שיער ולרוב הוא נושר כעבור כשנה.

 

השתלת שיער כירורגית: השתלת שיער בפעולה כירורגית, כלומר ניתוח בהרדמה מקומית, בה מעבירים שיער בעל תכונות חזקות יותר הנמצא בדרך כלל בחלק האחורי של הראש, למקום בו השיער דליל יותר. הבעיה בשיטה הזו היא שלעיתים נותרות צלקות, אין צפיפות שיער ולרוב השיער נושר עם הזמן. בנוסף, חשוב לדעת שמדובר בהליך ניתוחי הכולל סיכונים וסיבוכים ויכול לגרום לזיהומים.

 

 

הדבקת שיער: שיטה שמאפשרת לקחת תוספות שיער חיצוניות ולהדביק אותן על השיער/ על הקרקפת. בצורה כזו, מאריכים את השיער וכל עוד האשה לא מסירה את הדבק זה יחזיק מעמד. הבעיה בשיטה הזו היא שמעורבים דבקים, חומרים כימיים, קשירות ותפירות לשיער המקורי אשר גורמים לנזק קשה לשיער הקיים, לפצעים, גירודים, ואדמומיות בקרקפת, וכן ריח לא נעים בגלל שחסימת עור הקרקפת מונעת מהזיעה להתנדף. 

 

פאה: על פניו, פאה היא הפתרון הקלאסי, הפשוט והזמין ביותר. אבל בפועל, פאה מעניקה מראה והרגשה לא טבעית. הפאה מסורבלת, מציקה, חם מאד להסתובב איתה (במיוחד בקיץ), והיא חוסמת את הקרקפת מה שיכול לגרום לנשירה מוגברת, הזעה וריח לא נעים. בנוסף, הפאה עלולה ליפול בכל משב רוח ולפגוע עוד יותר בביטחון העצמי.

 

השיטה שכבשה את הוליווד – תוספות מילוי ועיבוי שיער דליל: פתרון מהפכני ומתקדם בשיטה ייחודית תוך התאמה מושלמת לסוג וגוון השיער של הלקוחה. מדובר ביחידות שיער מאווררות המותאמות בצורה מושלמת אלייך, משתלבות בצורה מלאה עם שיערך ולא גורמות לחסימה של עור הקרקפת. התהליך נעשה בצורה של שזירה ברשת מיוחדת המאפשרת לקרקפת לנשום ולשיער להשתלב בשיער הטבעי של הלקוחה וכל זה ללא דבקים, ללא חומרים כימיים, ללא קשירות, ללא תפירות וללא פגיעה כלל בשיער הקיים. מדובר בתוספות שיער מתקדמות שמעניקות מראה שיער טבעי, שופע ומלא. 

"אבל, חשוב לזכור שגם כאן יש מלא חיקויים בשוק!", מזהירים מומחי השיער מצוות NA,  "כיום קיימים הרבה מקומות חובבנים, מכונים ומספרות, שעובדים עם שיער לא איכותי, אנשים לא מקצועיים ושימוש בחומרים שעשויים להזיק לשיער הטבעי ולקרקפת. אצלנו ב- NA Hair Clinic עובדים עם שיער איכותי ברמת

 A5 PREMIUM ומתאימים בצורה מושלמת את היחידות לשיער של הלקוחה. ההתקנה מתבצעת בידי צוות מקצועי דור שני בתחום השיער בעלי ידע וניסיון עשיר של למעלה מ 25 שנים אשר מומחים בכל החידושים בתחום השיער

אנחנו עובדים בקליניקה בטיפול אחד על אחד עם מרווחים גדולים בין מטופל למטופל, סטריליות מוקפדות ובפרטיות מקסימלית. 

חיבורי השיער עשויים מחומר חדשני מתקדם ובטוח. באמצעות שיטת החיבור הייחודית הזו, אנחנו מאפשרים ללקוחות ליהנות ממראה שיער מלא נפח, טבעי ובעל מראה בריא."

איך אני יודעת אם השיטה מתאימה לי?

"השיטה מתאימה לכל אחת בעלת שיער דליל שחולמת על מראה שיער בריא ושופע וכמעט אין החרגות מכיוון שהתהליך בטוח לחלוטין ומותאם באופן מלא לשיערך הקיים."

וזה לא כואב?

"ממש לא! אבל גם כאן חשוב שהתהליך יבוצע על ידי מישהו מקצועי שמכיר את השיטה ומנוסה בה. התהליך לא אמור לכלול כאב כלל, אבל בידי איש מקצוע לא מנוסה, השזירה אכן יכולה להיות מלווה בכאבים ובמראה מגוחך ולא טבעי ואינה תשתלב עם השיער הקיים. 

השיטה הייחודית הזו היא ממש לא מוצר שתמצאי בכל מספרה… ב-NA Hair Clinic, עובדים בשיטת 0% סיכון עם 3 שלבים שמבטיחים לך תוצאה מיטבית וטבעית .

אבחון וייעוץ מדויק – אנחנו מכירים מספיק לקוחות שהבטיחו להן שיער מלא ובריא ויצאו עם רעמה שממש לא קשורה אליהן. לכן, אנחנו מעניקים אבחון וייעוץ מדויק אצלנו בקליניקה כדי לבחון את השיער הקיים ולהעניק לך את הפתרון הטוב ביותר

 

מקצועיות והתאמה מושלמת של יחידות השיעריחידות השיער מותאמות בצורה מושלמת לשיערך – מבחינת גוון וסוג השיער. בשונה ממקומות אחרים אשר עובדים עם דבקים בקרקפת, תפירות, או חומרים כימיים הפוגעים בשיער הקיים של הלקוחה ועשויים לגרום לבעיות בעור הקרקפת, אצלנו עובדים עם תוספות שיער איכותיות PREMIUM  ברמת A5 אשר מיוצרות בעבודת יד מיוחדת ומאווררת המאפשרת לקרקפת לנשום ולשיער הטבעי של הלקוחה להשתלב בצורה מושלמת וטבעית.

 

מעקב ותחזוקה – ממש כפי שצריך לחדש צבע בשיער, גם כאן חשוב לבצע תחזוקה מידי כמה חודשים, לחזק את השזירה ולוודא שהכל מסודר בצורה מושלמת וטבעית .

 

לסיכום, אם גם את חולמת על מראה שיער שופע, בריא וטבעי, רגע לפני שאת הולכת ומנסה שיטות (מוכרות יותר או פחות), כדאי לך להגיע לשיחת אבחון וייעוץ מדויקת עבורך ב NA Hair Clinic ולא להתפשר על פחות.

הפוסט הסוף למראה הדליל:הנשים שכבר ניסו הכל עד שגילו את הפתרון של הכוכבות בהוליווד לשיער שופע וזוהר! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=571 0
הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם! https://slapnews.co.il/?p=504 https://slapnews.co.il/?p=504#respond Mon, 17 Jan 2022 12:28:44 +0000 https://slapnews.co.il/?p=504 הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם! כל אחד חולם על האופציה לעבוד מכל מקום שיבחר בעולם, "לעשות כסף" מהנוחות של הספה שלו, לקום בבוקר בכיף ולעבוד במה שהוא באמת אוהב… המציאות, לעומת זאת, היא שמיליוני ישראלים רק חולמים על זה,… קראו עוד הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם!

הפוסט הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם!

כל אחד חולם על האופציה לעבוד מכל מקום שיבחר בעולם, "לעשות כסף" מהנוחות של הספה שלו, לקום בבוקר בכיף ולעבוד במה שהוא באמת אוהב… המציאות, לעומת זאת, היא שמיליוני ישראלים רק חולמים על זה, אבל קומץ קטן דווקא זוכה להגשים את החלום יום יום. אנטולי "טוליק" אידלמן, המייסד של קבוצת יזמי הדיגיטל הגדולה בישראל המונה מעל 20 אלף חברים ובעלים של מספר חברות דיגיטל מצליחות כגון "Trust the brokers" ו"החשדניסטים", ושחר אשכנזי, יזם איקומרס בתחום של שופיפיי, מומחה למשפכי שיווק ובעלים של מספר תוכניות הכשרה וותיקות בתחומי הדיגיטל השונים, עושים מהפכה ומחלקים כרטיס כניסה לעולם הדיגיטל לכל החיים ולכל מי שמעוניין, בעלות של ארוחה במסעדה. "זה הכרטיס היחיד שצריך כדי לשנות את המיינדסט, ללמוד מהמומחים המובילים בישראל, להפסיק לבזבז זמן על טרנדים חולפים ולהיות חלק מקהילה של אנשים שרוצים להצליח וליזום בדיוק כמוכם", הם מספרים. איך זה באמת עובד? יצאנו לבדוק, ועל הדרך הצלחנו להוציא מהם טיפ זהב שישנה לכם את החשיבה מקצה לקצה!

נטע-לי, 17.01.22 /// יזמות

במיוחד בתקופה הנוכחית, עבודה מהבית הפכה להיות דבר די שגרתי. מיליוני אנשים ברחבי העולם עברו למצב של עבודה מהנוחות של הבית שלהם – חלקם מטעם העבודה שלהם כשכירים, בעוד אחרים נאלצו לנווט את דרכם בעולם העסקים הדיגיטלי בגלל שאיבדו את עבודתם או כי המצב חייב אותם לפתח את האפיק הדיגיטלי בעסק שלהם. 

כשחושבים על עסק דיגיטלי, כל אחד מסתכל על זה בצורה שונה. יש כאלה שישר חושבים על נוודות דיגיטלית "וואלה איזה כיף! אני אשב במלון על חוף הים עם הלפטופ ואכניס כסף", אחרים דווקא מחפשים הכנסה צדדית נוספת במקביל לעבודה שלהם כשכירים ויש כאלה שפשוט מתאהבים בעולם הדיגיטל ורוצים סוף סוף להשקיע בעצמם ולהפיץ את הבשורה שלהם לכמה שיותר אנשים.

 

מחזור 2 של 'כרטיס כניסה לדגיטל' מתחיל ב 10.03.2022!

עד כאן, הכל טוב ויפה. הבעיה מתחילה כאשר נכנסים לעולם הדיגיטל ולא יודעים מאיפה להתחיל. פותחים עמוד פייסבוק או אינסטגרם, מתחילים להעלות תכנים ואז – שום דבר לא קורה. אוקיי, ננסה כיוון אחר: מקימים אתר, מכינים קורס דיגיטלי, פותחים חנות, ואז… שום דבר לא קורה. מה הלאה? מרימים ידיים?

 

"כשמדברים על עסק דיגיטלי, יש המון בלבול", מספרים טוליק ושחר. "יש חנויות אינטרנטיות ואיקומרס, יש אפשרות למכור קורסים דיגיטליים, להקים אתרים ונכסים דיגיטליים, שיווק שותפים, ניהול קמפיינים, קהילות, דפי נחיתה, ועוד ועוד ועוד… זה עולם עם המון בלבול וכדי להתנהל בו נכון, חייבים להבין את הבסיס, חייבים לדעת מה המטרות שלך, מה העסק שלך צריך, מי הקהל שלך, לאיזה אנשי מקצוע כדאי לפנות, איך לשווק, איך להתנהל פיננסית. הבעיה היא שאנשים מתחילים איפה שנראה להם לנכון ובגלל זה הרבה פעמים הם נכשלים והדרך להרים ידיים מתקצרת."

אז מה הפתרון?

"קודם כל לעשות סדר בבלאגן. צריך להבין שלכל אחד יש את הדרך שלו ואת המקום שבו הוא יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. אין תחום טוב יותר, יש תחום מתאים יותר. ברגע שתלמדי מה ה'למה' שלך – למה את עושה את זה? מה המטרות שלך? מה את באמת אוהבת? – תוכלי לפתח מיינדסט נכון שייקח אותך להצלחה, יעזור לך להתמודד עם כשלונות ולכוון להשגת המטרות שלך"

"עכשיו תראי, חשוב לזכור שיש המון קורסים בשוק. חלק מהם טרנדים חולפים שעוסקים בתחום דיגיטל ספציפי שאי אפשר לדעת כמה זמן הוא באמת יתפוס, אחרים מוכרים לך חלומות בלי בסיס ורובם הגדול – נותן לך ידע נקי בלי תוכנית פעולה, בלי תובנות אמיתיות שיוכלו לעזור לך לפעול."

 

יוצרי סדנת 'כרטיס כניסה לדיגיטל' שיעבירו לכם את כל התכנים

אנטולי "טוליק" אידלמן

המייסד של קבוצת יזמי הדיגיטל הגדולה בישראל המונה מעל 20 אלף חברים ובעלים של מספר חברות דיגיטל מצליחות כגון "Trust the brokers" ו"החשדניסטים"

שחר אשכנזי

יזם איקומרס בתחום של שופיפיי, מומחה למשפכי שיווק ובעלים של מספר תוכניות הכשרה וותיקות בתחומי הדיגיטל השונים

"זה בעיקר מה שמפריע לנו בקורסים אונליין. ואנחנו לא אומרים את זה ממקום מתנשא, זה נכון גם על הרבה קורסים שאנחנו מוכרים. אין דבר רע בלצרוך ידע, זה דווקא נחוץ, אבל כשאת נמצאת בתחילת הדרך ורוצה להיכנס לעולם הדיגיטל, את צריכה תוכנית פעולה. את חייבת לרכוש כלים שיאפשרו לך לנווט את עצמך בעולם הזה, להתמודד נכון עם התחרות – הצלחות וכשלונות, להתנהל נכון פיננסית, לשווק ולמכור את עצמך נכון ואפילו לעשות נטוורקינג עם האנשים הנכונים שדומים לך ורוצים להצליח בדיגיטל לא פחות ממך!"

את כל הכלים הללו אני אקבל בסדנה שלכם?

"בהחלט! זו הרבה מעבר לסדנה. מה שבעצם אנחנו מחלקים זה כרטיס כניסה 'לייפטיים' לעולם הדיגיטל. "

מה זה אומר?

"קודם כל, כשאת קונה כרטיס כניסה לעולם הדיגיטל, את הולכת להיות חלק מקהילה סגורה של יזמי דיגיטל שרוצים להצליח בדיוק כמוך, גישה להרצאות של מומחים מובילים שבנו אימפריות בדיגיטל, כמו גם למשימות והדרכות שלנו. הגישה הזאת היא לכל החיים! עכשיו אנחנו במחזור השני של הסדנה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ולא עוצרים כאן. הסדנה הזאת תתקיים כל מספר חודשים, כנראה עם מומחים שונים בכל פעם. זה אומר שברגע שאת קונה כרטיס במחיר השקה מיוחד ובעלות של ארוחה במסעדה – את מקבלת גישה לכל המחזורים העתידיים, לכל ההרצאות עם המומחים הגדולים ביותר בדיגיטל, לכל הידע הזה, לתובנות, למשימות… אין כאן אפשרות להיכשל! מבחינתנו זה: את חלק מהקהילה, הכל פתוח בפנייך עד שתצליחי וגם אחרי!"

 

"תראי, התהליך של הסדנה נועד לקחת מישהו מאפס וללמד אותו בסדנה מאד אינטנסיבית כיצד להניע את העסק הדיגיטלי הראשון שלו בצורה הטובה ביותר. לאחר שהמטרה הזו מושגת, אז אפשר להתפנות ללמידה מעמיקה עוד יותר והפיכה למאסטר בתחום המתאים ביותר על פי האופי והיכולות של היזם החדש. בגלל זה חשוב לחזור על החומר כל הזמן, לשמוע עוד תובנות, להתייעץ עם חברי הקהילה וללמוד מחוכמת ההמונים. זה תהליך שלא נגמר לעולם ואנחנו מעניקים כאן מערכת תמיכה לכל החיים, או לפחות לכל תקופת הזמן שתבחרי שאת רוצה להיות יזמת בדיגיטל."

 

"זה לא חדש שמי שרוצה להיות יזם בדיגיטל, נתקל הרבה פעמים בסביבה שלא בדיוק תומכת. אנשים מסביב חושבים שכל מה שקשור לדיגיטל זה הונאה! מכירה את זה?"

כן, ברור..

"אז כאן, מעבר לסדנה ולתהליך האישי שכל משתתף עובר, אנחנו זוכים לבנות קהילה דיגיטל חזקה ועוצמתית של אנשים שרוצים להיות יזמים בדיגיטל. אנשים שדומים לך. שאת יכולה לעשות איתם נטוורקינג ושיתופי פעולה. שתומכים ומבינים את המטרות שלך ומחזקים אותך בדרך לשם. עצם הכניסה לקהילה כזאת זה בוסט מטורף. רק להיות חלק מהקהילה הזאת זה 'פרייסלס'!"

 

"ועוד דבר שחשוב להבין זה שאנחנו לא מדברים על סתם עוד קורס או סדנה. זו סדנה שהמטרה שלה זה להפוך אותך ליזם דיגיטלי. להיות יזם בדיגיטל זה לא סתם שתהיה לך חנות או שאתה עובד כפרילנסר באינטרנט. כדי להיות יזם, אתה צריך לסגל תכונות מסויימות לאופי שלך, לפתח מיינדסט נכון, להבין את ה'למה' שלך, לדעת איך להתנהל מהרמה הכי בסיסית ועד לדברים מורכבים יותר. ואנחנו מלמדים את כל זה ועוד."

 

"זיו, לדוגמא, עבד בתור שכיר בחברה, התפטר ותכנן ללמוד. לאחר הסדנה, הוא ויתר על לימודים כי הבין שזה לא יקדם אותו לשום מקום שהוא באמת רוצה והפך לברוקר דיגיטלי כי הוא הבין שזה הכיוון שלו בחיים, שזה באמת מה שהוא אוהב. משכיר הוא הפך ליזם וזה הכוח הענק של הסדנה הזאת."

וואוו! נשמע מדהים! תוך כמה זמן אני אראה שינוי ואצליח להקים את העסק שלי בדיגיטל?

"אנחנו לא יכולים להתחייב לזמן. יש כאלה שכבר תוך שבוע רואים שינוי מטורף. יש כאלה שייקח להם חודשים. הכל תלוי בך – באיזה שלב הגעת לסדנה? אם את עושה את כל המשימות? אם את יוזמת ועובדת על העסק הדיגיטלי שלך? אם הגעת לסדנה מוכנה ואת בכלל יודעת את הכיוון שלך או שאת עדיין מחפשת את ה'למה' שלך? יש כל כך הרבה מרכיבים שזה תלוי בהם."

Previous
Next

מה שהיה למשתתפי המחזור הראשון לספר…

"מה שאנחנו כן יכולים לומר זה שכל משימה שתבצעי תקרב אותך עוד צעד. המחזור הראשון היה ממש עוצמתי. חלק מהמשתתפים במחזור הראשון הבינו מה הם רוצים לעשות בחיים והתמקדו בזה, אחרים חשפו עצמם בדיגיטל בפעם הראשונה בחייהם, ויש את אלה שממש עזבו את מקום עבודתם כשכירים והפכו ליזמים בדיגיטל! תכל'ס, אנשים סוף סוף התחילו לפעול. תביני, זה משהו שבדרך כלל מוכרים רק בליווי אחד על אחד שעולה אלפי ועשרות אלפי שקלים, אף קורס לא מוכר לך תוכנית פעולה, אף קורס לא גורם לך ממש לפעול, בטח שלא במחיר כזה"

 

"קחי לדוגמא את שי, מתכנת במקצועו, שהגיע לסדנה במצב שהוא פחד לשים תמונת פרופיל בפייסבוק ולכתוב פוסט. הסדנה גרמה לו להיפתח לעולם הדיגיטל ולהסתכל עליו בצורה שונה לחלוטין, והיום לא רק שהוא שם תמונת פרופיל ומפרסם סרטונים שלו ברשתות החברתיות, הוא ממש הפך למוביל דעה, הוא פונה ללקוחות באופן עצמאי ולא מפחד מתחרות."

שינוי כזה זה משהו שבאמת מספיק בסדנה קצרה כזאת?

"תראי, יש בסדנה 9 מפגשים לאורך 21 ימים וביניהם יש משימות. המשימות הן לא רק משימות של שיעורי בית. יש משימה של מקלחת קרה, משימה של לפגוש אדם ברחוב ולנהל איתו שיחה של 5 דקות, משימה של לארגן מאסטרמיינד, משימה של לדרג את החברים שלך ממספר 1 עד 10 ואז ממש להוציא מהחיים שלך את החברים שמעכבים אותך… כל המשימות האלה הכרחיות כי המטרה שלנו היא להוציא אותך מאיזור הנוחות. זה לא עוד חומר שמספיק לפתוח יוטיוב וללמוד. אנחנו רוצים לבנות את האישיות שלך בתור יזמית דיגיטל ולפתח כישורים ואיכויות מסויימות. "

 

"אם את רוצה ללמוד לעשות כסף בדיגיטל. כנסי ליוטיוב ותכתבי 'how to make money online', ותקבלי אלפי שיעורים. אבל מה תעשי עם זה? האינטרנט מוצף במידע כמעט על כל תחום, הבעיה היא לעשות, להשיג לקוחות, לשווק את עצמך, למכור, להתנהל נכון פיננסית, לנהל את הזמן שלך נכון עם משפחה וילדים, לדעת להתמודד עם כשלונות, לא להרים ידיים אם אף אחד לא מגיב לפוסט שלך…"

 

"מה שאנחנו מנסים להסביר זה שקחי לדוגמא את רונאלדו ומייקל ג'ורדן, הם קיבלו כישרון אדיר, אבל בלי הדרך שהם מתנהלים מחוץ למגרש – הם לא היו מגיעים לתוצאות שהם מגיעים אליהן על המגרש. מה שעושה אותם מדהימים זה לא רק הכישרון שלהם אלא היכולות שיש להם עם עצמם כדי להתמודד עם כל הסביבה. זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות עם אנשים – לפתח מיינדסט ולהניע אותם ליצור מפת דרכים שנכונה עבורם בעזרתה הסיכוי שלהם להצליח יהיה הרבה יותר גבוה!"

מה זאת בעצם מפת הדרכים הזאת?

"את צריכה לצאת מהסדנה עם תוכנית עבודה ברורה: קודם כל עם ידיעה באיזה תחום את רוצה לעסוק, איך לפנות לאנשים ולקדם את עצמך, איך להעביר את המסר האותנטי שלך לקהל, איך ליצור דף נחיתה שיציג אותך בצורה הטובה ביותר, איך להשיג את הלקוחות הראשונים, איך לקבל עזרה אם נתקעים… אנחנו מלמדים לקחת אחריות, להבין שאם משהו לא עבד או משהו לא זז בחיים שלך, אז האחריות היא שלך ולא של גורם חיצוני ולכן את זו שצריכה לראות איך להשתפר ולהמשיך קדימה, כי רק ככה תצליחי. אם אפשר לסכם את זה, בסוף הסדנה יוצאים עם כלים יזמיים שיעזרו לך תכל'ס לפעול ולעשות כסף".

נשמע באמת מפתה, אבל איך אני יכולה לדעת שגם לי מתאים להיות יזמית בדיגיטל?

"אנחנו מאמינים שאם את רוצה את זה מספיק, את יכולה להצליח בדיגיטל. גם אם אין לך רקע טכנולוגי, זה לא משנה. יש הרבה דרכים להתפתח בדיגיטל, את פשוט צריכה לבנות אמונה עצמית שאת יכולה לעשות ולפתח את הדרייב לפעול וליישם".

"יפעת היא ממש סיפור הצלחה מהסדנה! האמת, עד שהיא לא כתבה פוסט בקבוצה בכלל לא הכרנו אותה… היא עשתה את כל התהליך בשקט ובפרטיות עד שהרגישה שזה נכון לה לשתף.
יפעת סיפרה שכבר הרבה זמן הרגישה שדברים לא זורמים לה, היא חיפשה משהו שתוכל לעשות בדיגיטל כשכירה כדי שתוכל ליסוע לבקר את הבת שלה בקוסטה ריקה. את הסדנה היא גילתה לגמרי במקרה, אבל היא מספרת שזה עשה לה לגמרי סוויץ' במחשבה! במהלך הסדנה, היא לא תמיד הצליחה להיות נוכחת בשיעור בשידור חי, אבל לא וויתרה והקשיבה לכל ההרצאות בדרך לעבודה ובחזרה. יפעת חזרה ואמרה שהסדנה דיברה בדיוק לערכים שלה וזה מה שגרם לה לפעול ולהבין שזה הזמן שלה. בעקבות הסדנה, יפעת קיבלה את האומץ לפתוח עסק משלה של שירותי משרד בדיגיטל וכבר השיגה לקוח ראשון"

 

80858276_10158133437794728_4667934885820760064_n
טוליק "עובד" מקוסטה ריקה

"זה הכוח של הסדנה, המוטיבציה, האמונה העצמית והכישורים שאנחנו מלמדים בה יעזרו למשתתפים בכל תחום בחיים. אנחנו נותנים כלים ומפתחים כישורי חיים וכישורי דיגיטל. אלה דברים חסרי זמן, גם עוד 100 שנה זה יהיה רלוונטי!" 

וואוו! ככה לסיום, בתור מומחים מאד מצליחים בתחומכם, יש לכם טיפ זהב לתת לאנשים?

"לעשות משהו שהיית עושה גם בחינם. זה לא חייב לקרות כבר מההתחלה, אבל חשוב לבחור במשהו שאוהבים לעשות. כשעושים משהו רק בגלל הכסף אז קל לפרוש, אבל אם עושים משהו שאוהבים – אין סיכוי להרים ידיים! בגלל זה, מתחילת הסדנה אנחנו מדברים על ה'למה' של המשתתפים ואנחנו מסבירים שזה בשום אופן לא יכול להיות כסף, כי כסף זה לא מניע מספיק חזק. כסף מרגש כשאין לך אותו, אבל ככל שיש לך אותו יותר כך הוא פחות מרגש.

הפוסט הסדנה שמשגעת את הרשת: 21 ימים, 10 מומחים ותוכנית פעולה אחת שאיתה תוכלו להקים עסק דיגיטלי מצליח מהנוחות של הבית שלכם! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=504 0
חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים (והרבה זמן וכאב ראש) ​ https://slapnews.co.il/?p=456 https://slapnews.co.il/?p=456#respond Thu, 30 Dec 2021 15:45:53 +0000 https://slapnews.co.il/?p=456 חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים בן אדם עובר בממוצע 3 ניתוחים בחייו וכמובן שחשוב לו לבחור את המנתח ומקום הניתוח. כ-2000 אנשים בשנה תובעים תרופות מחוץ לסל הבריאות, בסך של כ-2 מיליון ₪. כ-3000 תביעות בשנה הן של אנשים שצריכים לעבור השתלות. ואם מדברים… קראו עוד חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים (והרבה זמן וכאב ראש) ​

הפוסט חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים (והרבה זמן וכאב ראש) ​ הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים

בן אדם עובר בממוצע 3 ניתוחים בחייו וכמובן שחשוב לו לבחור את המנתח ומקום הניתוח. כ-2000 אנשים בשנה תובעים תרופות מחוץ לסל הבריאות, בסך של כ-2 מיליון ₪. כ-3000 תביעות בשנה הן של אנשים שצריכים לעבור השתלות. ואם מדברים על ייעוצים, אבחונים דידקטיים ופסיכו דידקטיים מדובר במספרים מאד גבוהים. כל אלה ועוד לא מכוסים על ידי ביטוח הבריאות הממלכתי, או מכוסים בתנאים שמקשים עליך לקבל את השירות הטוב ביותר, בזמן ובמקום הטוב ביותר מבחינתך. למרבה ההפתעה, ביטוח בריאות מקיף לילד, שמכסה את כל ההוצאות הרפואיות הללו ועוד, עולה רק 1.5 ₪ ליום, ועדיין מיליוני ישראלים בוחרים להיות נתונים רק לחסדי הביטוחים של קופות החולים. ישבנו לשיחה עם רונן ברוך, סוכן ביטוח מקצועי ובעלי חברת "גולדן פלטינום", כדי להבין למה כל כך הרבה ישראלים לא מבטחים את הילדים ומה צריך לעשות כדי לשנות את המצב.

נטע-לי, 5.12.21 /// פיננסים

נועה, אמא של נדב וליהי מנתניה הייתה בטוחה שאפשר להסתפק בביטוח בריאות של קופת החולים, אך בעקבות עצה שקיבלה החליטה לבטח את הילדים בביטוח מקיף, וטוב שכך! כעבור כחצי שנה, המורה של נדב התקשרה וסיפרה לה שיש לו בעיות בלימודים – הוא לא מספיק להעתיק מהלוח, לא מתרכז וכדאי לגשת לאבחון כמה שיותר מהר. "ניסינו לקבוע תור דרך קופת החולים אך התור הקרוב ביותר היה בעוד חצי שנה והוא אפילו לא היה באיזור שלנו", מספרת נועה. "רציתי לזרז עניינים, אז נזכרתי בביטוח המקיף שעשיתי והופתעתי לגלות שהוא מכסה גם אבחונים דידקטיים ואפילו הדרכת הורים. טיפולים שכאלה עולים מאות ואלפי שקלים ובעלות של שקלים בודדים יכולנו לתבוע את הביטוח ולקבל החזרים גבוהים מאד על מגוון טיפולים". 

 

 נועה היא לא היחידה.

 

בישראל, העומס על המערכת הרפואית לא מתבטא רק במחסור מיטות בבית חולים או בשעות עבודה לא הגיוניות של סטאז'רים. 

היום, להשיג תור למגוון שירותים, כדוגמת MRI, פסיכולוג, פיזיותרפיה, וכן, גם אבחונים דידקטיים וכו' עשוי לקחת חודשים", מספר רונן ברוך, סוכן ביטוח מקצועי ובעלי חברת גולדן פלטינום, "הכל טוב ויפה, אבל כשזה נוגע לילדים שלך, הרבה פעמים אתה רוצה וצריך את האבחון עכשיו, את הטיפול עכשיו, את התשובות עכשיו, ואף אחד לא ישים אותך בראש התור רק כי אתה רוצה. אבל, אם תלך ותשלם באופן פרטי, אף אחד לא יגיע לך 'לא'."

ברור, אי אפשר לסרב לכסף… אבל, אם אני משדרגת לילדים את הביטוח של קופת חולים לרמה הגבוהה ביותר שהם מציעים, זה לא מספיק?

"זה בדיוק מה שקופות החולים מנסים להסתיר מאיתנו בעזרת שמות מפוצצים של ביטוח זהב, כסף, מושלם, פלטינום וכדומה. אבל, חשוב לדעת שלפי חוק בריאות ממלכתי אין אפליה. לכן, לא משנה אם אתה שופט או מנקה רחובות, אתה תקבל את אותו הטיפול, את אותו התור, את אותו המחיר על התרופות בסל, השתלות, ניתוחים וכו'. כן, הביטוחים המקיפים של קופות החולים אולי יתנו הנחה נוספת על תרופות בסל, טיפולי שיניים שנתיים, ואפילו 2-3 ייעוצים חיצוניים בשנה. זה אולי מכסה את הדברים הבסיסיים, אבל לא את הקטסטרופות כגון תרופות מחוץ לסל הבריאות, ניתוחים מסובכים, השתלות וכו', וגם לא את הדברים היותר בסיסיים שהם בגדר 'מותרות' כמו אבחונים דידקטיים ופסיכו דידקטיים שעשויים לעלות אלפי שקלים."

וביטוח מקיף חיצוני כן מכסה את כל הדברים האלה?

"בוודאי! בעלות מאד נמוכה של 1.5 ₪ ליום, ביטוח בריאות חיצוני מוסיף כיסויים משמעותיים לילד ולמעשה מנגיש אליך את כל השירותים שאין בקופה או שלחילופין לוקח המון זמן לקבל אותם, החל מאבחונים דידקטיים ופסיכו דידקטיים, ניתוחים, השתלות, ייעוצים אצל מומחים וכו'. 

נגיד שהילד צריך לעשות MRI. התור שתקבלי מהקופה יהיה כנראה בעוד 4-5 חודשים. זה באמת זמן שאת מסוגלת להישאר במתח?! כנראה שלא… אם יש לילד ביטוח בריאות מקיף, תוכלי פשוט ללכת באופן פרטי לאחד המרכזים שעושים MRI, לשלם ולתבוע את הביטוח עבור ההחזר.

 

יוגב, לדוגמא, רשם את בנו נאור לקופת חולים מיד כשנולד ובחר את הביטוח הטוב ביותר שהציעו לו שם. למרבה המזל, חמותו לקוחה שלנו והיא כבר די הכירה את עולם הביטוחים אז היא לחצה עליו לדבר איתנו ולבדוק שהביטוח מכסה את נאור מכל כיוון. כמובן שהתעקשנו לבטח את הילד בביטוח בריאות מקיף נוסף והסברנו לו שמה שיש לו כרגע לא מספיק. כעבור 3 שנים, נאור חלה במחלה קשה וליוגב בכלל לא היה זמן ועניין לטפל בכל ההחזרים והתביעות. אנחנו בגולדן פלטינום מיד נרתמנו למשימה, דאגנו להשיג עבור נאור את הטיפולים הטובים ביותר אצל אונקולוג בכיר כולל ניתוח שהיה צריך לעבור ואפילו כסף עבור תקופת ההחלמה שלו בה ההורים היו מושבתים ולא יכלו לחזור לעבודה. "

רוצה לקבל פרטים נוספים על ביטוח בריאות לילד? פשוט השאר פרטים וסוכן ביטוח של גולדן פלטינום יחזור אליך >>

Depositphotos_142845295_XL

על פניו זה נשמע מדהים… אז אני לא יכולה שלא לתהות - זה כל כך זול, חיוני ופשוט, למה לא כולם מבטחים את הילדים שלהם בביטוח מקיף?

"מודעות. רק עניין של מודעות. 

 

תביני, כל מה שסיפרתי לך על הביטוח בריאות מקיף לילד ומה שזה מכסה מסתכם בעלות של בערך 45 ₪ לחודש. 

אז למה אנשים לא עושים את זה? כי הם בטוחים שאם יש להם זהב או פלטינום אז סבבה, הם מכוסים. וזה פשוט לא נכון!"

יש שלב שהיית אומר שזה מאוחר ואין טעם לעשות ביטוח לילד?

"אף פעם לא מאוחר מדי.

תראי, גם במצב שחלילה הילד חלה בסרטן וחברת הביטוח תחריג את זה בתנאי הקבלה שלה.
מה, אין בעיות אחרות? הוא חלילה יכול לשבור את הרגל, למתוח רצועה צולבת, לסבול מקשיי נשימה וכו'. יש אלפי ניתוחים וסיבוכים אחרים שעלולים לצוץ וכן יהיו מכוסים."

בוא נעבור לתכל'ס… מה התהליך של לבטח את הילד? אני צריכה להכין משהו? להביא משהו?

"זה תהליך מאד פשוט. יש טופס שנקרא הצהרת ביטוח שבו אני שואל שאלות על המצב הרפואי של הילד. במידה והתשובה חיובית, אני מחריג. כלומר, אני מקבל את הילד לביטוח אבל על הבעיה הספציפית הוא לא יהיה מכוסה.
אם אין בעיות רפואיות, הילד מתקבל לביטוח בלי החרגות. כלומר, כל מה שקורה מהרגע שהוא הצטרף זה באחריות הביטוח."

ואיך עובד תהליך של קבלת ההחזרים במידת הצורך?

"הכי פשוט! את הולכת עם הילד לכל ספק שאת רוצה – קלינאית תקשורת, פיזיותרפיסט, פסיכולוג, מאבחנים דידקטיים וכו' – משלמת, שולחת קבלה ומקבלת כסף חזרה."

ואיך זה עובד במצבים יותר מסובכים, אם חלילה צריכים תרופה שעולה מיליוני שקלים או ניתוח מסובך?

"במצבים כאלה זה עובד קצת אחרת. ברגע שאת שולחת לחברת הביטוח הפנייה לתרופה מסוימת או טיפול כזה או אחר, חברת הביטוח משלמת לספק וכל מה שנשאר לך זה לגשת ולקבל את התרופה או הטיפול."

Shot of a little boy talking to a psychologist

כמה זמן לוקח לקבל החזר או מימון שכזה?

"בערך שבועיים. זה משתנה ממצב למצב"

למה כדאי לי לבוא אליך כדי לעשות את הביטוח ולא לגשת ישירות לחברת הביטוח ולבטח דרכם?

"כדי שיהיה לך גב, מישהו ששומר עלייך.

אם את עושה ישירות את הביטוח מול חברת הביטוח ואת צריכה החזר מסוים שנמצא קצת על הגבול, אין איזה לחץ על חברת הביטוח לשלם את התביעה. אולי הם ידחו אותך, אולי ימשכו את זה עד שתשכחי ואולי פשוט יתעלמו.

אם יש לך סוכן ביטוח חזק, גדול ועוצמתי, חברת הביטוח רוצה לשמור עליו ועל הלקוחות שלו אצלה, ולכן הסיכוי שתקבלי החזרים ותזכי בתביעות מול חברת הביטוח גדול יותר.

 

לדוגמא, היה לי לקוח שרכש ביטוח לבן שלו בן ה-10. לרוע המזל, בתקופת האכשרה (התקופה בה הלקוח משלם, אך עדיין לא מבוטח), אירע הגרוע מכל והתגלה לילד סרטן אגרסיבי.

במצב כזה, חוק חוזה הביטוח קובע שהאחריות היא לא על חברת הביטוח והילד לא מבוטח.

בגולדן פלטינום, ידענו כמה המצב רגיש וקשה, ובעזרת מרפקים ומאמץ, הצלחנו להשיג עבור הילד חלק משמעותי מהתשלום עבור הטיפולים למרות שחברת הביטוח כלל לא הייתה חייבת לאשר את זה."

וואוו. מדהים וחשוב. אז, מה צריך לעשות כדי לקבל את השירות שלכם?

פשוט להשאיר פרטים ואנחנו כבר ניצור קשר.

השירות שלנו למבוטחים בגולדן פלטינום הוא ללא כל תוספת עלות.

אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו משלב ההתעניינות, בחירת הסל הביטוחי וחברת הביטוח ועד הגשת התביעות וניהול "מלחמות צודקות" במידת הצורך. הכל במקום אחד ובליווי של סוכן ביטוח מקצועי שנמצא תמיד בשבילך!

רוצה לקבל פרטים נוספים על ביטוח בריאות לילד? פשוט השאר פרטים וסוכן ביטוח של גולדן פלטינום יחזור אליך >>

טלפון ליצירת קשר  עם גולדן פלטינום סוכנות ביטוח – 077-8046136

הפוסט חשיפה: כל מה שלא ידעתם על ביטוחי בריאות לילדים, ויכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים (והרבה זמן וכאב ראש) ​ הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=456 0
מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה! https://slapnews.co.il/?p=331 https://slapnews.co.il/?p=331#respond Thu, 23 Dec 2021 12:51:07 +0000 https://slapnews.co.il/?p=331 בס"ד מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה! אדם ישן בממוצע 8 שעות ביממה, וב-16 שעות האחרות הוא "ער". האמנם? עילאי מיכאלי, מטפל הצללים של המפורסמים, חושף שרוב האנשים כלל לא מתנהלים במצב של "ערות". הם פועלים בהתאם לאוטומטים שנבנו אצלהם בעבר ומאפשרים לרגשות… קראו עוד מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה!

הפוסט מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

בס"ד

מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה!

אדם ישן בממוצע 8 שעות ביממה, וב-16 שעות האחרות הוא "ער". האמנם? עילאי מיכאלי, מטפל הצללים של המפורסמים, חושף שרוב האנשים כלל לא מתנהלים במצב של "ערות". הם פועלים בהתאם לאוטומטים שנבנו אצלהם בעבר ומאפשרים לרגשות ולמחשבות לנהל אותם. "ערות זה לא רק כאשר העיניים פתוחות ואנחנו לא ישנים. ערות היא מצב מודעות כוללת שמאפשרת לך להבין בהווה את הסיטואציות שאתה חווה ולשלוט באוטומטים שנבנו אצלך בעבר ושתת המודע מכתיב לך עד היום", הוא מסביר. באמצעות שיטה חדשנית שפיתח במשך 13 שנים, הוא מעניק את הכלים המדויקים שאי פעם תצטרך כדי להגיע לתוצאות הרצויות לך, ואפילו מבטיח 100% אחריות לתוצאות. יצאנו לבדוק איך זה עובד, וכדאי לקרוא עד הסוף כי תופתעו ממה שייחשף כאן.

נטע-לי, 20.12.21 /// חדשנות

דוד היה על סף גירושים, עם עסק בקריסה, עצוב, כועס, חסר ביטחון וחבוט מהחיים. הוא סחב מטענים רגשיים מהעבר ולא ראה שום תקווה לעתיד, גם לאחר 10 שנים של טיפול פסיכולוגי פרטני ובקבוצות ועוד כל מיני סדנאות למיניהן. כשהגיע לעילאי, היו לו ספקות, כי אחרי הכל – מה הסיכוי שהפעם זה יעבוד?

 

"הצטרפתי לקבוצה של עילאי רק למען הסר ספק. בעזרתו של עילאי, תוך מספר שבועות בודדים עם כמה כלים פשוטים, הקשר שלי עם אשתי חזר לימים הראשונים בהם התאהבנו והחלטנו להתחתן, הבית פורח והילדים שמחים! ההשפעה על הילדים עצומה. הספיקו 2 טכניקות כדי לשנות אצלם התנהגות של שנים שלא הצלחנו להבין. במקום לצמצם את מספר העובדים בעסק, בפחות מחודשיים עם מה שלמדתי, שילשתי את מספר העובדים ומילאתי את היומן לעוד חצי שנה קדימה – מה שלא הצלחתי לעשות במשך 7 השנים האחרונות! מאדם שמצהיר בכל הזדמנות שאין לו חברים כלל, אני מוקף היום באנשים שרוצים בחברתי בקשר יותר אינטימי, מחייב ואמיץ מאי פעם. סף הרגישות שלי התחדד והיכולת שלי לראות ולאהוב אנשים התעצמה עשרות מונים", משתף דוד.

עילאי מיכאלי, שזכה לכינוי "מטפל הצללים של המפורסמים"

עדויות כאלה אפשר למצוא בשפע אצל עילאי מיכאלי, בעברו המאמן המנטלי של שחקני מכבי ת"א ושל משתתפות תכנית הטלוויזיה "המראה", ומחבר הספר "סוד המכניזם האנושי", שזכה לכינוי "מטפל הצללים של המפורסמים" ומפתח שיטת "3 מפתחות הסנכרון להצלחה™". יחד עם זאת, הצלחה של אחרים לא מבטיחה לך הצלחה בתוצאה הרצויה לך והדבר היחיד שחשוב זה לוודא שהשיטה באמת עובדת עבורך. 

"אני יודע שקיימות הרבה שיטות, סדנאות וטיפולים בשוק שמבטיחים לפתור לך את הבעיה ולשנות לך את החיים", מסביר עילאי. "אבל מה זה לשנות את החיים? זו אמירה כוללת שכל אחד נותן לה את המשמעות שלו…
ואת רוצה תוצאה ספציפית, מדידה שאפשר לבדוק אם הפתרון הניתן עזר לך להגיע אליה, נכון?
ובכלל את צריכה לשאול את עצמך, האם את באמת רוצה שיטה שנוגעת רק בחלקים של הבעיה, מעין 'פלסטר' שעוקף את הבעיה ועושה מניפולציה על המציאות עם כלים של דמיון מודרך, מדיטציות והצהרות חיוביות שנותנים הקלה חלקית או זמנית.. או שאת רוצה פתרון שלם שמטפל בשורש הבעיה ופותר אותה אחת ולתמיד?"

הפתרון השלם לטיפול בשורש הבעיה

ברור שאני רוצה לפתור את הבעיה אחת ולתמיד! אבל האם באמת יש דרך לעשות את זה?

"בוודאי!

אך לפני זה צריך להבין ש99% ממה שאנחנו רואים מוקרן מהזיכרון שלנו. רק 1% מתווסף על ידי חמשת החושים הפיזיים שלנו"
כפי שחשף פרופסור Gerhard Roth, חוקר מוח ידוע יש 2 קבוצות אנשים… 99% שהמציאות שולטת בהם ו- 1% ששולטים במציאות !

לאיזו קבוצה ברצונך להשתייך ?

הבעיה היא שרגשות והתנהגויות שליליות כמו פחדים, כעסים, ביטחון עצמי נמוך, דחיינות ואוטומטים הרסניים
תוקעים אותנו בתוצאה כואבת ב זוגיות, קריירה, מערכות יחסים, כסף ועוד ומונעים מאיתנו לממש את עצמנו ולחוות שמחה וסיפוק.

ולמרות שאנשים מנסים סדנאות, מאמנים ומטפלים בשיטות שונות כמו טיפול בתת-מודע, NLP, CBT, דמיון מודרך, מדיטציות, הצהרות חיוביות ואחרים
הבעיה לא נפתרת. ולאי-פתרון הבעיה יש השלכות קשות. זה מתפשט כגרורות ופוגע בתחומי חיים נוספים שלנו כמו זוגיות, יחסים עם ילדים ומשפחה, קריירה, בריאות ועוד! ומה הבעיה האמיתית ?הבעיה לא נפתרת כי לא טיפלנו בשורש מערכת ההפעלה שלנו שקובעת את התוצאה שלנו, ולכן יש חוסר סנכרון בין המודע לתת-מודע.

מה שאני מציע זה פתרון שלם שמטפל בשורש הבעיה ופותר אותה באמצעות מיומנות חשובה אחת: סנכרון בין המודע לתת מודע. תראי, הקלה חלקית או זמנית היא מבורכת, לדוגמא כאשר יש לך מיגרנה וכואב לך הראש, את לוקחת אקמול כדי לטפל בכאב הראש שהוא הסימפטום של המיגרנה. אבל, מה תעשי מחר כששוב יכאב הראש? צריך לזכור שחובה לטפל בשורש המיגרנה  שהוא שורש הבעיה, אחרת זה רק יחריף ויעמיק. השיטה שפיתחתי למעשה מטפלת באופן מקיף במודע ובתת המודע כי הם 2 החלקים של שורש התוצאה [מערכת ההפעלה שלנו] שצריכים לעבוד ביחד, ולשם כך הם צריכים להיות בסנכרון". 

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים:

איך גורמים להם לעבוד ביחד בסנכרון?

שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ היא פתרון שלם מבוסס מדע ורוחניות עם כלים שברובם לא זמינים בשום מקום אחר, שנותן לך שליטה בשורש מערכת ההפעלה שלך ויוצר סנכרון בין המודע לתת-מודע וכתוצאה מכך שליטה ברגשות בהתנהגות ובתוצאה שלך
עם אחריות בלעדית בישראל ל 100% הצלחה לתוצאה הרצויה לך!

"בעזרת טכניקות ממוקדות שמבטיחות לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות, בהתנהגות ובתוצאות בתחומים שונים בחיים שלך, וכל זה באחריות כתובה!

האמת היא פשוטה. כדי לשלוט בתוצאה ובהצלחה שלנו, אנחנו חייבים לשלוט במערכת ההפעלה שלנו, במה שמנהל אותנו בהווה בזמן אמת. צריך לפעול הפוך ממה שהורגלנו להאמין, המיקוד הראשי הוא לא בתת מודע אלא בסנכרון המודע להצלחה בהווה.

המכניזם הייחודי שפיתחתי כולל 3 תהליכים בלעדיים מדויקים שיוצרים סנכרון בין המודע לתת מודע. במפתח הראשון, נבצע סנכרון של המודע עם המציאות על ידי מיקוד בשורש המודע כדי ליצור הצלחה בהווה. במפתח השני, נבצע סנכרון של תת המודע עם המציאות על ידי מיקוד בשורש תת המודע כדי להפוך את השפעת תכנות תת המודע ממזיקה למועילה. ובמפתח השלישי נבצע סנכרון סופי וממוקד בין המודע לתת מודע כדי לעצור את מנגנון ההישרדות השלילי וליצור הצלחה בעקביות, תוך כדי לימוד שיעורי החיים שלנו.
שלושת התהליכים הללו משלבים טכניקות בלעדיות [שאת רובן לא ניתן ללמוד במקומות אחרים], גם מנטליות, גם רגשיות וגם אנרגטיות שמובילות לחיבור החלקים לשלם ואותך לקבל תוצאות שיא בעקביות".

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים:

תוצאות כבר בשבוע הראשון! 100% אחריות

תוך כמה זמן בעצם אראה שינוי בשימוש בכלים המדויקים שלך?

"מיידית. כבר בשבוע הראשון, כבר בפעם הראשונה שתעשי שימוש בטכניקות שאלמד אותך תוכלי לראות שינוי של התוצאה אליה את מכוונת.

אנשים מספרים לי 'עילאי, אני כבר שנה בקורס כזה או משתמש בשיטה X ולא מרגיש שמשהו משתנה מהותית'. אם שום דבר לא משתנה, למה שנה למשוך קורס?! אני מאמין שצריך לראות התקדמות מיידית, תוצאות מיידית – אם לא, למה להמשיך? ולבזבז זמן וכסף רב! 

הבעיה היא שרוב הקורסים והסדנאות נותנים אחריות רק על שביעות רצון בשבוע הראשון או אחרי ככה וככה שיעורים. הם נותנים אחריות על שביעות רצון בגלל שהם מלמדים רק תובנות ולא טכניקות. הם לא נותנים לך כלים שתוכלי לראות תוצאות מיידיות ולאחר מכן להמשיך להשתמש בהם בהמשך החיים בלי תלות בשיטות נוספות, כדי שתהיה לך שליטה בתוצאות ובגורל שלך.

בשיטה שלי, אני נותן אחריות בכתב לתוצאות. אם אין תוצאות מיידיות, אין שום סיבה לבזבז זמן וכסף".

3 מפתחות הסנכרון להצלחה™

איך אפשר לתת אחריות על תוצאות?

השבוע הראשון בתוכנית נועד בדיוק בשביל זה. את תלמדי טכניקות חשובות שתוכלי כבר לנסות ולהתנסות בהן ולראות מייד תוצאות בשטח. עבד בשבילך – מעולה! בואי נמשיך לתוכנית המלאה ותקבלי את כל הטכניקות המדויקות שאי פעם תצטרכי כדי שאת תשתלטי  בתוצאות ובגורל שלך. לא עבד עבורך? תקבלי את כל כספך בחזרה."

כלומר, יש אנשים שהטכניקות שלך לא יעבדו עבורם?

"לא. אם תעשי נכון את הטכניקות זה יעבוד לך 100% מהזמן, בכל המצבים. השיטה עובדת תמיד, השאלה היא אם את בוחרת להשקיע בעצמך ולהשתמש בטכניקות שאני מלמד.

גלית הגיעה אליי כשהיא חיה על אוטומט.. הכל התנהל 'סביר' בחייה. ברגע שהתחילה להשתמש בטכניקות שלימדתי, דברים טובים התפתחו בחייה בכל התחומים!


'ביקשתי 'לעשות' יותר כסף בחיי – ואני בשלב של הקמת עסק עצמאי לצד העיסוק שלי כשכירה, ואני מאושרת. ביקשתי להפחית ממשקלי, ואני כבר פחות 6 ק"ג מאז שהתחלתי. ביקשתי שקט, הרמוניה, שלמות, רוגע ושליטה בסיטואציות שונות בחיי… ואני בעיצומו של מהפך – והמדד לכך הוא בהרגשה הפנימית שלי – אני מאושרת, שמחה, שלמה ומלאת סיפוק, שקטה ובטוחה. ביקשתי כשכירה לשפר את תנאי ההעסקה שלי ואושר לי קידום משמעותי בתפקיד תוך שיפור משמעותי בשכר. בזוגיות שלי הרווחתי קשר עמוק, רגיש, קרוב והרמוני והשגנו את היכולת לדבר על הכל מבלי להיפגע. בעצם, אפשר לומר שכאן הנבטתי את הזרע הראשון להצלחה באמצעות ההכוונה והכלים שרכשתי מעילאי בשקיקה', מספרת גלית.


ברגע שמשתמשים בשיטה שלי, מיידית מרגישים אחרת – כלומר, הרגשות, המחשבות והתוצאות משתנות בזמן אמת. השיטה עובדת על השורש ולא על הסימפטומים, כמו בשיטות רבות אחרות נפוצות".

שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ החדשנית מכילה את כל הטכניקות שצריך לדעת כדי להצליח בחיים. בכל התחומים

אז זו בעצם שיטה חדשנית שלא קיימת במקום אחר?

"בדיוק. את השיטה הזו אני פיתחתי לאחר שבע שנים ומאות אלפי שקלים בהן ניסיתי הרבה שיטות וסדנאות. הכל התחיל עם נפילה עסקית ואישית שלי. כמובן שכמו כולם, גם אני פניתי לשיטות הנפוצות שקיימות, וכשהללו לא עזרו חקרתי גם את הפחות ידועות. 

בתהליך שעברתי הבנתי שהשיטות הללו מתחלקות לשתי קבוצות: אלו שנותנות תובנות ללא כלים יישומיים ואלו שנותנות כלים יישומיים שמטפלים בחלקים של הבעיה ונותנים הקלה חלקית וזמנית, אבל לא פותרים את הבעיה.

כתוצאה מכך, התחלתי לפתח טכניקות ותהליכים שמשלבים מספר טכניקות כדי ליצור פתרון שלם. במשך 13 שנים שכללתי ומיקסמתי את התהליכים בהתאם לתוצאות שקיבלתי במציאות, אני והתלמידים שלי, עד כדי פתרון שלם בלעדי לשליטה במחשבות, ברגשות, בהתנהגות ובתוצאה".

עילאי מיכאלי, מפתח השיטה החדשנית שנותנת 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות

וואוו.. מה התוצאות שאני יכולה לצפות להן בעבודה עם השיטה שלך? ​

"התוצאות ישפיעו על כל ספקטרום בחייך. זה ישנה בשבילך הכל – אישית ומקצועית!

תהיה לך ערות ושליטה בתוצאה ובהצלחה שלך בהווה. הצלחה בכל תחום תזרום בעקביות ותהיה לך תחושה מדהימה שהגורל בידיים שלך. תשלטי בתוצאות שלך בזמן אמת ולמרות שהתכנותים האוטומטים שלך מופעלים, תוכלי לצאת מהאוטומט ולהבין בדיוק מה גרם לך להתנהג בצורה כלשהי, מה מנהל אותך ולהחזיר לעצמך את הכוח ואת השליטה בחיים שלך."

אפרופו... תוצאות!

חשוב לשים לב, כולם מראים לך הרבה עדויות הצלחה.

אחת יותר מרשימה מהשנייה

אבל…

ראשית, מי אומר שהעדויות האלה אכן נכונות?

שנית, מי אומר שזה שאחרים הצליחו גם את תצליחי?

זהו שזה לא אומר את זה.

מה שצריך לעניין אותך זה סיכויי ההצלחה שלך. שאת תשיגי את התוצאה שאת רוצה.

אני שואל אותך, אם מישהו היה מבטיח לך את התוצאה שאת רוצה

ונותן לך אחריות כתובה להשגתה, ואם לא, תקבלי את הכסף חזרה,

האם היה מעניין אותך עדויות של מישהו אחר?

ודאי שלא… כי אותך לא מעניין מישהו אחר. אותך מעניין מה קורה אצלך.

הבעיה היא שעד היום אף אחד לא נתן לך את זה…

ועכשיו וזו הבשורה הגדולה:

אנחנו עושים פיצוח מדויק של התוצאה הרצויה לך, ואני נותן לך אחריות כתובה להשגת התוצאה הזו, אחרת תקבלי החזר כספי.

לסיכום – לפני שאת בוחרת פתרון כלשהו, תוודאי שמתקיימים 2 תנאים

1. נותנים לך את התוצאה שאת רוצה, ברורה מדויקת [לא "החיים שלך ישתנו"]
2. נותנים לך אחריות כתובה לתוצאה, ואם לא מגיעים לתוצאה, כספך מוחזר.

Depositphotos_100635008_L (2)
אחריות ל-100% הצלחה לתוצאה הרצויה

וואו! אז ישר ולעניין, איך מתחילים?

"התהליך מתחיל בשיחת פיצוח כדי שנבין בדיוק מה את רוצה לפתור, מה שורש הבעיה והאם אני יכול לתת לך אחריות ל 100% הצלחה בתוצאה הרצויה. בשלב הבא נתחיל את התהליך, תלמדי את הטכניקות המדויקות הבלעדיות ותוכלי לראות תוצאות כבר בשבוע הראשון. אם לא תראי תוצאות – כמובטח, תקבלי את כל כספך בחזרה. אני עד כדי כך בטוח שזה עובד. 100% הצלחה."

רוצה לשלוט ב-100% במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלך? ולהבין יותר על שיטת 3 מפתחות הסנכרון להצלחה™ השאיר/י פרטים:

הפוסט מטפל הצללים של המפורסמים חושף: השיטה החדשנית שמבטיחה לך 100% הצלחה בשליטה במחשבות, ברגשות ובהתנהגות עם אחריות כתובה! הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=331 0
מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס https://slapnews.co.il/?p=310 https://slapnews.co.il/?p=310#respond Mon, 20 Dec 2021 17:24:13 +0000 https://slapnews.co.il/?p=310 מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס כ-50% מהישראלים מסיימים כל חודש עם מינוס בחשבון הבנק. אופיר זילביגר היה אחד מהם, עד שברגע אחד, כשעמד בתחנת דלק בזמן שהוא ממהר ליום עבודה רגיל וקיבל סירוב מכרטיס אשראי אחד, ומיד סירוב גם מהשני ומהשלישי –… קראו עוד מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס

הפוסט מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>

מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס

כ-50% מהישראלים מסיימים כל חודש עם מינוס בחשבון הבנק. אופיר זילביגר היה אחד מהם, עד שברגע אחד, כשעמד בתחנת דלק בזמן שהוא ממהר ליום עבודה רגיל וקיבל סירוב מכרטיס אשראי אחד, ומיד סירוב גם מהשני ומהשלישי – הבין שהגיע הזמן לשינוי. תוך 23 חודשים, אופיר ואשתו סגרו חובות של 163,000 ₪ והיו בדרך לביטחון פיננסי. מאז, ליווה אופיר למעלה מ-2,000 משפחות בדרך לניהול נכון של כלכלת המשפחה, תכנון פיננסי מדוייק וצמיחה כלכלית. עכשיו, לראשונה בישראל, חושף אופיר מיזם עסקי-חברתי שמשקיע באנשים שרוצים לשפר את מצבם הכלכלי לפני שהם משקיעים בכך כסף. איך זה עובד? יצאנו לבדוק ועל הדרך הצלחנו להוציא ממנו טיפ זהב שיכול להיות שווה לכם הרבה כסף בכיס.

נטע-לי, 20.12.21 /// פיננסים

שירה ובעלה עשו את כל הטעויות האפשריות בתור זוג צעיר. הם עבדו במשרות טובות, הרוויחו יפה, קנו שטח והתחילו להשקיע בעתיד שלהם ולבנות בית. אבל, זה לא עבד בדיוק כמו שחלמו. לאט לאט, החסכונות נגמרו, ההלוואות החלו להיערם, והצטברו להם חובות של מעל 300 אלף שקל. החובות והמרדף לסגור את המינוס הפריע להם לישון, פגע להם בזוגיות, וליווו אותם בכל דקה ביום. כ"גלגל הצלה" אחרון, הצטרפו שירה ובעלה לתוכנית הליווי של אופיר והתחילו תהליך של ניהול כלכלי נכון ובניית תוכנית פיננסית מדוייקת להם. השינוי בהתנהלות שינה להם את החיים. הם עברו למצב של חיסכון חודשי בסך 3,000 ₪, הקניות בסופר הפכו ממוקדות, והאווירה בבית הפכה לשמחה יותר.

עשרות ואף מאות אלפי משפחות בישראל נמצאות במצב הזה – כסף נכנס, כסף יוצא, כמו ספינה ששטה על המים, עולה ויורדת על הגלים. יש ימים של גאות – כשהמשכורת נכנסת, וימים של שפל – כשכרטיס האשראי יורד.

אופיר זילביגר, אחראי למעל 2,000 משפחות מאושרות

ניהול כסף הוא פשוט ומורכב בו זמנית!

"כל עוד לא משנים את ההרגלים ואין שיטה שתעבוד ספציפית עבור המשפחה שלכם, עם שלבים מדויקים שמטפלים באתגרים וביעדים שנכונים עבורכם ולפי הסדר הנכון – כנראה שאין לכם סיכוי בכלל…", מצהיר אופיר זילביגר, יועץ ומאמן כלכלי. "הבעיה היא שאנשים מוציאים יותר ממה שהם מכניסים. אף אחד לא עושה את זה בכוונה. פשוט קיימת אשליה כזאת כאשר המשכורת נכנסת ופתאום החשבון בפלוס אז אפשר לקנות עוד קצת, אבל מה קורה כשפתאום יש שינוי חריף במשכורת, שמחה משפחתית רבת משתתפים או חלילה אירוע בריאותי? במצב כזה רוב האנשים לוקחים הלוואה, פותחים איזה חיסכון או קרן השתלמות, ובעצם חוזרים לנקודת ההתחלה או גרוע מכך"

זה יכול לקרות לכל אחד?

"בוודאי! זה לא באמת משנה כמה הכנסה יש לך. החיים בארץ, ובכלל, לא זולים והתנהלות כלכלית לא נכונה יכולה לדרדר אותך מהר מאד למינוס. זה לא משנה אם המשכורת שלך גבוהה או נמוכה. האמת היא שהגיעו אליי הרבה משפחות עם הכנסות מאד גבוהות שפשוט צברו הלוואות ולא מצאו את הדרך לצאת מהן. ככל שיש לך הכנסה גבוהה יותר, האשליה הזאת שאת יכולה לקנות יותר ולחיות ברמת חיים גבוהה יותר, היא הרבה יותר חזקה ואנשים מתנהלים בהתאם לכך."

ויש לזה פתרון?

"בטח… תביני, אני מכיר את זה מקרוב. התחתנתי בגיל 18 ובגיל 21 כבר הרווחנו, אשתי ואני, כ-20,000 ₪ בחודש. סכום נחמד לכל הדעות לזוג צעיר כל כך. ובכל זאת עשינו את כל הטעויות האפשריות בניהול הכסף שלנו. התחלנו לקחת הלוואות, הלוואה ועוד הלוואה ועוד אחת… 

מתישהו הבנתי שמשהו כאן לא עובד כמו שצריך. אנחנו עובדים בעבודות טובות, יש לנו רכב, יש לנו דירה ואנחנו לא מצליחים להנות מכלום.

הכל התנקז לרגע אחד בתחנת דלק שהדליק לי נורה אדומה כמו שהיא לא דלקה בחיים. תוך שאני ממהר בדרך ליום עבודה רגיל נדלקה לי נורת הדלק. נכנסתי לתחנת הדלק כדי לתדלק. העברתי את כרטיס האשראי – סירוב. כרטיס נוסף – סירוב. אני מבין שאני בחריגה מהמסגרת. הכרטיס השלישי והאחרון. אני מרים עיניים לשמיים, מתפלל – סירוב. 

חטפתי את הכאפה של החיים שלי, באותו רגע החלטתי שזהו."

ומשהו באמת השתנה?

"בשנת 2014 החלטנו סופית שדי! היה לנו מספיק, הגיע הזמן לשינוי. תוך 23 חודשים בלבד שילמנו חובות של 163,000 ₪ ותוך 36 חודשים רכשנו 2 דירות להשקעה, עם הכנסה ממוצעת. זה הציב אותנו בדרך לביטחון פיננסי מוחלט שממשיך איתנו עד עצם היום הזה.

שינינו את חיינו על ידי שינוי ההתנהלות וההרגלים שלנו.
מאז הקדשתי את כל כולי ללימוד מקצועי של כלכלת המשפחה ותכנון פיננסי, גם בארץ וגם בארה"ב ועזרתי לאלפי משפחות לא לחוות שוב את הלחץ שאני חוויתי ולייצר צמיחה כלכלית."

רוצים לעשות שינוי, לסגור את החובות ולהתחיל לצמוח כלכלית? השאר פרטים ויועץ מהצוות של אופיר יחזור אליך>>

Marketing by

וואוו! השאלה היא, האם שינוי שכזה מצריך ממני להיכנס למעין "דיאטה פיננסית" קפדנית?

"זו שאלה שמטרידה הרבה אנשים… אנחנו לא מאמינים בדיאטת חסה – לא באוכל ולא בכסף, בוודאי שכדי להגיע ליעדים יהיה צריך לשלם מחיר מסוים, אבל אנחנו דואגים לשקף פתרונות שאנשים לא מודעים אליהם ביום יום כדי שהמחיר יהיה כמה שיותר נמוך וייעשה מתוך המיינדסט הנכון. 

 

דליה, נשואה לחזאי מזג אוויר ואם ל- 2 בנות, קלינאית תקשורת במקצועה, הגיעה לתוכנית אחרי הרבה שנים בה הם לא ידעו להתנהל נכון כלכלית. לכאורה, שניהם בעלי מקצועות טובים אבל הם מעולם לא הצליחו להתאזן כלכלית וזה גרם להם לחיות בלחץ יומיומי – איך לשלם? בכמה תשלומים? כמה כסף נשאר בכרטיס? איך לסיים את החודש? בתוכנית הם הבינו שהם מוציאים 8,000 שקל יותר כל חודש ממה שהם מכניסים. "אי אפשר לחיות ככה", מספרת דליה. "כשהבנתי שרק אני יכולה לעזור לעצמי לצאת מהברוך הכלכלי הזה, אז נפל עליי משמיים הקורס של אופיר". 

בעקבות התוכנית, דליה יודעת עכשיו בדיוק איפה הכספים שלה נמצאים ומה קורה עם הכסף שלה. המשפחה הצליחה לייעל את ההוצאות ב-3,000 ₪, בלי לרדת בטיפה ברמת החיים. "פשוט שיפרנו את התנאים שלנו – בטלפון הנייד, בביטוחים, בקניות שאנחנו עושים.. הגרף שלנו עכשיו כל הזמן בעלייה, המינוס מצטמצם, הכיוון הוא ממש חיובי ועם הזמן אנחנו גם מצליחים לחסוך ולהשקיע את הכסף שחסכנו. היום החיים שלנו הרבה יותר נינוחים, הבית הרבה יותר רגוע. החיים שלנו השתנו!", משתפת דליה."

אפס סיכון! המיזם העסקי-חברתי שמאפשר לך לשלם רק על תוצאות

בזמן שהרבה תוכניות מציעות למשפחות לשפר את המצב הכלכלי באמצעות השקעה של המון כסף ובלי לתת אחריות מלאה על תוצאות בסוף התוכנית, אלא רק על שביעות רצון במהלך החודש הראשון, תוכנית "המגדלור" של אופיר זילביגר נבנתה דווקא כתוכנית השקעות שבאה לקדם אותך.

 

לאחר שליווה מעל 2,000 משפחות בדרך לחיים רגועים ושמחים יותר עם ביטחון כלכלי וצמיחה כלכלית, החליט אופיר לקרוא תיגר על שוק תוכניות הייעוץ וההדרכה ולפתח מודל חדש. מודל מתחשב שהוא win win אמיתי ומתבסס על הצלחות ולא רק על הבטחות ותקוות שווא. בפעם הראשונה בישראל, אופיר והצוות שלו מלווים את כל מי שמעוניין לסגור את המינוס, לחסוך ולהרוויח יותר בדרך שמתאימה לו אישית, ללא תשלום מראש וללא סיכון, והם מקבלים תשלום רק אם באמת הצליחו לשפר לו את המצב."

לשלם רק על תוצאות.. בוא נדבר תכל'ס, מה זה אומר?

"תראי, החזון שלי זה להגיע לכמה שיותר משפחות במדינת ישראל, ולכן אני לא רוצה שכסף או החשש ששוב יעבדו עליך זה מה שיעצור מישהו מלעשות את השינוי הזה אחת ולתמיד! אז מה שהחלטתי לעשות זה לחתוך באופן קיצוני את ההשקעה בתוכנית ובניתי מודל חדשני וייחודי של השקעה בלקוח – זוהי שיטת תשלום שבנויה על אמון מלא ומעבירה את כל הסיכון אלינו.

אם הגעת למצב שאת מחליטה שאת רוצה לעשות את השינוי הזה, בשלב הראשון תשלמי רק 290 ₪ עבור כניסה לתוכנית הליווי (דמי רצינות ושמירת מקום). לאחר מכן, תשלמי רק על הגעה לתוצאות ברורות ומדודות. אין צורך לשלם מראש ואפילו לא להזין את פרטי כרטיס האשראי."

אוקי.. נשמע מבטיח! איך התוכנית עצמה בנויה?

"זו תוכנית ליווי ייחודית, מותאמת אישית ומקיפה ביותר שנותנת את כל הכלים והידע היחידים שאי פעם תצטרכי כדי להצליח כלכלית בחיים האלה – לכל החיים! 

זו תוכנית שרואה את הצרכים הפיננסיים של כל המשפחה ב-360 מעלות ומאפשרת לא רק לצאת מהמינוס אלא לתכנן אסטרטגיה פיננסית לעשור הבא"

עשור?

"כן, כן. המטרות שלנו הן לא רק לטווח הקצר. מבחינתי תוכנית שמטרתה לסגור את המינוס בבנק היא לא תוכנית טובה מספיק, כי מה הלאה? עוד חודשיים, שלושה, שנה מהיום – שוב יהיה מינוס, ומה אז?
חשוב לי לתת לך את כל הכלים לצאת מהמינוס אבל אני רוצה לעשות הכל כדי לוודא שגם לא תחזרי לשם"

לפרטים נוספים על המיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך באפס סיכון, השאר שם, טלפון ומייל ויועץ מהצוות של אופיר יחזור אליך >>

Marketing by
Peleg Elkalay-42

ואיך אתה עושה את זה?

"התוכנית בנויה על 4 שלבים שחייבים לעבור כדי להצליח כלכלית בחיים. אלה לא סתם כלים וידע, זה קיצור המסע האישי שאני עברתי בעצמי. אלה מרכיבים של שיטת LevelingUP לניהול הכסף שפיתחתי בשנים האחרונות: מודעות כלכלית, התנהלות כלכלית רווחית, שקט נפשי וצמיחה. 

זאת אומרת שאנחנו לא רק עוזרים לך להיות צרכנית נבונה ולהתנהל נכון כלכלית, אלא גם עוזרים לך לצמוח כלכלית ממקום רגוע יותר, להשקיע את הכסף, לייצר יותר הכנסה ולהבטיח לעצמך את החיים החדשים להם את מייחלת.

זה לא רק קורס דיגיטלי אלא ייעוץ אישי עם יועץ מוסמך לכלכלת המשפחה שילווה את המשפחה במפגשים אחד על אחד, זאת לצד ובנוסף לתוכנית הלמידה הדיגיטלית והפעילות הקבוצתית. הייחודיות שלנו היא שהתוכנית הזו לא רק 'מדברת באוויר' אלא מטמיעה ערכים של לקיחת אחריות, מנהיגות, בניית חזון משפחתי ומאמינה בגישה אחראית והגיונית יותר מאשר שפה של התעשרות קלה ונכסים מהירים."

שינוי שכזה באמת נשמר לאורך זמן?

"הצרה הכי גדולה בתחום הזה שגם אני בהתחלה סבלתי ממנה זה שאנשים מצליחים להחזיק את השינוי 3 חודשים, גג חצי שנה, כי הבעיה היא לא המתמטיקה של התהליך אלא הטמעת הרגלים שחייבים לשמר לאורך זמן. אני לדוגמא, מנהל תוכנית כלכלית ותקציב שבועי כבר 7 שנים, אבל הלקוחות מרימים ידיים מהר יותר ולכן פיתחנו טכנולוגיית למידה וגיימיפיקציה המגובה במאות תהליכי אוטומציה המשפרים את תהליך הלמידה, החיבור והמעורבות שלך ומגדילים את סיכויי ההצלחה.

למעשה, אנחנו עוזרים לך למצוא את המוטיבציה לשמר ולתחזק את התהליך ולבחור נכון סדרי עדיפויות."

כשאתה מדבר על צמיחה כלכלית וצבירת נכסים, זה משהו שכל אחד יכול לעשות?

"בוודאי! כשאנשים שומעים 'נכסים', הם ישר חושבים על דירה. אבל האמת היא שדירה לא מתאימה לכולם. יש הרבה מנטורים בשוק שדוחפים את הלקוחות להשקעות שלא מתאימות להם רק כי זה מה שהם רוצים לשמוע. אבל זה לא בהכרח הדבר הנכון. קיימות הרבה השקעות אחרות, הרבה נכסים אחרים, כמו לדוגמא להשקיע בקרנות, במכשירי חיסכון מגוונים, ויש כמובן את שוק ההון. למצוא השקעה מתאימה זו אומנות בפני עצמה."

תראה, אני אגיד לך את האמת.. הכל נשמע טוב ויפה, אבל במציאות הכלכלית בארץ כשגן פרטי לילדים עולה מעל 3,000 שקל בחודש, קניות בסופר מסתכמות בכמעט 1,000 שקל כל קנייה, ודירות כבר מזמן חצו את קו המיליון… איך זה בכלל אפשרי לחיות בלי חובות ועוד לחסוך ולהגיע לנכסים?

"את צודקת… היו לי הרבה לקוחות שהגיעו ואמרו לי 'אין, תהפוך אותי, תנער לי את הכיסים, אין מאיפה להוציא עוד כסף. צמצמתי, הצטמצמתי, זה מה יש!'. ואני מאמין להם. בדיוק בגלל זה, הפתרון של אנשים כאלה לא יהיה צמצום והתייעלות כלכלית כי כנראה שהם כבר עשו את זה לבד. במצב הזה בדיוק, הליווי תופס חלק חשוב, כי לאנשים כאלה אנחנו עוזרים להתאים תוכנית ייחודית להם ולרוב זה יהיה מכוון להגדלת ההכנסות. אם אי אפשר עוד לצמצם הוצאות, אז חייבים להגדיל הכנסות. "

ואיך עושים את זה?

"אנחנו נותנים את הכלים איך לנהל נכון את ההכנסות ואיך להגדיל אותן. אם האדם שכיר, יש אפשרות לעבוד כשכיר בעוד מקום, להגדיל את המשכורת במקום העבודה הנוכחי, ואולי גם להיות עצמאי או להיות עצמאי בנוסף לעבודה כשכיר. כשיש תוכנית עבודה מסודרת ובהירות איך לעשות את זה – זה אפשרי! אני עצמי עשיתי את זה. במשך שנה וחצי, הייתי גם שכיר וגם עצמאי. תביני, מה האלטרנטיבה? צריך להחליטו שלמצב הקודם, אני לא חוזר! לא רוצה יותר טלפונים מהבנק, לא רוצה הלוואות, שלא משנה כמה זמן זה ייקח – אני אשנה את המצב. ההחלטה הזאת היא שגורמת לאנשים לעשות שינוי ולייצר הכנסה אחרת או נוספת.


אופיר זילביגר, יועץ ומאמן כלכלי
אופיר זילביגר, יועץ ומאמן כלכלי

החלטה שצריך שינוי בחיים היא קריטית. ברגע שיורד האסימון הזה, מגיעים עם דרייב לייצר שינוי ואז יש לנו באמת את הפתח ללמד אותם התייעלות כלכלית, צרכנות נבונה, איך לטפל נכון בהלוואות, פריסת חובות, החזר חובות יעיל. יש גם אנשים שמגיעים אלינו ומסוגלים ישר להשקיע אבל לא יודעים איך, אז אנחנו עוזרים להם כבר במהלך הליווי לייצר נכסים, אבל לא בצורה של הרפתקאה. אנחנו עוזרים להם למצוא את החוזקות שלהם, במה הם טובים ומה הם אוהבים, וכך בונים מודל עסקי שבתוכנית עבודה של כמה חודשים מאפשר להם לייצר הכנסה. "

אין אדם שלא יכול להפיק עוד 1,500-2,000 שקל בחודש

יש מגוון רחב של השקעות, של רעיונות… אנשים יוצאים מהליווי עם חשק לטרוף את העולם! הם יודעים איך להתנהל נכון כלכלית, הם עושים שינוי של 180 מעלות ומשפרים את החיים שלהם, את המצב בבית, את מערכות היחסים ומאפשרים לעצמם להיות רגועים יותר, שמחים יותר ומאושרים יותר.

אשר לדוגמא, הגיע אליי בתור שכיר, נשוי ואב ל-3 ילדים. כבר בתחילת התהליך ראינו שאין כל כך מה לעשות איתם מבחינת התייעלות כלכלית וצמצום כי הם כבר עשו את זה לבד, אז מיד פנינו לכיוון של צמיחה כלכלית. בחנו קודם כל במה אשר טוב, מה הוא אוהב, וגילינו שהוא טוב בהמון דברים טכניים והוא ממש אוהב לעבוד עם אנשים ולעזור לאנשים. יחד הגענו למסקנה שהוא יכול לתת שירותים של הנדימן כי תמיד קוראים לו לתקן דברים, בבניין הוא זה שמביא את המקדחה ודופק את המסמרים. הוא התחיל באמת לעשות את זה, ואחרי חודשיים הוא הגיע למצב שהוא מייצר בכל חודש הכנסה נוספת של 2,000 ₪ ולא רק זה  – הוא ממש נהנה מזה, הוא מקבל מחמאות ועושה את זה בכיף ובלי מאמץ!

מיטל, החליטה בעקבות הקורס להקים עסק עצמאי שקשור לתזונה ובריאות, בנתה תכנית ליווי משלה והצליחה לייצר תוך חודש הכנסה נוספת של 5,000 ₪."

מדהים! אז ככה לסיום, איזה "טיפ זהב" יש לך לתת שיכול לייצר לאנשים עוד כסף בכיס?

"התנהלות פיננסית נכונה זה קודם כל תכנון. אדם שלא יושב ומנהל את הכספים שלו פעם בשבוע, הוא לא באמת מנהל את הכסף שלו ולא משנה מה הוא מספר לעצמו – הוא 'מדמם' כסף ולעולם לא יכבוש את היעדים שלו.

בפעולה הפשוטה הזאת לכאורה, יש 2 מרכיבים: אחד זה בניית תוכנית כלכלית שלרוב המשפחות אין וזה גורם להן לדשדש במקום, והדבר השני זה שיפור הגישה כלפי הכסף, שיפור המיומנויות ודרכי הפעולה ויצירת תכנון אסטרטגי.

 

אני רוצה להגיד משהו שיישמע מאד קלישאה מנטורית, אבל זה נכון! 'המצב הכלכלי שלך יגדל כגודל התודעה שלך'. תביני, התכנית הכלכלית ממצה את עצמה באיזשהו שלב אבל האדם צריך לגדול, לפתח יצירתיות, ללמוד לזהות הזדמנויות, לצמוח – זה המשחק, ובדיוק בגלל זה שינוי של הגישה לכסף, שיפור המיומנויות, תכנון אסטרטגי ורכישת כלים בתחום הם המפתח לצמיחה כלכלית."

רוצה לקבל כלים להתנהלות פיננסית נכונה ולצמוח כלכלית באפס סיכון? לפרטים נוספים על המיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך באפס סיכון, השאר שם, טלפון ומייל ויועץ מהצוות של אופיר יחזור אליך >>

Marketing by

הפוסט מיזם עסקי-חברתי שמשקיע בך זמן, כסף, משאבים וידע כדי להוציא אותך מהמינוס מבלי שתצטרך להוציא מראש אגורה מהכיס הופיע לראשונה ב-חדשות SLAP - תוכן לפנים.

]]>
https://slapnews.co.il/?feed=rss2&p=310 0